Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019
x

ΖΕΡΒΑΣ: ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ

Σε ανακοίνωσή της η «ΝΑΙ στη Θεσσαλονίκη» χαρακτηρίζει την υπογραφή με τον ανάδοχο και την επικείμενη έναρξη των εργασιών «εξέλιξη με κακά στοιχεία».

Αιχμές κατά της νυν διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης για το έργο της ανάπλασης και πεζοδρόμησης της οδού Αγίας Σοφίας κάτω από την Τσιμισκή αφήνει η δημοτική παράταξη «ΝΑΙ στη Θεσσαλονίκη» επικεφαλής της οποίας είναι ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Σε ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη χαρακτηρίζει την επικείμενη υπογραφή με τον ανάδοχο και την επακόλουθη έναρξη των εργασιών «εξέλιξη με κακά στοιχεία, καθώς θα ήταν σκόπιμο να υπάρξει ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη της νέας διοίκησης».

«Με βάση πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, γνωστοποιήθηκε πως το έργο της ανάπλασης και πεζοδρόμησης της οδού Αγίας Σοφίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι στη φάση της υπογραφής με τον ανάδοχο και της έναρξης κατασκευής της μέσα στο επόμενο διάστημα» αναφέρει αρχικά η δημοτική παράταξη και υπογραμμίζει:

«Η εξέλιξη αυτή ενέχει αρνητικά στοιχεία καθώς θα ήταν σκόπιμο να υπάρξει ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη της νέας διοίκησης και να δοθεί σε αυτήν η διακριτική ευχέρεια να προβεί σε αναθεωρήσεις και βελτιώσεις, όπου κρίνει απαραίτητο. Ιδιαίτερα σε έργα που θα γίνουν κατά τη διάρκεια της θητείας της νέας διοίκησης. Η περίπτωση αυτή έρχεται μετά την ανάλογη της ανάπλασης της Πλατείας Ελευθερίας, όπου στη λήξη της θητείας προχώρησαν τα έργα χωρίς να διασφαλιστεί η συναίνεση, τουλάχιστον σε συγκεκριμένες παραμέτρους του έργου. Κάθε παρέμβαση στον αστικό ιστό που μεταβάλλει την κυκλοφορία και αναδιαμορφώνει τον οδικό χάρτη της πόλης πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη του νέου δημοτικού συμβουλίου.

Η σπουδή να προχωρήσουν οι διαδικασίες μέσα στο καλοκαίρι και ενάμιση μήνα προ της ανάληψης καθηκόντων της νέας διοίκησης, τη δεσμεύει και αφαιρεί τη δυνατότητα τυχόν βελτιωτικών παρεμβάσεων. Σε κάθε περίπτωση εμείς προσεγγίζουμε το ζήτημα ως ένα μέρος μιας συνολικής παρέμβασης και όχι μέσα από αποσπασματικές πρωτοβουλίες που επιβαρύνουν την κυκλοφορία αλλά και τις λειτουργίες της πόλης ιδιαίτερα στο επιβαρυμένο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η βιώσιμη αστική κινητικότητα απαιτεί ολοκληρωμένες λύσεις και όχι επί μέρους, ασύνδετες αναπλάσεις και μεταβολές».

Η «ΝΑΙ στη Θεσσαλονίκη» καταλήγει στην ανακοίνωσή της λέγονταςι: «Δηλώνουμε πως σεβόμαστε τη συνέχεια του Δήμου Θεσσαλονίκης αλλά επιθυμούμε – εφόσον βρισκόμαστε στο στάδιο της ενημέρωσης για την εκτέλεση του Τεχνικού Προγράμματος – να υπάρχει περιθώριο παρεμβάσεων σύμφωνα με τη δική μας προγραμματική και πολιτική πρόταση για τη διαμόρφωση του δημόσιου χώρου και την αναδιάταξη του κυκλοφοριακού και συγκοινωνιακού χάρτη της πόλης».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ