Skip to main content

Χαράτσι εκατομμυρίων για την Υποθαλάσσια

Μόλις 2 εκατ. ευρώ δαπάνησε η ανάδοχος εταιρία του έργου της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας Θεσσαλονίκης που ακυρώθηκε και για το οποίο η ανάδοχος εταιρία διεκδικεί από το ελληνικό δημόσιο, αποζημιώσεις δεκάδω
Μόλις 2 εκατ. ευρώ (το 0.45% της αξίας της σύμβασης μελέτης/κατασκευής)δαπάνησε η ανάδοχος εταιρία του έργου της Υποθαλάσσιας ΑρτηρίαςΘεσσαλονίκης που ακυρώθηκε και για το οποίο η ανάδοχος εταιρίαδιεκδικεί από το ελληνικό δημόσιο, αποζημιώσεις δεκάδων εκατ. ευρώ.

«Η Επιτροπή δεν διαθέτει τυχόν λεπτομέρειες για το μέγεθος των εν λόγωαξιώσεων, εκτός του ότι περιλαμβάνουν δαπάνες πλέον των πραγματικών στοπλαίσιο της σύμβασης μελέτης/κατασκευής, οι οποίες τον Ιούλιο 2009ανέρχονταν σε ποσοστό περίπου 0,45% της αξίας της προαναφερόμενηςσύμβασης» απάντησε ο αρμόδιος Επίτροπος κ. Όλι Ρέν, σε ερώτηση ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή.

Στην απάντησή του ο κ. Ρέν, αφού παραθέτει το ιστορικό του έργουδιευκρινίζει ότι «η αξία της σύμβασης μελέτης/κατασκευής ανέρχεται σε344.345.050 ευρώ, επί συνολικής απαιτούμενης χρηματοδότησης ύψους478.900.000».

Ο ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή, με ερώτησή του προς τον αρμόδιοΕπίτροπο Όλι Ρέν  ζητούσε να πληροφορηθεί το ιστορικό του έργου, τιςαιτίες ακύρωσης, το ύψος τυχόν πραγματικών κατασκευαστικών δαπανών πουέχουν ήδη πραγματοποιηθεί από τον ανάδοχο, καθώς επίσης και ταεπιχειρήματα που επικαλείται ο ανάδοχος για το ύψος της αποζημίωσης πουδιεκδικεί.