Skip to main content

Webinar «Mind the.. brain!» - Πώς η εταιρική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο

Πώς να μείνουμε σπίτι, αλλά το... μυαλό μας να παραμείνει σε δημιουργική εγρήγορση - Οι απαντήσεις σε ένα πολύ ενδιαφέρον webinar.

Webinar, με τίτλο «Mind the brain: Η εταιρική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο», που φιλοδοξεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης και να προφέρει τροφή για... σκέψη, σε μια εποχή που οι καλές και καινοτόμες ιδέες είναι πιο ωφέλιμες και αναγκαίες από ποτέ, διοργανώνουν ο πρόεδρος Τσαμπίκος Κοκκάρης και το Διοικητικό Συμβούλιο του Marketing Club.

Τρεις κορυφαίοι ομιλητές, ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, Neuromarketing Expert, η Νάντια Δεληαργύρη, Μarketing Communications & Sustainability Manager, και ο Milan Janic, Project Founder, θα ρίξουν... φως στα μυστικά του εγκεφάλου, ξεκλειδώνοντάς τα και θα αποκαλύψουν τους τρόπους με τους οποίους η θαυμαστή επιστήμη του Neuromarketing μπορεί να λειτουργήσειυποστηρικτικά και να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των ζωτικών δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ).

Οι ομιλητές θα επικεντρωθούν στα πορίσματα μιας άκρως πρωτοποριακής έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2020, στην οποία συμμετείχε το Marketing Club ως Marketing Partner, σε συνεργασία με το City College, καινοτομώντας ακόμη και για τα ίδια τα δεδομένα της επιστήμης του Neuromarketing. Στο πλαίσιό της, χρησιμοποιήθηκε εγκεφαλογράφος, eye tracking και συνεντεύξεις, ενώ εξετάστηκε η επίδραση των video γνωστών brands σε καμπάνιες ΕΚΕ στη συμπεριφορά των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο, με επίκεντρο καίρια ζητήματα περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος.

Μένοντας... συντονισμένοι με ό,τι πιο καινοτόμο έχει να επιδείξει ο χώρος του marketing, περιμένουμε με ανυπομονησία το σπουδαίο αυτό webinar που θα μας αποκαλύψει σήμερα τα μυστικά της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, μέσα από το πρίσμα μιας επιστήμης του μέλλοντος.

Το webinar θα πραγματοποιηθεί μέσω ZOOM στις 9 Δεκεμβρίου και ώρα 19.00.

Απαραίτητη η κράτηση θέσης.