Skip to main content

Χαλιαμπάλιας: Χωρίς συντήρηση οι στάσεις των λεωφορείων στον Δ. Θεσσαλονίκης

Ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών προτείνει να διατεθούν τα συγκεκριμένα σημεία για την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων

Αναξιοποίητες και ασυντήρητες παραμένουν οι στάσεις του ΟΑΣΘ που βρίσκονται στον δήμο Θεσσαλονίκης, όπως επισημαίνει ο Σάββας Χαλιαμπάλιας.

Ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών προτείνει να διατεθούν τα συγκεκριμένα σημεία για την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων έτσι ώστε και να συντηρούνται και να προκύπτουν έσοδα για τα δημοτικά ταμεία.

«Η οδός Ν. Πλαστήρα ενώνει τις περιοχές Χαριλάου και Πυλαίας. Οι στάσεις του ΟΑΣΘ που βρίσκονται στο ένα τμήμα του δρόμου, εντός του δήμου Πυλαίας- Χορτιάτη, είναι καθαρές και περιποιημένες, προβάλλοντας διαφημίσεις διαφόρων εταιρειών. Όσες είναι τοποθετημένες στο άλλο μέρος του δρόμου, που ανήκει στο δήμο Θεσσαλονίκης, είναι εξόφθαλμα σε πολύ χειρότερη κατάσταση: Τα πλαίσια που προορίζονται για τις διαφημίσεις έχουν σπασμένα τζάμια ή φέρουν γκράφιτι» σημειώνει ο κ. Χαλιαμπάλιας.

«Αναζητώντας το κόστος για να διαφημίσω τη δική μου εταιρεία, έμαθα για τις στάσεις των αστικών λεωφορείων τα εξής: Η συντήρηση και η εκμετάλλευση του υπόστεγου ανήκει αποκλειστικά στους δήμους. Ο ΟΑΣΘ είναι υποχρεωμένος να τοποθετεί μόνο τις μεταλλικές πινακίδες με τα δρομολόγια των διερχόμενων λεωφορείων. Πληροφορήθηκα, λοιπόν, ότι τη διαφημιστική εκμετάλλευση καθώς και τη συντήρηση των υπόστεγων αυτών, που ανήκουν στον δήμο Πυλαίας, έχει αναλάβει μία συγκεκριμένη εταιρεία. Αυτή συνεργάζεται με άλλους μεγάλους δήμους σε όλη την Ελλάδα και στο νομό Θεσσαλονίκης με τους δήμους Θέρμης, Θερμαϊκού, Παύλου Μελά και Πυλαίας –Χορτιάτη αλλά όχι με το δήμο Θεσσαλονίκης. Δεν μπόρεσαν να μου απαντήσουν γιατί ο κεντρικός δήμος του νομού δεν προχώρησε σε σχετικό διαγωνισμό για την παραχώρηση των στάσεων όπως οι υπόλοιποι δήμοι» αναφέρει ο πρώην υποψήφιος δήμαρχος και βουλευτής Θεσσαλονίκης.

«Υπάρχει ανικανότητα, αδιαφορία και ανοργανωσιά από τη διοίκηση του δήμου; Πραγματικά είναι αδιανόητο να μην εκμεταλλευόμαστε αυτές τις ευκαιρίες, σε αντίθεση με πολλούς δήμους σε όλη τη χώρα. Η πρόταση μας είναι να αξιοποιηθούν, από τη δημοτική αρχή, οι στάσεις του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης για τις διαφημίσεις επιχειρήσεων. Με αυτό τον τρόπο και θα προβάλλονται οι επιχειρήσεις αλλά και ο δήμος θα αποκτήσει έσοδα τα οποία, στη συνέχεια, θα μπορεί να τα προσφέρει ανταποδοτικά στους δημότες και στους κατοίκους της πόλης μας» συμπληρώνει ο κ. Χαλιαμπάλιας.