Skip to main content

Δάνεια με ένα κλικ μέσω της νέας πλατφόρμας e-Loans του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων

Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα στους ΟΤΑ που συναλλάσσονται με το Ταμείο να διεκπεραιώσουν τις εργασίες τους απομακρυσμένα.

Ολοκληρώθηκε η νέα πλατφόρμα e-Loans του ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. Το σύστημα e-Loans ψηφιοποιεί πλήρως την διαδικασία υποβολής και διαχείρισης των αιτήσεων για δάνεια προς ΟΤΑ και λοιπά ΝΠΔΔ, όπως ενδεικτικά δάνεια του Π.Δ.169/13, δάνεια από εντάξεις στα επενδυτικά προγράμματα «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ» και «ΗΛΕΚΤΡΑ» κα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ταμείου.

Η εφαρμογή e-Loans είναι προσβάσιμη μέσω του συνδέσμου e-loans.tpd.gr και παρέχει την δυνατότητα στους ΟΤΑ που συναλλάσσονται με το ΤΠΔ, να διεκπεραιώσουν τις εργασίες τους απομακρυσμένα, χωρίς να χρειάζεται πλέον η φυσική παρουσία στον χώρο του ΤΠΔ, ενώ η εγγραφή και η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται απλά χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο TAXISNet.

Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή υποστηρίζει μια σειρά από λειτουργίες, όπως:

• Tη δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για δάνεια και εκταμιεύσεις, υποστηρίζοντας την εύκολη συμπλήρωση των απαραίτητων πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν στην αίτηση και την μεταφόρτωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών και συνοδευτικών εγγράφων.

• Tην παρακολούθηση της πορείας των υποβληθέντων αιτήσεων και την άμεση ενημέρωση για την αξιολόγησή τους ή για πιθανές επιπλέον απαιτήσεις για παροχή πληροφοριών ή δικαιολογητικών.

• Την άμεση ενημέρωση για τα υφιστάμενα δάνεια και την κατάστασή τους.

• Την δυνατότητα επικοινωνίας σε οποιαδήποτε στιγμή, μέσω ανταλλαγής ηλεκτρονικών μηνυμάτων, με την Διεύθυνση Δανείων.

Το νέο σύστημα καθοδηγεί τον χρήστη βήμα-βήμα καθ’ όλη τη διάρκεια υποβολής της αίτησης, ενώ παρέχεται πλέον αναλυτική πληροφόρηση μέσω του συστήματος, για κάθε ένα από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Ο αιτών ενημερώνεται έγκαιρα και με ασφαλή τρόπο για την πορεία των αιτήσεών του ή για τυχόν περαιτέρω απαιτήσεις για επιπλέον δικαιολογητικά ή διευκρινήσεις.

Έτσι μέσω του νέου συστήματος, ο χρήστης - ΟΤΑ μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα, τόσο για την κατάσταση των αιτήσεών του, όσο και για στατιστικά στοιχεία που τις αφορούν.

Παρέχεται, επομένως, ένα κανάλι άμεσης και συνεχούς επικοινωνίας με την αρμόδια Διεύθυνση του Ταμείου Παρακαταθηκών & Δανείων. H διαχείριση των αιτήσεων γίνεται πλέον ηλεκτρονικά, δίνοντας λύση σε ζητήματα γραφειοκρατικής καθυστέρησης σφαλμάτων ή απώλειας εγγράφων, διευκολύνοντας την πρόσβαση των ΟΤΑ & λοιπών νομικών προσώπων στην χρηματοδότηση των αναπτυξιακών τους δράσεων.