Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Η Conditο αλλάζει σελίδα με νέα επένδυση μέσα στο 2022

Στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση της παραγωγικότητας της κατά 25% στην επόμενη τριετία – Ενισχύει την προϊοντική της γκάμα.

Το νήμα κόβει η επένδυση ύψους 4,5 εκατ. ευρώ που ολοκληρώνει στο τέλος του έτους η Conditο, ενώ για το 2022 δρομολογεί έτερο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 3,5 εκατ. ευρώ.

Η Condito, που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο της παραγωγής μουστάρδας, κέτσαπ, μαγιονέζας, σαλατών και παραδοσιακών ελληνικών αλοιφών (με την ετήσια παραγωγή της να αγγίζει τους 18.000 τόνους προϊόντων), εξυπηρετεί τόσο την αγορά Ho.Re.Ca όσο και τη λιανική (επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα) σε Ελλάδα και εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί πως στόχος του νέου επενδυτικού της προγράμματος, που αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2022 και να ολοκληρωθεί σε βάθος χρόνου τριετίας, είναι η αύξηση της παραγωγικότητας της κατά 25%.

Σημειώνεται πως η εταιρεία εξυπηρετεί περί τους 1.500 κωδικούς, με το 60% αυτών να αφορούν την αγορά Ho.Re.Ca και το 40% τη λιανική.

Η θεσσαλονικιώτικη εταιρεία, παρά την πανδημία, δεν σταματά να επενδύει ενισχύοντας τις συνεργασίες της, ισχυροποιώντας τη θέση της και παράλληλα ενδυναμώνοντας την παρουσία της στο εξωτερικό. Οι εξαγωγές της, με κύριες αγορές τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη, αλλά και την Αμερική και την Αυστραλία αντιστοιχούν στο 10% των συνολικών πωλήσεών της και αφορούν κυρίως προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Οι επενδύσεις   

Μέσα στο 2021 τέθηκε σε λειτουργία το νέο διαμετακομιστικό κέντρο της βορειοελλαδικής εταιρείας 5.500 τμ σε όμορη έκταση με τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου.

Η εν λόγω επένδυση ύψους 4,5 εκατ. ευρώ αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2021 με την ενσωμάτωση του προγράμματος διαχείρισης αποθήκευσης.

Όπως εξηγεί μιλώντας στη Voria.gr, o εμπορικός διευθυντής και εκ των ιδιοκτητών της εταιρείας, Κωνσταντίνος Μωραΐτης, τη σκυτάλη εντός του επόμενου έτους παίρνει μία νέα επένδυση, ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, η οποία θα συμβάλλει στην αλλαγή σελίδας της εταιρείας καθώς θα ενισχύσει σημαντικά την παραγωγικότητα της, θα την προσαρμόσει στις νέες τεχνολογίες και θα συμβάλλει στη δημιουργία των νέων συσκευασιών.

Αναφορικά με το τζίρο της εταιρείας για το 2021 εκτιμάται πως θα κινηθεί πάνω από τα 14 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας αυτόν του 2019, οπότε όπως λέει ο κ. Μωραΐτης ήταν χρονιά ορόσημο για τις πωλήσεις της Condito.

Νέα προϊόντα

Η παλέτα των προϊόντων της εταιρείας, που ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις για υγιεινή διατροφή, ενισχύθηκε, περαιτέρω, το 2021 καθώς, λάνσαρε το νέο της brand Condito THE GREEN LINE, το οποίο περιλαμβάνει προϊόντα πλήρως απαλλαγμένα από ζωϊκά παράγωγα και γλουτένη.

Οι τρεις μεγάλες κατηγορίες του νέου brand είναι οι: mayo vegan sauces, η πρωτοποριακή σειρά vegan σαλατών και τα φυτικά τυριά. Μάλιστα η εταιρεία προχώρησε και σε τηλεοπτική καμπάνια των δύο πρώτων κατηγοριών με την υπόσχεση της μάρκας στον καταναλωτή να είναι μία: «γεύση χαράς στο χωρίς». Αξίζει να σημειωθεί πως έμφαση, εν μέσω πανδημίας, δόθηκε και στη μεριδοποιήση των προϊόντων της εταιρείας όσον αφορά την αγορά Ho.Re.Ca.