Skip to main content

Το παρασκήνιο από τη χθεσινή παράδοση – παραλαβή στον ΟΑΣΘ

Το κλίμα στην κεκλεισμένων των θυρών συνάντηση η οποία προηγήθηκε των δηλώσεων στα Μέσα Ενημέρωσης ήταν ακόμη πιο οικείο.

Γράφει ο Σαλονικιός

Σε εξαιρετικά πολιτισμένο κλίμα έγινε η χθεσινή παράδοση – παραλαβή της διοίκησης του ΟΑΣΘ από την απερχόμενη διοίκηση του Στέλιου Παππά, στη νέα υπό τον Γιώργο Σκόδρα. Όπως μάλιστα, μου αναφέρει πηγή μου, το κλίμα στην κεκλεισμένων των θυρών συνάντηση η οποία προηγήθηκε των δηλώσεων στα Μέσα Ενημέρωσης ήταν ακόμη πιο οικείο. Άλλωστε τις προηγούμενες ημέρες είχε υπάρξει επικοινωνία μεταξύ Παππά – Σκόδρα στη διάρκεια της οποίας είχε προετοιμαστεί το έδαφος για τη χθεσινή παράδοση – παραλαβή.

Η όλη διαδικασία ξεκίνησε στις 10 το πρωί χθες με μια συνάντηση στην οποία συμμετείχαν ελάχιστοι. Ο Παππάς και ο Παναγιωτίδης από τους απελθόντες και ο νέος πρόεδρος Σκόδρας με το νέο διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Σπανό από τους νέους. Εκεί, σύμφωνα με πληροφορίες, έγινε εκτενέστατη ενημέρωση εκ μέρους του Στέλιου Παππά για όλες τις υποθέσεις και τα ανοιχτά ζητήματα που απασχολούν τον ΟΑΣΘ. Αυτό κράτησε περίπου μία ώρα.

Στη συνέχεια οι πόρτες άνοιξαν για να εισέλθουν στη σύσκεψη οι υπόλοιποι συνεργάτες της παλιάς διοίκησης καθώς και μέλη της καινούργιας. Μπήκαν δηλαδή δύο εξωτερικοί συνεργάτες – σύμβουλοι του Παππά, καθώς και δυο, τρεις επικεφαλής των βασικών διευθύνσεων του Οργανισμού και από την πλευρά της νέας διοίκησης άλλα τρία μέλη της, ο καθηγητής του ΑΠΘ Γιάννης Βλαχάβας και οι μηχανικοί Γιάννης Ρεντζεπέρης και Θόδωρος Τζιαμπάζης. Στη διάρκεια αυτής της σύσκεψης υπήρξε ενημέρωση από τους επικεφαλής των βασικών διευθύνσεων για την κατάσταση που επικρατεί στον ΟΑΣΘ, στους συγκεκριμένους τομείς.

Μόνο μελανό σημείο στη χθεσινή καθ’ όλα πολιτισμένη ατμόσφαιρα ήταν οι οξύτατες αντιδράσεις μερίδας μικρομετόχων οι οποίοι συγκεντρώθηκαν από νωρίς στα γραφεία του ΟΑΣΘ για να διαμαρτυρηθούν για την απώλεια της περιουσίας τους. Ωστόσο, από κάποιους ακούστηκαν βαρύτατοι, απαράδεκτοι χαρακτηρισμοί σε βάρος του Παππά, αλλά και κάποιων διευθυντικών στελεχών, ενώ υπήρξε και προπηλακισμός ενός εξ αυτών. Εξ αιτίας της έντασης που επικράτησε χρειάστηκε να κληθεί η αστυνομία προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα.

Ο Σκόδρας επιχείρησε να κατευνάσει τα πνεύματα και στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας δέχθηκε αντιπροσωπεία των μικρομετόχων στο γραφείο του. Στη συνάντηση μετείχαν τα πέντε μέλη της νέας διοίκησης, αλλά και ο Παππάς ο οποίος παρέμεινε αναγκαστικά λόγω της έντασης που επικρατούσε εκτός αιθούσης.  

On camera, τώρα, ο Παππάς δήλωσε ότι φεύγει με ήσυχη τη συνείδησή του «ότι οι προτεραιότητες που είχαμε θέσει, έχουν εκπληρωθεί». Εάν οι προτεραιότητες που είχαν θέσει προ διετίας ήταν να παραδώσουν τον ΟΑΣΘ σε χειρότερη μοίρα απ’ ότι τον παρέλαβαν, τότε έχει πράγματι δίκιο. Όμως, ξέρει και ο ίδιος ότι οι στόχοι ήταν άλλοι. Ήταν να αυξηθεί ο στόλος των μάχιμων λεωφορείων ως τουλάχιστον τα 450 και σήμερα παραδίδει λιγότερα από 250, ήταν να έχει συσταθεί η ΑΣΥΘ η οποία παραμένει ακόμη ανενεργή και επίσης να έχει τρέξει το μεγαλύτερο μέρος της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, διαδικασία η οποία βρίσκεται ακόμη στα πρώτα της στάδια.

Πέραν αυτών, υπάρχουν και διάφορα άλλα, εξίσου σημαντικά, όπως για παράδειγμα η οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο ΟΑΣΘ, για τα οποία θα πληροφορηθούμε λίαν προσεχώς, καθώς η διοίκηση Παππά εμφάνιζε μόνον τα στοιχεία τα οποία τη συνέφεραν.

Σύμφωνα με το νέο πρόεδρο πρώτη προτεραιότητα της καινούργιας διοίκησης είναι η ανάταξη του στόλου των λεωφορείων. Χθες κυκλοφόρησαν στην πόλη περί τα 230 οχήματα. Όπως εξήγησε ο Σκόδρας από σήμερα κιόλας θα επιχειρηθεί να μπει μπροστά ένα σχέδιο επισκευής όσο το δυνατόν περισσότερων λεωφορείων, χωρίς να αποκλείεται, εφόσον χρειαστεί, να γίνει χρήση ακόμη και εξωτερικών συνεργείων.