Skip to main content

Dore Parfum: Ένα αρωματοπωλείο στη Θεσσαλονίκη που αναδίδει… νότες

Ο 37χρονος μουσικός παραγωγός, Κυριάκος Μπογιατζής, πέρασε από τις μουσικές κονσόλες στα φιαλίδια και τις… γοητευτικές αλχημείες των αρωμάτων.

Από τη μουσική στα αρώματα η απόσταση δεν είναι μεγάλη. Άλλωστε, τι είναι ένα άρωμα αν όχι μια σύνθεση από αρωματικές «νότες»; Κάπως έτσι σκέφτηκε ο μουσικός παραγωγός Κυριάκος Μπογιατζής επιλέγοντας πριν από λίγο καιρό να δημιουργήσει το δικό του αρωματοπωλείο στη Θεσσαλονίκη, το Dore Parfum, περνώντας από τις μουσικές κονσόλες στα φιαλίδια και τις… γοητευτικές αλχημείες των αρωμάτων.

Ο 37χρονος Κυριάκος Μπογιατζής ασχολείται εδώ και 14 χρόνια με το ραδιόφωνο, ενώ η αγάπη του για τη μουσική ξεκίνησε από τα έξι του, όταν έκανε τις πρώτες του απόπειρες να μάθει πιάνο. Η μουσική συνέχισε να είναι στη ζωή του μέσω της συμμετοχής σε φιλαρμονικές, παίζοντας πάντα κρουστά, όμως μεγαλώνοντας, πήρε μια άλλη μορφή, αυτή τη φορά μέσα από την ενασχόλησή του με το ραδιόφωνο. Με βασικό επάγγελμά του τις πωλήσεις σε μεγάλες εταιρείες, από όπου πέρασε όλα τα προηγούμενα χρόνια, και αγαπημένο του χόμπι τις μουσικές ραδιοφωνικές εκπομπές, είχε πάντα στο μυαλό του να δημιουργήσει κάτι δικό του.

Η μυσταγωγία των αρωμάτων

Η σημασία που δίνει ο ίδιος στα αρώματα και τη γοητεία τους - άλλωστε ποτέ δεν φεύγει από το σπίτι του χωρίς να βάλει το άρωμά του- ήταν η αρχική σπίθα για την ιδέα του να δημιουργήσει ένα αρωματοπωλείο, όταν αναζητούσε τη δική επιχειρηματική διέξοδο μεταξύ διάφορων επιλογών. Η δε διαδικασία της σύνθεσης των αρωμάτων, για την οποία μπήκε στη διαδικασία μελέτης και εκπαίδευσης, του φαινόταν ιδιαίτερα γοητευτική. Έτσι, καταφεύγοντας και στην οικονομική στήριξη του The People’s Trust, αποφάσισε να κάνει τη μετάβαση από τη μουσική στα αρώματα. Στις 14 Δεκεμβρίου άνοιξε το αρωματοπωλείο του στην οδό Μάρκου Μπότσαρη 35, όπου μάλιστα η μουσική δεν σταματά να παίζει ούτε στιγμή.

Άλλωστε, πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά; Η επιλογή του ονόματος του αρωματοπωλείου, Dore Parfum, δεν ήταν τυχαία, αφού ο Κυριάκος Μπογιατζής ήθελε να παραπέμψει σε ένα άρωμα από… χρυσό, σε μια πολύτιμη αίσθηση, σε μια εικόνα premium με την είσοδο του πελάτη στον χώρο, που θα αισθάνεται ότι μπήκε σε έναν οίκο αρωμάτων και όχι σε ένα απλό κατάστημα, όπως λέει ο ίδιος.

«Είναι πραγματική μυσταγωγία. Από την επιλογή του μπουκαλιού και την ετικέτα του μέχρι την επιλογή των σωστών αναλογιών, της εσάνς, της βάσης του αρώματος, η διαδικασία με έχει πραγματικά συνεπάρει. Αποδεικνύεται μια ξεχωριστή εμπειρία, μια συναρπαστική…. χημεία, το ίδιο μαγική με τη μουσική» λέει στη Voria ο Κυριάκος Μπογιατζής. Μάλιστα, ήδη τον ενάμιση μήνα που ασχολείται με το αντικείμενο πολλοί από τους ακροατές που τον ακούν στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, όπου εργάζεται, σπεύδουν να δοκιμάσουν και τις αρωματικές του προτάσεις, πέραν των μουσικών.

Κυριάκος Μπογιατζής