Skip to main content

Anatolia Hospitality: Σχέδιο επέκτασης στην Αθήνα με το επιτυχημένο ONOMA

Έντονο ενδιαφέρον για την αγορά της Αθήνας με όχημα το brand ΟΝΟΜΑ Hotel - Πού εστιάζει το ενδιαφέρον του ο ξενοδοχειακός όμιλος.

Στο στόχαστρο της Anatolia Hospitality βρίσκεται η Αθήνα, με τον ξενοδοχειακό όμιλο να αναζητά το κατάλληλο κτήριο προκειμένου να δρομολογήσει την κάθοδο του σε αυτή με όχημα το νέο brand του, το ΟΝΟΜΑ Hotel.

Ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις για δυο κτήρια σε κεντρικά σημεία στην Αθήνα, προκειμένου να διερευνηθεί η δυνατότητα δημιουργίας ενός smart πεντάστερου ξενοδοχείου, με απόλυτα προσωποποιημένες υπηρεσίες, όπως είναι το ONOMA, το οποίο από την πρώτη στιγμή που λειτούργησε στη Θεσσαλονίκη άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο για την υψηλή αισθητική του, όσο και για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του.



Με το βλέμμα στο μέλλον, η οικογένεια Χρυσοχοΐδη οραματίστηκε ένα τεχνολογικά ευέλικτο ξενοδοχείο που… συνομιλεί, με τον σύγχρονο ταξιδιώτη και σέβεται τη μοναδικότητα του. Τη φιλοσοφία αυτή θέλει να συστήσει η Anatolia Hospitality, και στο τουριστικό κοινό της Αθήνας.

Παράλληλα όπως αποκαλύπτει μιλώντας στη Voria.gr, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Anatolia Hospitality, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης η επέκταση σε νησιά του Αιγαίου και του Ιουνίου, με το άκρως δυνατό της χαρτί το Anatolia Villas Collection, είναι στα άμεσα σχέδια της.

Ήδη η Anatolia Hospitality έχει δυναμική παρουσία στη Λευκάδα, με τη Villa Veneziano, αλλά και με το σύμπλεγμα δέκα βιλών, το Senses Luxury Villas, στην Ελιά της Μυκόνου.

Το διάστημα αυτό βρίσκεται σε συζητήσεις οι οποίες δεν αποκλείεται να τελεσφορήσουν μέσα στο επόμενο δίμηνο. Πρόκειται για επένδυση που θα υλοποιηθεί σε υφιστάμενες εγκαταστάσεις, οι οποίες θα χρειαστούν κάποιες τροποποιήσεις, προκειμένου, αν τελικά οι συζητήσεις ολοκληρωθούν επιτυχώς, να μπορέσουν να υποδεχτούν τους πρώτους τους τουρίστες το φετινό καλοκαίρι.

Η αρχή για την Anatolia Villas Collection, έγινε το 2015 με τη Μύκονο και το Senses Luxury Villas ενώ δύο χρόνια αργότερα ακολούθησε η Λευκάδα με την Villa Veneziano.

Για τις βίλες της αλυσίδας που πέρυσι το καλοκαίρι ακολούθησαν άκρως θετικούς ρυθμούς στις πληρότητες, οι προκρατήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο. Για τη Villa Veneziano η ζήτηση προέρχεται κατά κύριο λόγο από Ιταλούς, Γερμανούς και Έλληνες, ενώ για το Senses Luxury Villas, από Γάλλους, Ιταλούς, Άγγλους και Αμερικανούς. Θα πρέπει να σημειωθεί πως τρέχουν προσφορές, δίνοντας την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους να προγραμματίσουν τις διακοπές τους σε δελεαστικές τιμές.

Θετική χρονιά το 2021 για το ΟΝΟΜΑ Hotel

Άκρως θετική πορεία διέγραψε το 2021 το ONOMA Hotel, με υψηλές πληρότητες, καθώς μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έγινε ένα από τα πλέον δημοφιλή ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης.

Η ιδιαιτερότητα του ξενοδοχείου είναι πως απευθύνεται στους millennials, που εκτιμάται πως αποτελούν το ¼ του συνολικού πληθυσμού, αλλά και σε όσους νιώθουν νέοι και αναζητούν μια διαφορετική προσέγγιση φιλοξενίας. Στην εποχή που το προσωποποιημένο service έχει γίνει η αχίλλειος πτέρνα για πολλά ξενοδοχεία, και η ένταξη της τεχνολογίας στον χώρο της διαμονής έχει κριθεί επιτακτική ανάγκη, το ΟΝΟΜΑ φαίνεται πως κέρδισε το στοίχημα με υψηλές πληρότητες το καλοκαίρι του 2021. Είναι χαρακτηριστικό πως το εν λόγω διάστημα, φιλοξένησε Έλληνες, Βούλγαρους, Ρουμάνους, Γάλλους και Ιταλούς που το επέλεξαν για τη διαμονή τους.

Μεταξύ όλων των άλλων που έχει να επιδείξει το ΟΝΟΜΑ είναι και το μενού του εστιατορίου του, του Good Mood Food, που έχει πολλές επιρροές από street food και urban gastronomy ενώ κάθε Παρασκευή και Σάββατο μεταξύ των επιλογών των επισκεπτών του, ή όσων διαμένουν στο ξενοδοχείο, προστίθεται και sushi.