Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018
x

ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ: ΜΟΝΑΔΙΚΗ Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Το Food Track της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη – Παραδοσιακές τοπικές συνταγές παρουσιάστηκαν στην Philoxenia

Παραδοσιακές συνταγές της μακεδονικής κουζίνας παρουσιάστηκαν στους επισκέπτες της 34ης Philoxenia, στο πλαίσιο της δράσης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας διεθνώς.

Η Λέσχη Αρχιμαγείρων Μακεδονίας-Θράκης ετοίμασε ντόπια φαγητά με προϊόντα που παράγονται στην περιφέρεια και ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, τα μοίρασε μέσα από το Food Track, την πρότυπη καντίνα, η οποία εντός του 2019 και για δύο χρόνια θα γυρίσει ολόκληρη την Ευρώπη για να προωθήσει την Κεντρική Μακεδονία ως μοναδικό γαστρονομικό τουρισμό.

Όσοι βρέθηκαν λίγο μετά τη μία το μεσημέρι μπροστά από την καντίνα, που έχει σταθμεύσει μπροστά από το περίπτερο 12 της ΔΕΘ-Helexpo (σσ: θα παραμείνει στο σημείο και αύριο, Κυριακή) είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν τσουμπλέκι με μοσχάρι, φούστορο με καβουρμά, αγιορείτικη νηστίσιμη καπνιστή μελιτζανοσαλάτα, ταμπουλέ, μελιτζάνα με φέτα, μπάτζο τηγανητό, κολοκύθα κίτρινη με πατάτες και μπάτζο.

Στη σύντομη ομιλία του ο κ. Τζιτζικώστας έστειλε εκ νέου πολιτικό μήνυμα κατά της συμφωνίας των Πρεσπών, λέγοντας πως «στόχος μας είναι να προωθήσουμε την κουζίνα και τα προϊόντα μας σε όλον τον κόσμο και να στείλουμε παντού ένα ξεκάθαρο μήνυμα, που τον τελευταίο καιρό κάποιοι φροντίζουν να θολώσουν: ότι η Μακεδονία είναι μία και ελληνική και τα χαρακτηριστικά της είναι μοναδικά».

Ο περιφερειάρχης τόνισε πως η μακεδονική κουζίνα θα αποτελέσει τον μοχλό τα επόμενα χρόνια για την προώθηση συνολικά της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, «μίας περιφέρειας πρότυπο, που αξίζει και θέλεις να ζεις και να δημιουργείς».

Αναφέρθηκε ακόμη στα επιτεύγματα της περιφέρειας Κ.Μακεδονίας στο πεδίο του τουρισμού, επισημαίνοντας πως τα τελευταία χρόνια είναι πρώτη στις αφίξεις τουριστών. «Ο τουρισμός φέρνει στο ΑΕΠ της περιοχής μας 2 δισ. ευρώ, ενώ κάθε χρόνο έχουμε αύξηση των εσόδων κατά 200 εκατ. ευρώ», τόνισε χαρακτηριστικά.



Από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού, Αλέξανδρος Θάνος, τόνισε πως ο τουρισμός και η αγροτική ανάπτυξη πρέπει να βαδίζουν χέρι-χέρι για να δίνουν προστιθέμενη αξία στην οικονομία της περιοχής και ευχήθηκε η Philoxenia να φέρει γούρι στο εγχείρημα της καντίνας μακεδονικής κουζίνας.

Το δικό της πολιτικό μήνυμα έστειλε και η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, λέγοντας πως κατάγεται από τη βόρεια Μακεδονία και συγκεκριμένα τη Φλώρινα, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «πιο βόρεια δεν έχει».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ