Skip to main content

Aύξηση τζίρου και λειτουργικών κερδών για το Mediterranean Cosmos

Η λειτουργική κερδοφορία των τριών εμπορικών κέντρων της Lamda Development κινήθηκε ανοδικά παρουσιάζοντας αύξηση 6,1% το 2015.

Αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας κατά 7,9%, στα 13,6 εκατ. ευρώ, κατέγραψε το 2015 το εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης «Mediterranean Cosmos», σύμφωνα με ανακοίνωση της «LAMDA Development».

Ακόμη, ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων του παρουσίασε σημαντική άνοδο κατά 4,3%, ενώ σημειώθηκε και οριακή αύξηση του αριθμού των επισκεπτών κατά 1%>

Όσον αφορά την Αθήνα, η λειτουργική κερδοφορία του «Τhe Mall» ανήλθε σε 24,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο κατά 2,9%. Μάλιστα ο τζίρος των καταστημάτων παρουσίασε αύξηση κατά 4% ενώ ο αριθμός των επισκεπτών παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητος.

Σε ό,τι αφορά το «Golden Hall», η ετήσια λειτουργική του κερδοφορία ανήλθε σε 13,9 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κατά 7,8%. Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων και ο αριθμός των επισκεπτών κινήθηκαν ανοδικά κατά 4,3% και 1,1% αντίστοιχα.

Συνολικά, συνεχίζοντας τη θετική πορεία που ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του 2013, και παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, η λειτουργική κερδοφορία των τριών εμπορικών κέντρων (EBITDA) της  «LAMDA Development» , κινήθηκε ανοδικά παρουσιάζοντας αύξηση 6,1% το 2015 σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ανήλθε στα 39,8€ εκατομμύρια. Tα συνολικά ενοποιημένα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) του ομίλου προ αποτιμήσεων ανήλθαν σε 30,0€ εκατομμύρια, καταγράφοντας αύξηση 7,1% σε σχέση με το 2014.

Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων παρουσίασε αύξηση 4,2% σε σύγκριση με το 2014 παρά την εφαρμογή των capital controls ενώ η συνολική επισκεψιμότητα των εμπορικών κέντρων κατά την ίδια χρονική περίοδο παρέμεινε αμετάβλητη.  Η μέση πληρότητα των εμπορικών μας κέντρων ξεπερνά το 98% ενώ εξακολουθεί να παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον για μισθώσεις.  

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, «η θετική διαφοροποίηση της δραστηριότητας των εμπορικών κέντρων από την υπόλοιπη αγορά λιανικής συνεχίζεται καθώς αποτελούν σημεία αναφοράς και αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό.  Οι έμποροι λιανικής συνεχίζουν να έχουν μεγάλη υποστήριξη σε ενέργειες marketing και επικοινωνίας καθώς και να απολαμβάνουν τα οφέλη της υψηλής επισκεψιμότητας, όπως αποδεικνύει η μέχρι σήμερα πορεία».