Skip to main content

Travel2Fit: Η εταιρεία από την Κατερίνη που αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία

Τρεις φίλοι έφτιαξαν ένα ψηφιακό εργαλείο που βοηθά τους επαγγελματίες του τουρισμού να προσφέρουν ταξιδιωτικά πακέτα στα μέτρα των πελατών τους.

Στόχος τους είναι να βοηθούν τους επαγγελματίες του τουρισμού – ταξιδιωτικούς πράκτορες και ξενοδόχους- να διαμορφώνουν ταξιδιωτικές προτάσεις στα μέτρα των πελατών τους, κάνοντας χρήση ψηφιακών εργαλείων που αναβαθμίζουν τη συνολική τουριστική εμπειρία. Ο Σάββας Ρογκότης και ο Κωνσταντίνος Καράλας, ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και μηχανικοί ηλεκτρονικών υπολογιστών με MBA και μεταπτυχιακό στην ηλεκτρονική αντίστοιχα, μαζί με τον Θανάση Μανό, μηχανικό λογισμικού με πολυετή εμπειρία, ένωσαν τις δυνάμεις τους πριν από λίγο καιρό για να δημιουργήσουν την Travel2Fit. Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που έχει την έδρα της στην Κατερίνη και δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του τουρισμού να δημιουργούν εξατομικευμένα ταξιδιωτικά πακέτα που ξεφεύγουν από μια απλή οικονομική πρόταση για τα δρομολόγια και τη διαμονή και είναι εμπλουτισμένα με περιεχόμενο για τον προορισμό, δραστηριότητες και ό,τι άλλο μπορεί να ενδιαφέρει έναν ταξιδιώτη.



Με την Travel2Fit, πέραν των βασικών πληροφοριών της ταξιδιωτικής πρότασης, εισάγονται με αυτοματοποιημένο τρόπο όλα τα δεδομένα του προορισμού, ώστε να γίνει το πακέτο πιο ελκυστικό, από κείμενα και φωτογραφίες, πληροφορίες για τον καιρό τη συγκεκριμένη περίοδο του ταξιδιού μέχρι προτάσεις για δραστηριότητες και top things to do, ακόμα και πληροφορίες για την Covid-19. Όλη αυτή η πληροφόρηση φτάνει στον πελάτη μέσω ενός εξατομικευμένου συνδέσμου, ο οποίος δίνει τη δυνατότητα διάδρασης, αφού του επιτρέπει να διαλέξει μεταξύ διαφόρων επιλογών και να στείλει το feedback του στον ταξιδιωτικό πράκτορα ή τον ξενοδόχο. Μάλιστα, η Travel2Fit λειτουργεί και ως εργαλείο διαχείρισης για τους επαγγελματίες του τουρισμού, αφού μέσω αυτής έχουν στη διάθεσή τους στοιχεία για τις συναλλαγές τους με τους πελάτες, για το πόσες προτάσεις έστειλαν και για το πόσες αναμένουν απάντηση, στατιστικά από όπου μπορούν να δουν ποιοι είναι οι δημοφιλείς προορισμοί ή άλλα analytics που θα βελτιώσουν τη δουλειά τους.  



Η travel2fit ξεκίνησε πιλοτικά στις αρχές του 2021 και πλέον λειτουργεί με τους πρώτους χρήστες, με έμφαση αυτή τη δύσκολη περίοδο στον εσωτερικό τουρισμό, ενώ στο επόμενο διάστημα σχεδιάζει να αξιοποιήσει και τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, ώστε το παραγόμενο περιεχόμενο να είναι εντελώς εξειδικευμένο και εξατομικευμένο. «Το μεγάλο πλεονέκτημα της πλατφόρμας είναι πως με αυτή οι επαγγελματίες του τουρισμού εξοικονομούν χρόνο, επιταχύνουν τη διαδικασία και προσφέρουν στους πελάτες προτάσεις όμορφες και αντάξιες των ταξιδιών, με διαδραστικότητα και επαφή με τη νέα ψηφιακή εποχή» λέει στη Voria ο Σάββας Ρογκότης. 

 

Η πρώτη ιδέα και ο ρόλος του OK!Thess

Οι τρεις φίλοι, ο Σάββας με καταγωγή από την Κατερίνη και ο Κώστας και ο Θανάσης από την Αθήνα, συναντήθηκαν και γνωρίστηκαν πριν από κάποια χρόνια σε ένα κοινό επαγγελματικό περιβάλλον, μια εταιρεία πληροφορικής όπου εργάζονταν. Την πρώτη ανησυχία για την Travel2Fit την είχε ο Σάββας Ρογκότης, ο οποίος διαθέτοντας προηγούμενη ερευνητική εμπειρία και με το ερευνητικό δαιμόνιο ζωντανό μέσα του, σκεφτόταν πώς θα μπορούσε η χρήση των data να ψηφιοποιήσει την τουριστική εμπειρία. Στο σημείο αυτό ήρθε να εισφέρει τις σκέψεις του ο Κωνσταντίνος Καράλας και οι δύο μαζί υπέβαλλαν μια πρώτη πρόταση στο OKThess! από όπου και ξεκίνησαν όλα, αφού, υπό την καθοδήγηση του μέντορά τους Δημήτρη Κουρτέση αποκρυστάλλωσαν την ιδέα τους και τη διαμόρφωσαν σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο που αφορούσε το πώς τα data θα βοηθούσαν την ταξιδιωτική έμπνευση.



Άρχισαν έτσι να αναζητούν προτάσεις από ταξιδιωτικά πρακτορεία και διαπίστωσαν πως, ενώ στην τουριστική αλυσίδα το κομμάτι του booking είχε προχωρήσει στην ψηφιακή εποχή, η διαδικασία της παρουσίασης των ταξιδιωτικών πακέτων ήταν ακόμα παρωχημένη, πολύ απλοϊκή και χωρίς ιδιαίτερες πληροφορίες πέραν του κόστους και των επιλογών διαμονής για τον ταξιδιώτη. Συνήθως οι προτάσεις αυτές ήταν ένα απλό word ή στην καλύτερη περίπτωση ένα pdf το οποίο περιοριζόταν στη βασική πληροφόρηση και αποστελλόταν στους πελάτες με ένα mail.



Εκείνο δε που έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση στους δημιουργούς της Travel2Fit ήταν οι προτάσεις για ταξίδια του μέλιτος, οι οποίες ως περιεχόμενο και παρουσίαση δεν ανταποκρίνονταν σε καμία περίπτωση στο υψηλό κόστος που καλούνταν να πληρώσουν οι ταξιδιώτες και το οποίο έφτανε τις 5.000 και 6.000 ευρώ. «Δεν ήταν δυνατό για τέτοια ταξίδια η προσφορά που αποστελλόταν να είναι ένα word γραμμένο σε μια απλή γραμματοσειρά, χωρίς καθόλου περιεχόμενο» λέει ο Σάββας Ρογκότης.  

Σε αυτό ακριβώς το στάδιο θέλησαν να παρέμβουν, δίνοντας στους επαγγελματίες του τουρισμού τη δυνατότητα να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. Το καλοκαίρι του 2020 η ιδέα τους πέρασε από τον 8ο κύκλο του προγράμματος egg της Eurobank και τότε στην ομάδα ήρθε να προστεθεί ο παλιός γνώριμος Θανάσης Μανός, ο ρόλος του οποίου ήταν κομβικός, αφού ήταν και αυτός που έδωσε υπόσταση με τη μεγάλη του εμπειρία στον προγραμματισμό σε κάτι που που μέχρι τότε ήταν σχέδιο επί χάρτου. «Ουσιαστικά μέσω της πλατφόρμας οι επαγγελματίες του τουρισμού προσφέρουν στους ταξιδιώτες έναν αναλυτικό οδηγό για το ταξίδι τους που βελτιώνει τη συνολική εμπειρία και βοηθά και τους ίδιους να κάνουν αποτελεσματικότερα τη δουλειά τους» εξηγεί ο Σάββας Ρογκότης.