Skip to main content

«Χαλκιδική σου!»: Το νέο σλόγκαν του προορισμού για τους Έλληνες τουρίστες

Καμπάνια 30 ημερών με μότο «Χαλκιδική σου!» ξεκινά ο τοπικός Τουριστικός Οργανισμός, καλώντας τον Έλληνα τουρίστα να κάνει την περιοχή δική του.

Δεν αρκείται στο… «Σαν τη Χαλκιδική δεν έχει» ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής (ΤΟΧ), που ξεκινά τις επόμενες ημέρες μια νέα καμπάνια για την προβολή του προορισμού στην εσωτερική αγορά με κεντρικό σλόγκαν «Χαλκιδική σου!».

Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τους Έλληνες τουρίστες στην περιοχή, οικογένειες και ζευγάρια, να τους κάνει κοινωνούς της φιλοξενίας της, της γαστρονομίας της, των τοπικών της προϊόντων και όλων των αρετών της που προβάλλονται ήδη στο εξωτερικό, αποφάσισε να προωθήσει ένα νέο σλόγκαν και να προσκαλέσει τον καθένα ξεχωριστά να την κάνει δική του.

Με την πανδημία Covid-19 να δημιουργεί νέα δεδομένα, φέρνοντας τον εσωτερικό τουρισμό στο προσκήνιο, και με τα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού να αυξάνονται και να επιλέγονται από όλο και περισσότερα ξενοδοχεία της περιοχής, ο Έλληνας τουρίστας μπήκε στο στόχευση του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής.

Η καμπάνια που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Colibri ξεκινά στις αρχές Ιουλίου, είναι 30 ημερών –που σε κάποιες περιπτώσεις θα σπάσει σε τρία δεκαήμερα- και θα τρέξει σε ψηφιακά μέσα, τόσο κεντρικά όσο και περιφερειακά σε Κεντρική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία, Θεσσαλία και Ήπειρο.

«Είχαμε την αντικειμενική δυσκολία από το "σαν τη Χαλκιδική δεν έχει" που το ξέρουν όλες οι ηλικίες πια να πάμε σε ένα καινούριο σλόγκαν που να μπορέσει να προσελκύσει με έναν άλλο τρόπο, διαφορετικό, τους Έλληνες που θέλουν να κάνουν τις διακοπές τους. Έτσι προέκυψε το ότι η Χαλκιδική είναι δική μας και στη συνέχεια το σλόγκαν "Χαλκιδική σου!", δηλαδή η Χαλκιδική γίνεται κομμάτι σου» λέει στη Voria ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος.

Η προβολή της Χαλκιδικής μέσω της νέας καμπάνιας θα περιλαμβάνει banners με εναλλαγή χαρακτηριστικών εικόνων από την περιοχή και παραπομπή στην ιστοσελίδα του ΤΟΧ, αλλά και native περιεχόμενο, όπου πέραν της ομορφιάς της Χαλκιδικής, θα τονίζεται η ασφάλεια και το χαμηλότερο κόστος του οδικού τουρισμού, αλλά και το γεγονός ότι το μοναδικό της νησάκι, η Αμμουλιανή, είναι Covid free, αφού όλοι οι κάτοικοί του έχουν εμβολιαστεί. Επίσης, θα δίνεται έμφαση και στις πολυάριθμες δραστηριότητες που προσφέρει η Χαλκιδική, στη φύση, τον πολιτισμό κτλ.

«Ναι μεν σαν τη Χαλκιδική δεν έχει, όμως τώρα κάνεις τη Χαλκιδική κτήμα σου, την κάνεις δική σου, απολαμβάνεις τις εμπειρίες της, την βάζεις στην ψυχή σου. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα: στο "Χαλκιδική σου!" θέλουμε να αναδείξουμε την εμπειρία και να φέρουμε τον κόσμο κοντά στον προορισμό και στο "σαν τη Χαλκιδική δεν έχει" παραπέμπουμε στο βίωμα που μένει μέσα σου παντοτινά, έχοντας δοκιμάσει πρώτα την εμπειρία του προορισμού» σημειώνει ο κ. Τάσιος.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον ΤΟΧ αρωγός στην συγκεκριμένη πρωτοβουλία είναι και το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, με επιπλέον οικονομική ενίσχυση, αφού η νέα καμπάνια θα βοηθήσει επίσης τον επισιτισμό, το λιανικό εμπόριο και άλλους τομείς της οικονομίας.