Skip to main content

Ξεκινούν οι έλεγχοι από τη Δευτέρα για το ωράριο φορτοεκφόρτωσης

Το νέο ωράριο φορτοεκφόρτωσης τέθηκε σε εφαρμογή από την 1η Μαρτίου και προβλέπει να γίνεται ο εφοδιασμός της αγοράς τις βραδινές ώρες.

Σαφάρι ελέγχων για την πλήρη εφαρμογή του νέου ωραρίου φορτοεκφόρτωσης ξεκινά από την Δευτέρα η δημοτική αστυνομία.

Αυτό ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για το σχέδιο με τα μέτρα και τις παρεμβάσεις για την κυκλοφοριακή θωράκιση και τη βιώσιμη κινητικότητα του δήμου Θεσσαλονίκης. Αρχικά οι άντρες της δημοτικής αστυνομίας θα επικεντρωθούν στον πιο κεντρικό άξονα της πόλης, στην οδό Τσιμισκή. Το νέο ωράριο τέθηκε σε εφαρμογή από την 1η Μαρτίου και προβλέπει να γίνεται ο εφοδιασμός της αγοράς τις βραδινές ώρες (δείτε εδώ).

Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς επανέλαβε ότι το παλιό ωράριο δεν εφαρμοζόταν. «Με το νέο ωράριο θα βελτιωθεί η κατάσταση που επικρατούσε μέχρι σήμερα. Θα εποπτεύεται το ωράριο πλέον. Είμαστε υποχρεωμένοι να το εφαρμόσουμε», ξεκαθάρισε.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης αναφέρθηκε στα παράπονα των Επιμελητηρίων για το μέγεθος των οχημάτων που πρέπει να χρησιμοποιούνται στις φορτοεκφορτώσεις και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγών. «Σε όλες οι αποφάσεις που λαμβάνονται, όπου υπάρχουν προβλήματα μπορούν να διορθώνονται», σημείωσε.  

Εν τω μεταξύ, την ερχόμενη Τετάρτη θα ανυψωθούν τα αυτόματα και ημιαυτόματα πασαλάκια, που έχουν τοποθετηθεί σε κεντρικά σημεία στο ιστορικό και εμπορικό κέντρο, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η παράνομη στάθμευση. Τα έξυπνα πασαλάκια είναι δωρεά από το Ίδρυμα «Στ. Νιάρχος». Ουσιαστικά, τα πασαλάκια θα κατεβαίνουν και θα επιτρέπουν τη διέλευση σε συγκεκριμένα οχήματα μέσω ηλεκτρικών καρτών. Η αναγνώριση τους θα γίνεται ηλεκτρονικά και θα επιτρέπεται η διέλευσή τους, αφού θα βυθίζονται αυτόματα.

Σήμερα παρουσιάστηκαν συνολικά τα έργα και τις παρεμβάσεις που έχουν στόχο τη βιώσιμη πόλη και την κυκλοφοριακή θωράκιση του κέντρου. Όλα είναι μέρος ενός συνολικού σχεδίου: του στρατηγικού και επιχειρησιακού σχεδίου «Θεσσαλονίκη 2030». Παράλληλα, στο πλαίσιο του ΣΒΑΚ, βρίσκεται σε εξέλιξη και η εκπόνηση της Κυκλοφοριακής Μελέτης του Ιστορικού Κέντρου.

«Δεν πρόκειται εξάλλου για ένα Στρατηγικό Σχέδιο που μένει «στα χαρτιά». Μέρος του ήδη το υλοποιούμε. Επιπλέον αφήνουμε και παρακαταθήκη για την επόμενη Δημοτική Αρχή», σημείωσε ο κ. Μπουτάρης. Όπως ανέφερε, ο δήμαρχος έγινε προσπάθεια να γίνουν πολλές παρεμβάσεις, αλλά αναγνώρισε ότι δεν ήταν όλες πετυχημένες.

«Οι όποιες παρεμβάσεις δεν είναι μεμονωμένες, αλλά έχουν μια ουσιαστική ολοκληρωμένη οντότητα, που θέλει να εγκαθιδρύσει στον δήμο μια αναπτυξιακή προοπτική», υπογράμμισε από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Θανάσης Παππάς.

Τα έργα που πραγματοποιούνται αφορούν ζητήματα αστικού σχεδιασμού, μεγάλης και μικρής κλίμακας, ποιοτικές αναπλάσεις δημόσιων χώρων και σύγχρονων κτηριακών υποδομών, περιβαλλοντικές παρεμβάσεις, αλλά και συντήρηση ή αναβάθμιση των υφιστάμενων υποδομών, με τελικό στόχο την κάλυψη κάθε πλευράς της καθημερινότητας των πολιτών και την βελτίωση ποιότητας ζωής.

Μεγάλος αριθμός έργων έχει ήδη υλοποιηθεί και αποδοθεί σε χρήση, ενώ πλήθος παρεμβάσεων βρίσκονται σε διαδικασία υλοποίησης, ή επίκειται η έναρξή τους. Τα έργα χρηματοδοτούνται είτε από ίδιους πόρους είτε, εν μέρει ή εξ ολοκλήρου, από εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης.