Skip to main content

ΖeniΘ: Πώς μπορούν οι καταναλωτές να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά

Η ΖeniΘ εφαρμόζει σύστημα για εργασία εξ αποστάσεως και δίνει συμβουλές για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά οι καταναλωτές

Σύστημα "smart working" για εργασία εξ αποστάσεως, προκειμένου να συνδράμει στην εθνική προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης του νέου κορωνοϊού COVID-19 στη χώρα, εφαρμόζει η ΖeniΘ.

Αυτή τη στιγμή, 80% των εργαζομένων της εταιρείας, εξαιρουμένων των υπαλλήλων εξυπηρέτησης σε καταστήματα και τηλεφωνικά κέντρα, εργάζονται εξ αποστάσεως, ενώ η ΖeniΘ θέτει ως στόχο να αγγίξει το 100% μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Ταυτόχρονα, όωπς αναφέρει σε ανακοίνωσή της, υιοθετεί όλα τα εθνικά μέτρα ασφαλείας για τη διαφύλαξη της υγείας των πελατών και των υπαλλήλων στα καταστήματα και στα τηλεφωνικά κέντρα. Ειδικές προφυλάξεις λαμβάνονται επίσης, προκειμένου να διασφαλιστεί πως η εταιρεία δουλεύει στο έπακρο για τη διατήρηση ενός όσο το δυνατόν πιο ασφαλούς περιβάλλοντος εργασίας για αυτούς που παραμένουν στην πρώτη γραμμή, προσφέροντας τις υπηρεσίες στους πελάτες της ZeniΘ. 

«Συμβουλεύουμε τους πελάτες μας να χρησιμοποιήσουν τις "έξυπνες" πλατφόρμες μας για την εύκολη και άμεση εξυπηρέτησή τους εξ αποστάσεως, με την επίσκεψη στην σελίδα μας zenith.gr ή καλώντας στο 18321. Υπάρχει η δυνατότητα για την online εξόφληση λογαριασμών μέσω της σελίδας μας ή με τη χρήση της online υπηρεσίας My Zeniθ, ενώ η ομάδα μας παρέχει πλήρη υποστήριξη μέσω των δωρεάν online υπηρεσιών Live Chat και Click2Call. Ακόμη, οι ενδιαφερόμενοι για τα προϊόντα της ZeniΘ σε φυσικό αέριο και σε ρεύμα, μπορούν να συμπληρώσουν την online αίτηση και να λάβουν τηλεφωνική και ηλεκτρονική ενημέρωση» επισημαίνει η εταιρεία.


 
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ, καθώς και σε όλες τις πλατφόρμες στα social media.