Skip to main content

Υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς ξεκινά τη λειτουργία της η Ολυμπιακή

Τα χαρακτηριστικά της νέας εταιρίας είναι ο στόλος των 32 καινούριων αεροσκαφών, επένδυση που ξεπερνά τα 1,1 δισ. δολ., καθώς και ο αριθμός των εργαζομένων που αγγίζει τα 5.000 άτομα.

Με σημαντικές συμμαχίες που εξασφαλίζουν πλήρη κάλυψη καίριων υπερατλαντικών προορισμών, αλλά και ένα ευρύτατο δίκτυο στο εσωτερικό και τα Βαλκάνια, η Ολυμπιακή Αεροπορία ξεκινά την 1η Οκτωβρίου τα δρομολόγιά της υπό το νέο ιδιωτικό καθεστώς.

Τα χαρακτηριστικά της νέας εταιρίας είναι ο στόλος των 32 καινούριων αεροσκαφών, επένδυση που ξεπερνά τα 1,1 δισ. δολ., αλλά και ο αριθμός των εργαζομένων που αγγίζει τα 5.000 άτομα.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της Ο.Α. ο πρόεδρος της ΜIG, κ. Α. Βγενόπουλος αναφέρθηκε στις σημαντικές συμφωνίες του Αερομεταφορέα με τη Delta Airline για πτήσεις κοινού κωδικού προς Ν. Υόρκη από  τον Οκτώβριο, με δυνατότητα επέκτασης και σε επιπλέον προορισμούς από τις αρχές του 2010.
Η Ο.Α. βρίσκεται ακόμη στο στάδιο τελικής επεξεργασίας για συνεργασία με την Air France, προκειμένου να εκτελεί πτήσεις κοινού κωδικού τόσο μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας όσο και για τις πτήσεις προς Μόντρεαλ του Καναδά, από τον Μάρτιο του 2010.
Ολοκληρώνεται επίσης και  η διασφάλιση πτήσεων κοινού κωδικού με την KLM για την εκμετάλλευση δρομολογίων Ελλάδας – Ολλανδίας, καθώς και των δρομολογίων προς το Τορόντο, επίσης από τον Μάρτιο του 2010.

Ο κ. Βγενόπουλος έθεσε ως βάση για την ανάπτυξη της εταιρίας την παροχή ανταγωνιστικών τιμών αλλά και ποιότητας, ενώ εκτίμησε ότι στην εγχώρια αεροπορική αγορά είναι δύσκολο να διατηρηθούν πολύ κερδοφόρες και πολύ επιτυχημένες δυο εταιρίες.

Κληθείς να σχολιάσει την πρόθεση του ΠΑΣΟΚ -σε περίπτωση που κερδίσει τις εκλογές- να διαπραγματευτεί μικτό σχήμα στην Olympic Air, ο κ. Βγενόπουλος, αναφέρθηκε σε παλαιότερη συνάντηση με τον πρόεδρο του κόμματος και διαβεβαίωσε ότι θα συζητήσει ενδεχόμενη πρόταση για μειοψηφική συμμετοχή του δημοσίου, απέκλεισε, ωστόσο, κάθε ενδεχόμενο συνδιοίκησης.

Olympic Air

Η Olympic Air είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις πτήσεις σε δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού με σύγχρονα αεροσκάφη που αποτελούν τον νεώτερης ηλικίας αεροπορικό στόλο στην νοτιοανατολική Ευρώπη. Σήμερα έχουν προσληφθεί 5.000 άτομα τα οποία κατανέμονται στις τρείς εταιρίες που αποτελούν τον όμιλο: την εταιρία πτητικού έργου Olympic Air, την εταιρία επίγειας εξυπηρέτησης Olympic Handling και την τεχνική βάση Olympic Engineering.

Ο στόλος της Olympic Air θα αποτελείται, σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, από 32 αεροσκάφη από τα οποία τα δεκαέξι είναι Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Bombardier Dash 100 και ένα ATR – 42. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμα 21 συνολικά αεροσκάφη , τα οποία θα γίνουν 25 από την 1η Νοεμβρίου και στη συνέχεια θα προστεθούν τα υπόλοιπα. Συνολικά η επένδυση της εταιρείας σε αεροσκάφη και ανταλλακτικά αναμένεται να φθάσει σε 1,1 δισ.δολ.

Η Olympic Air θα καλύπτει τα δρομολόγια εσωτερικού πετώντας από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξ/πολη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Πρέβεζα, Ιωάννινα, Κέρκυρα. Επίσης, έχει προσφερθεί να καλύψει το σύνολο των άγονων γραμμών για Σκύρο, Σκιάθο, Ικαρία, Κάλυμνο, Λέρο, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Κάσο, Σητεία, Πάρο, Νάξο, Μήλο, Κύθηρα και Καλαμάτα.

Όσον αφορά το εξωτερικό η εταιρία είναι έτοιμη να πραγματοποιεί πτήσεις προς Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, Άμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βιέννη, Μιλάνο, Ρώμη, Κωvσταντινούπoλη, Λάρνακα, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Σόφια, Τίρανα, Τελ Αβίβ.

Ιστοσελίδα  OLYMPIC AIR:  www.olympicair.com.
 

Business Story
Off