Skip to main content

Άγιον Όρος: Οργή για τους αντιεμβολιαστές αντάρτες της Μονής Εσφιγμένου (vid)

Οι αντάρτες της Μονής Εσφιγμένου συμμετέχουν ενεργά στις πορείες των αντιεμβολιαστών, προκαλώντας οργή στην αναγνωρισμένη αδελφότητα - Τι αναφέρει

Νέο επεισόδιο στην κόντρα καταληψιών της Μονής Εσφιγμένου με τη νέα και αναγνωρισμένη από την κοινότητα του Αγίου Όρους αδελφότητα της Μονής φέρνουν οι πορείες των αντιεμβολιαστών.

Το περασμένο Σάββατο, στην κινητοποίηση πολιτών κατά της υποχρεωτικότητας του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, έδωσαν το παρών δύο ιερομόναχοι, ηγετικά στελέχη της αδελφότητας των ανταρτών της Μονής Εσφιγμένου που συνεχίζει την κατάληψη στο κονάκι στο Άγιον Όρος.

Ο πατέρ Γρηγόριος (Γεώργιος Πολυχρονίου), αποκαλούμενος από τη νέα αδελφότητα ως «υπαρχηγός των καταληψιών» και ο πάτερ Μαρδάριος (Κωνσταντίνος Λότσας), έδωσαν δυναμικό παρών στη συγκέντρωση του Σαββάτου, ενώ κατά τη διάρκεια της πορείας μπήκαν στην κεφαλή της.



Προηγουμένως μάλιστα οι δύο μοναχοί είχαν πραγματοποιήσει ομιλία στον Λευκό Πύργο, εκτοξεύοντας πυρά κατά της κυβέρνησης και της Ιεράς Συνόδου.

«Καταληψίες καπηλεύονται το όνομα του Αγίου Όρους και της Μονής μας»

Η κινητικότητα αυτή των ανταρτών μοναχών έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στη νέα αδελφότητα, αφού διαβάστηκε και μήνυμα του ηγουμένου των ανταρτών, Μεθοδίου.

Όπως αναφέρει σε μήνυμά του ο ηγούμενος της νέας Αδελφότητας αρχιμανδρίτης Βαρθολομαίος, «οι καταληψίες καπηλεύονται το όνομα του Αγίου Όρους και της Μονής μας, βεβηλώνουν άγια σύμβολα για να προωθήσουν το μισάνθρωπο κήρυγμά τους και να παρασύρουν αδύναμους ψυχικά και επιρρεπείς ανθρώπους. Παρέχουν «πνευματικό άλλοθι» στην άρνηση του εμβολιασμού και δικαιολογούν τις αντιεμβολιαστικές συγκεντρώσεις ως δήθεν αγώνες για την πίστη. Συνδέουν την στρεβλή πίστη με τον στρεβλό δικαιωματισμό. Ομιλούν για δικαιώματα του ανθρώπου, ενώ αλληλοϋποστηρίζονται με πολιτικούς χώρους που ονειρεύονται την κατάργηση του δημοκρατικού πολιτεύματος. Τέλος, οι καταληψίες απέδειξαν άλλη μια φορά και το φαιδρό τους επιχείρημα περί δήθεν διωγμού και εγκλωβισμού, αφού μπαινοβγαίνουν από το Άγιο Όρος κατά βούληση, χωρίς κανέναν έλεγχο».

Μάλιστα ξεκαθαρίζεται από τον καθηγούμενο ότι «οι συγκεκριμένοι είναι καταδικασθέντες για την κατάληψη του κεντρικού κτηρίου της Μονής και για άλλα σοβαρά ποινικά αδικήματα. Τα ανώτατα όργανα της δικαιοσύνης απεφάσισαν τελεσίδικα την αποβολή τους από το Άγιο Όρος, ήδη από το 2005. Έως και σήμερα δεν έχει γίνει καμιά σοβαρή κίνηση αποβολής τους. Υπάρχει αδικαιολόγητη καθυστέρηση και παράλειψη εκπλήρωσης των υποχρεώσεων του Ελληνικού κράτους είτε για λόγους δήθεν πολιτικού κόστους είτε για λόγους αδιαφορίας είτε για άγνωστους προς το παρόν λόγους. Αποδεικνύεται, όμως, πως όσο αφήνεται ένα καρκίνωμα ή μια φωτιά, τόσο εξελίσσεται σε πρόβλημα όλης της κοινωνίας, έως ότου φτάσει στην πόρτα αυτών που αδιαφορούν».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Καταγγελία Ι.Μ. Εσφιγμένου για παράνομη χρήση του ονόματός της σε αντιεμβολιαστικές συγκεντρώσεις

Δεν πέρασαν αρκετές μέρες από την πρώτη συγκέντρωση αντιεμβολιαστών, όπου πρωτοστάτησαν άτομα που συνδέονται με τους καταληψίες του κεντρικού κτηρίου της μονής μας, και, για να αποδείξουν του λόγου το αληθές περί της ηθικής αυτουργίας, κατέβηκαν οι ίδιοι οι καταληψίες στους δρόμους να απευθύνουν κήρυγμα θανάτου εναντίον της δημόσιας υγείας χρησιμοποιώντας παρανόμως το όνομα της Μονής μας.

Σε συγκέντρωση στις 21 Ιουλίου ο υπαρχηγός των καταληψιών Πολυχρονίου Γεώργιος («Γρηγόριος») ομίλησε σε αντιεμβολιαστική συγκέντρωση στην Καβάλα, όπου προέτρεψε «να μην πάρει κανείς το εμβόλιο», καθώς «το εμβόλιο είναι διαβολικό».

Σε συγκέντρωση στις 24 Ιουλίου στην Θεσσαλονίκη ο ίδιος, πέρα από τις δικές τους απόψεις, διάβασε και μήνυμα του αρχηγού των καταληψιών Παπαλαμπρακόπουλου Ματθαίου («Μεθόδιου»). Σε αυτή την συγκέντρωση ανέφερε γνωστά παραμύθια, όπως ότι «ο κορωνοϊός είναι όχημα για να επιβληθεί η νέα τάξη πραγμάτων», πως «ο υποχρεωτικός εμβολιασμός εξυπηρετεί τα σχέδια των Εβραίων» για «μείωση παγκοσμίου πληθυσμού», για να «διαλυθεί η παγκόσμια οικονομία», πως «όποιος κάνει εμβόλιο θα ανήκει σε πολυεθνική». Τόσο μανιώδης ήταν η έξαψη του ομιλητή, που έφτασε μάλιστα στο σημείο να πει πως υπό ναζιστική κατοχή στην Ελλάδα υπήρχε περισσότερη ελευθερία! Εκ των υστέρων ο Πολυχρονίου μαζί με έτερο καταληψία, τον Λότσα Κωνσταντίνο («Μαρδάριο»), παραβρέθηκαν στην κεφαλή αντιεμβολιαστικής πορείας στους δρόμους της πόλης.

Την ίδια μέρα στην Αθήνα, στην αντιεμβολιαστική συγκέντρωση, κάποιοι διαδηλωτές χρησιμοποίησαν παρανόμως το όνομα της μονής μας σε παντιέρες με γνωστό ανορθόδοξο σύνθημα των καταληψιών του κεντρικού κτηρίου της μονής μας.

Οι καταληψίες δεν ανήκουν στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία, ούτε στο Άγιο Όρος. Συνδέονται πνευματικά με το νομικό θρησκευτικό πρόσωπο «Εκκλησία Γ.Ο.Χ. Ελλάδος». Αποδεικτικό, άλλωστε, του γεγονότος πως οι καταληψίες δεν ανήκουν στην Εκκλησία μας, είναι πως υβρίζουν τον άγιο Παϊσιο, τον άγιο Πορφύριο και λοιπούς αγίους, όπως και το ότι δεν αναγνωρίζουν το βάπτισμα των ορθοδόξων χριστιανών.

Οι καταληψίες καπηλεύονται το όνομα του Αγίου Όρους και της Μονής μας, βεβηλώνουν άγια σύμβολα για να προωθήσουν το μισάνθρωπο κήρυγμά τους και να παρασύρουν αδύναμους ψυχικά και επιρρεπείς ανθρώπους. Παρέχουν «πνευματικό άλλοθι» στην άρνηση του εμβολιασμού και δικαιολογούν τις αντιεμβολιαστικές συγκεντρώσεις ως δήθεν αγώνες για την πίστη. Συνδέουν την στρεβλή πίστη με τον στρεβλό δικαιωματισμό. Ομιλούν για δικαιώματα του ανθρώπου, ενώ αλληλοϋποστηρίζονται με πολιτικούς χώρους που ονειρεύονται την κατάργηση του δημοκρατικού πολιτεύματος. Τέλος, οι καταληψίες απέδειξαν άλλη μια φορά και το φαιδρό τους επιχείρημα περί δήθεν διωγμού και εγκλωβισμού, αφού μπαινοβγαίνουν από το Άγιο Όρος κατά βούληση, χωρίς κανέναν έλεγχο.

Οι συγκεκριμένοι είναι καταδικασθέντες για την κατάληψη του κεντρικού κτηρίου της Μονής και για άλλα σοβαρά ποινικά αδικήματα. Τα ανώτατα όργανα της δικαιοσύνης απεφάσισαν τελεσίδικα την αποβολή τους από το Άγιο Όρος, ήδη από το 2005. Έως και σήμερα δεν έχει γίνει καμιά σοβαρή κίνηση αποβολής τους. Υπάρχει αδικαιολόγητη καθυστέρηση και παράλειψη εκπλήρωσης των υποχρεώσεων του Ελληνικού κράτους είτε για λόγους δήθεν πολιτικού κόστους είτε για λόγους αδιαφορίας είτε για άγνωστους προς το παρόν λόγους. Αποδεικνύεται, όμως, πως όσο αφήνεται ένα καρκίνωμα ή μια φωτιά, τόσο εξελίσσεται σε πρόβλημα όλης της κοινωνίας, έως ότου φτάσει στην πόρτα αυτών που αδιαφορούν.

Αρκετά πια με την πολυετή ανοχή της πολιτείας στην κατάληψη! Απειλείται η συνοχή της κοινωνίας μας.


+αρχ. Βαρθολομαίος
Καθηγούμενος Ι. Μ. Εσφιγμένου»