Skip to main content

Βραβείο για την Lidl Hellas στην κατηγορία Retail Campaign

Το βραβεία παρέλαβαν εκπρόσωποι της Lidl και της GPD, της διαφημιστικής με την οποία συνεργαστήκαμε στη Lidl Hellas για την υλοποίηση της ενέργειας.

H Lidl Hellas διακρίθηκε στον θεσμό των Retailbusiness Awards 2015, κερδίζοντας το βραβείο Retail Campaign για την καμπάνια «Σκαρμούτσος εναντίον Λαζάρου».

Η Τελετή Απονομής των Retailbusiness Awards 2015 πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου στο Metropolitan Expo παρουσία στελεχών της αγοράς.

«Στη Lidl Hellas διακρίναμε την ανάγκη να παρουσιάσουμε μια κουζίνα διαφορετική, μοντέρνα και ενδιαφέρουσα. Για το λόγο αυτό οργανώσαμε την καινοτόμο καμπάνια γαστρονομίας «Σκαρμούτσος εναντίον Λαζάρου» σε συνεργασία με τους δύο κορυφαίους Έλληνες σεφ, η οποία ακολουθώντας πιστά τη νέα τάση και τη μετεξέλιξη της μαγειρικής αποτελεί ουσιαστικά ένα πάντρεμα υψηλής ποιότητας πρώτων υλών και παραδοσιακών ελληνικών γεύσεων. Από τον Οκτώβριο του 2014 οι δύο χαρισματικοί μας σεφ, Δημήτρης Σκαρμούτσος και Λευτέρης Λαζάρου, πλαισιωμένοι από τις τηλεοπτικές τους οικογένειες και με μεγάλη δόση χιούμορ προτείνουν σε εβδομαδιαία βάση μέσω τηλεοπτικών σποτ νέες και εμπνευσμένες από το ταλέντο και τη φαντασία τους ιδέες για μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες. Τα σποτ αυτά παραπέμπουν στο ειδικά διαμορφωμένο site της Lidl Hellas kouzinalidl.gr όπου υπάρχουν αναλυτικά τα συστατικά, οι περιγραφές και τα βίντεο με τις εβδομαδιαίες συνταγές των σεφ και ο κόσμος καλείται να λάβει μέρος στη «γαστρονομική διαμάχη» ψηφίζοντας την καλύτερη συνταγή της εβδομάδας» υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Το βραβεία παρέλαβαν εκπρόσωποι της Lidl και της GPD, της διαφημιστικής με την οποία συνεργαστήκαμε στη Lidl Hellas για την υλοποίηση της ενέργειας.

Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για την εταιρεία μας, καθώς είναι το αποτέλεσμα πολλής δουλειάς, εποικοδομητικής συνεργασίας, καινοτόμων ιδεών και κατάλληλων επιλογών. Όλα αυτά συνδυαστικά παρήγαγαν ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα, το οποίο επιβραβεύεται από τους ειδικούς του κλάδου και αγκαλιάζεται από τους καταναλωτές.