Τις σπάνιες ομορφιές της χώρας αναδεικνύουν τα εντυπωσιακά βίντεο της καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την τουριστική σεζόν 2021 που παρουσιάστηκε το απόγευμα της Πέμπτης.
Στα βίντεο που δημιούργησε ο ΕΟΤ με σλόγκαν «All you want is Greece» υπάρχουν διαφορετικά σκετσάκια. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται διάφορα ζευγάρια που αναρωτιούνται «πού θα βρω ηρεμία» και η απάντηση είναι η Ελλάδα.
Τα βίντεο αναδεικνύουν παράλληλα τον πλούτο που διαθέτει η χώρα, ό,τι και αν ζητάει ο κάθε τουρίστας.
Οι παραλίες, η ηρεμία, το φαγητό, οι αρχαιολογικοί χώροι, τα αξιοθέατα, ακόμα και ένα... φυσικό μαύρισμα είναι ανάμεσα σε αυτά που ζητούν οι «πρωταγωνιστές» των βίντεο του ΕΟΤ για τον ελληνικό τουρισμό.
Δείτε τα βίντεο:
Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας στην εκδήλωση για την έναρξη του Ελληνικού Τουρισμού 2021 «Ανοίγουμε Πανιά!», είπε:
«Το 2020 ο τουρισμός κέρδισε ένα δύσκολο στοίχημα, για αυτό η χώρα μας βραβεύτηκε ως πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουριστικού κλάδου.
Ο στόχος και το καθήκον που είχαμε πέρυσι ήταν να κρατήσουμε ζωντανό τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα η χώρα μας προβάλλεται ως υπόδειγμα διαχείρισης της πανδημίας και σε σχέση με τον ελληνικό τουρισμό.
Ο ελληνικός τουρισμός έδειξε ότι δίνει μάχες και τις κερδίζει. Στοίχημα για οι 2021: «Ανοίγουμε πανιά» με ασφάλεια».
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε:
«Μέσα σε διάστημα 9 μηνών υλοποιήσαμε 4 καμπάνιες για τον ελληνικό τουρισμό. Δημιουργήσαμε μια παρακαταθήκη ενόψει της φετινής σεζόν.
Το 2020 ήταν η χρονιά της επιβίωσης. Το 2021 είναι η χρονιά της ανάκαμψης.
Προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Κεντρικό μότο το «All you want is Greece». Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ».