Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022
x

ΤΣΙΠΡΑΣ: TΟ BRAND NAME ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΟ

Ο πρωθυπουργός τόνισε στο ΣΕΤΕ πως «από το 15 μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει να σηκώσουμε την Ελλάδα και το τουριστικό προϊόν στην κορυφή».

Στα άλματα που έχει κάνει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια στον κλάδο του τουρισμού στάθηκε κατά την ομιλία του στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας.

«Tο brand name της Ελλάδας είναι και πάλι πολύ ισχυρό», είπε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε ότι ο τουρισμός δεν ακολούθησε την ύφεση άλλων κλάδων μέσα στην κρίση.

Ο κ. Τσίπρας τόνισε πως «από το 15 μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει να σηκώσουμε την Ελλάδα και το τουριστικό της προϊόν στην κορυφή» ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι ο κλάδος ξεπέρασε τους στόχους που είχε βάλλει και έφθασε στις 33 εκατομμύρια αφίξεις το 2018 όταν στο 12ο Συνέδριο, το 2013 είχε θέσει το στόχο των 24 εκατομμυρίων αφίξεων ως το 2021″.

«Η υπηρεσία του τουρισμού στην πατρίδα, είναι ότι χάλασαν τα σχέδια κάποιων στο εξωτερικό που με ιδιοτελή τρόπο προσπάθησαν να πείσουν ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα διαλυμένη, χωρίς υποδομές, χωρίς ασφάλεια, χωρίς σταθερότητα. Επιπλέον τροφοδότησε την εθνική προσπάθεια που διεξάγουμε από το 2015, να βγει η χώρα από τη στενωπό των μνημονίων¨, ανέφερε ο κ. Τσίπρας.

Αναφερόμενος στις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου σημείωσε ότι «υπάρχει και ο κίνδυνος να επιστρέψουν τα θηριώδη ελλείμματα που μας οδήγησαν σε αυτήν την πρωτοφανή οικονομική κρίση», ενώ πρόσθεσε ότι ο ίδιος σε αυτήν την προεκλογική αντιπαράθεση θα κάνει τα πάντα για να μην γινει ένας τοξικός διάλογος αλλά με μια προγραμματική αντιπαράθεση.

«Ο λαός θα αποφασίσει αν θα προχωρήσουμε μπροστά ή θα γυρίσουμε πίσω στον φαύλο κύκλο της λιτότητας και της παροιμιώδους ανικανότητας στην διαχείριση των οικονομικών της χώρας. Ας μην ξεχνάμε ποιοι κυβερνούσαν αυτή την χώρα όταν μπήκε στην περιπέτεια» υπογράμμισε χαρακτηριστικά.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ