Skip to main content

Δήμος Θεσσαλονίκης: Τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες σε περίπτωση βλάβης ηλεκτροφωτισμού

Ο δήμος ενημερώνει τους πολίτες για τις ενέργειες στις οποίες μπορούν να προβούν οι πολίτες σε περίπτωση βλαβών ηλεκτροφωτισμού.

Για τις ενέργειες στις οποίες μπορούν να προβούν οι πολίτες σε περίπτωση βλαβών ηλεκτροφωτισμού ανακοινώνει ο δήμος Θεσσαλονίκης.

α) Να αναρτούν ηλεκτρονικά το αίτημά τους στην πλατφόρμα «Βελτιώνω την πόλη μου» και να παρακολουθούν την εξέλιξή του

β) Να απευθύνουν το αίτημά τους στα e-mail:
info@thessaloniki.gr  (αιτήματα προς το κεντρικό πρωτόκολλο)  
syntfs@gmail.com (αιτήματα προς το εργοτάξιο ηλεκτροφωτισμού)

γ) Να απευθύνονται στα τηλέφωνα:

- 07.00 - 15.00 τις καθημερινές στο τηλεφωνικό κέντρο της καθαριότητας 2313 318.800-1-2-3, όπου καταγράφονται αιτήματα, προβλήματα και βλάβες όλων των κατηγοριών και προωθούνται ηλεκτρονικά προς τις Τεχνικές Υπηρεσίες.

- 07.00 - 15.00 τις καθημερινές στο εργοτάξιο του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού 231 331 8732

- 15.00 - 07.00 τις καθημερινές καθώς και Σάββατο, Κυριακή και αργίες όλο το 24ωρο  για επείγουσες και σοβαρές βλάβες που αφορούν ολόκληρη περιοχή στο τηλεφωνικό κέντρο του Δημαρχείου 231 331 7777.