Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019
x

ΤΖΙΡΟΣ 380 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ

Πολύ υψηλός ρυθμός ανάπτυξης στις πωλήσεις της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη . Σχεδιάζει άνοιγμα καταστημάτων Κιλκίς, Καστοριά, Μουδανιά και Ορεστιάδα.

Θετικά στοιχεία είχε να ανακοινώσει για την τελευταία εταιρική χρήση ο διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος της Dixons South East Europe-Κωτσόβολος, κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, με την ευκαιρία των εγκαινίων του νέου καταστήματος, στο εμπορικό κέντρο «Πλατεία».
 
Η «Κωτσόβολος» πέτυχε μετά τέσσερα χρόνια και πηγαίνοντας κόντρα στην κρίση, να περάσει και σε καθαρή κερδοφορία στην τελευταία εταιρική κρίση (Απρίλιος 2014-2015). Όπως είπε ο κ. Αθανασόπουλος, η εταιρεία στη χρήση 2013-2014 είχε περάσει σε θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα, σε EBITDA 1,5 εκατ. ευρώ, αλλά μεταξύ Απριλίου 2014- Απριλίου 2015, τετραπλασίασε τα EBITDA που διαμορφώθηκαν κοντά στα 5,5 – 6 εκατ. ευρώ, ενώ πλέον βγάζει κέρδη και μετά από φόρους. 
 
Η εταιρεία, που έδωσε έμφαση στον εκσυγχρονισμό του δικτύου της πανελλαδικά και, παράλληλα, στις κατηγορίες προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, αλλά και «υπερ-έξυπνων» οικιακών συσκευών, κατέγραψε αύξηση πωλήσεων στη τελευταία χρήση, στα 380 εκατ. ευρώ, από τα 345 εκατ. ευρώ της περιόδου 2013-2014.
 
Σε αυτό το θετικό κλίμα για την «Κωτσόβολος», η Θεσσαλονίκη «πετάει», όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Αθανασόπουλος. Πιο συγκεκριμένα, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων είναι μεγαλύτερος από τον μέσο πανελλαδικά για την αλυσίδα, ενώ η μετεγκατάσταση του καταστήματος της Τσιμισκή πρόσθεσε νέες θέσεις εργασίας, έτσι που στα έξι σημεία πωλήσεων στο πολεοδομικό συγκρότημα, απασχολούνται περί τα 300 άτομα προσωπικό. 
 
Να σημειωθεί ότι η «Κωτσόβολος» έχει μερίδιο 26% στην αγορά και  το δίκτυο της  πανελλαδικά περιλαμβάνει 100 καταστήματα από τα οποία τα 70 είναι εταιρικά και τα 30 με franchise. 
 
Όπως μάλιστα είπε ο διευθυντής δικτύου κ. Γιάννης Βασιλάκος, το κατάστημα της Πυλαίας, είναι η ναυαρχίδα για την εταιρεία σε επίπεδο χώρας. 
 
Η «Κωτσόβολος» την τελευταία χρονιά επένδυσε περί τα 3 εκατ. ευρώ στο δίκτυο, κυρίως σε ανακαινίσεις και μεταφορές καταστημάτων αλλά και σε δύο νέα σημεία πωλήσεων. Για τη χρήση 2015-2016, σχεδιάζει επενδύσεις του ίδιου ύψους στο δίκτυο, ανακαινίζοντας πιθανώς τα καταστήματα της Τούμπας και του Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη.
 
Στόχος για την εταιρεία είναι να αποκτήσει παρουσία σε όλες τις πρωτεύουσες των νομών, είτε με εταιρικά, είτε με καταστήματα franchise. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζει να ανοίξει κατάστημα στην Άρτα αλλά και στην επόμενη διετία να αποκτήσει παρουσία και σε Κιλκίς, Νέα Μουδανιά, Καστοριά και Ορεστιάδα. 
 
Σχολιάζοντας τις εξελίξεις στον κλάδο, τονίσθηκε ότι η ανάπτυξη αναμένεται να έρθει από την αυξημένη ζήτηση των νοικοκυριών για αντικατάσταση των παλιών λευκών συσκευών (ηλεκτρικές) που είχαν αγοραστεί στην εποχή της οικιστικής έκρηξης και, από την κινητή τηλεφωνία καθώς οι χρήστες μετακινούνται από τα μικρά καταστήματα στα καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων. 
 
Στο κομμάτι των μικροσυσκευών η ζήτηση παραμένει σταθερή, αλλά στην κατηγορία που παρατηρείται κάμψη είναι αυτή της τεχνολογίας.  



A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ