Skip to main content

Διευκρινίσεις ΥΠΟΙΚ για το ακατάσχετο του κοινωνικού μερίσματος

Τι θα πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι αν δεν μπορούν να εισπράξουν το κοινωνικό μέρισμα από τον τραπεζικό τους λογαριασμό.

Σε διευκρινίσεις σε σχέση με τα περιστατικά όπου δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος δεν μπόρεσαν να το παραλάβουν λόγω δέσμευσης του λογαριασμού τους, προέβη το υπουργείο Οικονομικών.

Η ανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ:

Έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά από δικαιούχους του κοινωνικού μερίσματος που δεν μπόρεσαν να εισπράξουν το ποσό που τους αναλογεί λόγω δέσμευσης των λογαριασμών τους.

Υπενθυμίζεται ότι το κοινωνικό μέρισμα είναι ακατάσχετο, συνεπώς οι τράπεζες υποχρεούνται να το αποδώσουν στους δικαιούχους.

Σε περίπτωση που οι δικαιούχοι, λόγω δέσμευσης λογαριασμού για οποιαδήποτε αιτία, δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη του ποσού από το ΑΤΜ, θα πρέπει να απευθυνθούν στα ταμεία της τράπεζάς τους και να κάνουν άμεσα την ανάληψη από εκεί.