Skip to main content

Μέχρι τις 7 Δεκεμβρίου η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Περισσότερα από 100 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα θα παρέχουν έως τις 7 Δεκεμβρίου ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό.

Ξεκίνησε δυναμικά η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία διοργανώνεται από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας.

Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει έως και την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου. Κατά το διάστημα αυτό, περισσότερα από 100 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα θα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να "βιώσει" την ελληνική online αγοραστική εμπειρία.

Για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, ο GR.EC.A. έδωσε στη δημοσιότητα επίσημη λίστα με τα ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν ενημερώσει για τη συμμετοχή τους στην Εβδομάδα με αξιόλογες προσφορές.

Η λίστα βρίσκεται στο website του Συνδέσμου και περιλαμβάνει προσφορές που φτάνουν έως και το 70% από e-shops με είδη μόδας, σπιτιού, προσωπικής φροντίδας, τουριστικές υπηρεσίες, παιδικά και βρεφικά είδη, πληροφορική, παιχνίδια, εργαλεία & μηχανήματα, είδη γραφείου, αθλητικά, είδη φαρμακείου και αρκετά ακόμα.​​
    
​Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο GR.EC.A., με αφορμή την έναρξη της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο  Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κ. Αντώνης Παπαδεράκης, χαιρέτησε την προσπάθεια και εξέφρασε την υποστήριξη της Πολιτείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

«Πιστεύω ότι ελπίδα και προσδοκία όλων μας είναι ο συγκεκριμένος θεσμός να συμβάλει στην ενίσχυση της δυναμικής που καταγράφει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Η εν λόγω ενίσχυση αποτελεί στρατηγικό στόχο για το Υπουργείο, το οποίο θέτει υπό την αιγίδα του την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως τόνισε, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή έχει ήδη αναλάβει μια σειρά πρωτοβουλιών, δημιουργώντας μία ομάδα εργασίας με στόχους:

-Τις παρεμβάσεις σε ευρωπαϊκούς θεσμούς στο πλαίσιο της ενιαίας ψηφιακής αγοράς.

-Τη δημιουργία μητρώου προμηθευτών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.

-Τη δημιουργία κώδικα δεοντολογίας για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και την παροχή σημάτων ποιότητας,

-Tην ανάπτυξη ισοτιμίας στην πρόσβαση μέσω της διάχυσης της ευρυζωνικότητας, των ταχυδρομικών υπηρεσιών ώστε να μειωθεί το κόστος μεταφοράς.

Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο Σύνδεσμος, οι πωλήσεις των καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 59%, ενώ υπήρξαν και ηλεκτρονικά καταστήματα που δήλωσαν αύξηση πωλήσεων άνω του 200%, σύμφωνα με τον πρόεδρο του GR.EC.A., κ. Δημήτρη Θεοφάνου.

Υπενθυμίζουμε, επίσης, πως σύμφωνα με τα στοιχεία της στοιχεία της Ετήσιας Έρευνας Ηλεκτρονικού Εμπορίου του 2014 του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN), η ανάπτυξη του B2C ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν σημαντική και το 2014, αφού οι Έλληνες online καταναλωτές έκαναν κατά μέσο όρο 18 online παραγγελίες σε σχέση με τις 12 που πραγματοποίησαν το 2013, ενώ δαπάνησαν κατά μέσο όρο 1.400 Ευρώ σε online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.