«Οι αναφορές του κ.Μητσοτάκη για το Μετρό στη ΔΕΘ, μόνο προβληματισμό μπορούν να προκαλούν στους Θεσσαλονικείς. Είδαμε και πάθαμε το 2015 να μετατρέψουμε το πιο σύντομο ανέκδοτο το «ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης», να το επαναφέρουμε στις ράγες της συνέχισης και της ολοκλήρωσης καθώς είχε παγώσει για τέσσερα χρόνια(2012-2015)», επισήμανε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης τόνισε πως «φτάσαμε το 95% του έργου, έργα πολιτικού μηχανικού, να έχει κατασκευαστεί και δεν θα έκανε τίποτε άλλο ο κ.Μητσοτάκης παρά να άφηνε να τρέξει αυτό το χρονοδιάγραμμα, καθώς είχε δοθεί τεχνική λύση και απάντηση στο δίλημμα «Μετρό ή αρχαία;». Η απάντηση που δόθηκε και πολιτικά και τεχνικά από την πόλη ήταν και Μετρό και αρχαία, τόσο για τη στάση της Οδού της Βενιζέλου όσο και για τη στάση της Οδού Αγ.Σοφίας».
«Τώρα τι κάνει ο κ.Μητσοτάκης; Στέλνει το έργο για άλλα τέσσερα χρόνια πίσω, καταδικάζει τον επαγγελματικό κόσμο του ιστορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης για άλλα τέσσερα χρόνια, κάνει το καλύτερο δώρο στον εργολάβο, αφού ο εργολάβος θα ζητήσει αποζημίωση για την καθυστέρηση των τεσσάρων ετών. Ο κ.Μητσοτάκης βλάπτει σοβαρά τη Θεσσαλονίκη», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Απαντώντας στο ερώτημα για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών και λειτουργίας του Μετρό την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ ο κ.Τριανταφυλλίδης επεσήμανε: «Με βάση το χρονοδιάγραμμα που είχε δώσει ο κ.Μυλόπουλος, ο πρ.Πρόεδρος της Αττικό Μετρό, τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα πραγματοποιούνταν μέχρι τα τέλη του 2019, ενώ τα κανονικά δρομολόγια θα πραγματοποιούνταν στα μέσα του 2020. Η επιλογή της πόλης είναι να σέβεται την ιστορία της. Και Μετρό και αρχαία», κατέληξε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι στέλνει το έργο του μετρό τέσσερα χρόνια πίσω καταδικάζοντας τον επαγγελματικό κόσμο.