Skip to main content

Trip-maker: Ένας προσωπικός ξεναγός για τους τουρίστες στη Θεσσαλονίκη

Η εφαρμογή θα κατευθύνει το άτομο ανάλογα με το προφίλ και τις επιθυμίες του να διαθέσει τις ώρες που έχει στη διάθεσή του κατάλληλα.

Μια νέα υπηρεσία, ένας ηλεκτρονικός ξεναγός που παίρνει από το χέρι τον επισκέπτη της Θεσσαλονίκης και τον βοηθά να αξιοποιήσει τις λίγες ώρες που μπορεί να έχει στη διάθεσή του, έρχεται να προσφέρει εξατομικευμένη εμπειρία σε τουρίστες που θέλουν να κάνουν αγορές. Πρόκειται για το trip-maker ένα εργαλείο που δημιουργεί η εταιρεία PlanΟ2 Consulting σε συνεργασία με Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και η πιλοτική του εφαρμογή, θα γίνει, μέσω του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ). 

Όπως εξήγησε ο υπεύθυνος ανάπτυξης της εταιρείας Βασίλης Τσεκερίδης, βάσει των στατιστικών στοιχείων που μελέτησαν σε συνεργασία με την ομάδα του ΤΕΙ, διαπιστώθηκε ότι υπάρχει μεγάλη μερίδα τουριστών, που είτε έρχονται για συνεδριακό τουρισμό, είτε για κρουαζιέρα ή κάτι άλλο και χάνουν το χρόνο τους σε αναμονές πτήσεων ή άσκοπα. "Αυτό που εμείς θέλουμε είναι να μπορεί ο επισκέπτης που έχει λίγες ώρες στη διάθεσή του να κάνει πράγματα που τον ευχαριστούν, χωρίς να αγχώνεται αν θα χάσει χρόνο”, ανέφερε, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ. Ακόμα, διευκρίνισε: "Η εφαρμογή θα κατευθύνει το άτομο, ανάλογα με το προφίλ και τις επιθυμίες του, να διαθέσει, για παράδειγμα, τις 5 ώρες που έχει στη διάθεσή του για να επισκεφθεί ένα μουσείο, να δοκιμάσει ένα διαφορετικό γεύμα και άλλα ενώ την κατάλληλη στιγμή, θα το ενημερώνει για την ώρα που πρέπει να φύγει προκειμένου να μεταβεί έγκαιρα σε άλλο σημείο (στο αεροδρόμιο, στο λιμάνι ή στο σταθμό)". 'Οπως είπε ο κ.Τσεκερίδης ," τo trip-maker είναι ένα έργο προϋπολογισμού 450.000 ευρώ και έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα Επιχειρώ-Καινοτομώ".

Η εφαρμογή παρουσιάστηκε στην ημερίδα που διοργάνωσε ο ΟΤΘ με θέμα «New Trends & Innovation In Tourism Sector -Νέες τάσεις και καινοτομίες στο χώρο του τουρισμού», στο πλαίσιο του Money Show 2019 που άρχισε σήμερα στη Θεσσαλονίκη και ολοκληρώνεται την Κυριακή. 

Όπως επεσήμανε η πρόεδρος του ΟΤΘ και Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, «ο Οργανισμός δίνει μεγάλη βαρύτητα στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινκ, για το οποίο άλλωστε βραβεύτηκε πρόσφατα με τρεις διακρίσεις στα Tourism Awards».