Skip to main content

E-katanalotis: Τα καύσιμα επόμενο project μετά το «καλάθι του νοικοκυριού»

Τι λέει στη Voria.gr ο υπεύθυνος της πλατφόρμα e-katanalotis όσον αφορά τις πρώτες δέκα ημέρες λειτουργίας της - Επόμενο εγχείρημα τα καύσιμα

Μόλις τέσσερις είναι οι εργαζόμενοι που απασχολούνται καθημερινά στην πλατφόρμα e-katanalotis οι οποίοι διαχειρίζονται τα δεδομένα που αφορούν τις τιμές των 51 προϊόντων που στέλνουν οι 14 αλυσίδες σούπερ μάρκετ σχετικά με το καλάθι του νοικοκυριού.

«Η πλατφόρμα αυτή τη στιγμή κι αυτό έχει ενδιαφέρον απασχολεί τέσσερα άτομα καθημερινά, τα οποία κοιτούν την ποιότητα των δεδομένων, υποστηρίζουν τις αλυσίδες, βγάζουν αναφορές και συνολικά υποστηρίζουν όλο αυτό το εγχείρημα» είπε στη Voria.gr ο Γιάννης Δοξαράς διευθύνων σύμβουλος της Warply αναδόχου εταιρείας του e-katanalotis.

Στις δέκα ημέρες που λειτουργεί η πλατφόρμα όπως είπε ο κ. Δοξαράς οι αλυσίδες στέλνουν τις λίστες με τα προϊόντα που περιλαμβάνει η κάθε μία στο καλάθι του νοικοκυριού και τις τιμές αυτών και στη συνέχεια οι εργαζόμενοι για την πλατφόρμα τσεκάρουν τις τιμές και τα προϊόντα.

«Τις τιμές τις στέλνουν οι αλυσίδες αλλά κάνουμε τσεκάρισμα. Ειδικά τώρα που είναι οι πρώτες ημέρες και το τρέχουμε κάνουμε καθημερινή επιμέλεια γιατί γίνονται λάθη. Όπως καταλαβαίνετε οι λίστες έρχονται -ας μου επιτραπεί η φράση- ως τεφτέρι, δηλαδή δεν είναι από αυτοματοποιημένο σύστημα τους αλλά το εμπορικό τμήμα της κάθε αλυσίδας μας το στέλνει, οπότε γίνονται λαθάκια» είπε ο κ. Δοξαράς.

Όσον αφορά εάν εισπράττουν γκρίνιες από τους καταναλωτές σε σχέση με την πλατφόρμα ανέφερε ότι «ο ίδιος δεν έχει εισπράξει» ωστόσο τόνισε ότι «υπάρχει ένα θέμα, το πώς συγκρίνω και τι είναι το καλάθι, πώς μετράω αν είναι πιο φθηνά ή πιο ακριβά από πριν. Δεν ξέρω αν κάποιος περίμενε να δει π.χ. 30% μείωση στα προϊόντα».

«Πλέον που πέρασε και η δεύτερη εβδομάδα έχουμε και συγκριτικά τις τιμές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα» είπε ο κ. Δοξαράς επισημαίνοντας ότι 644 προϊόντα είχαν ίδιες ή και μειωμένες τιμές.

«Βάλαμε και την σύγκριση τιμών και μιλάμε και με τις αλυσίδες γιατί είναι λίγο ευαίσθητο το θέμα πώς συγκρίνουμε ανόμοια προϊόντα, ανόμοιες ποσότητες, ανόμοιες ποιότητες σε ανόμοιες αλυσίδες και προσπαθούμε ότι είναι συγκρίσιμο (σ.σ. προϊόν) να το δίνουμε στον καταναλωτή» ανέφερε.

Το επόμενο εγχείρημα, όπως ανέφερε ο κ. Δοξαράς, θα αφορά τα καύσιμα προκειμένου να δοθεί μια καλύτερη ενημέρωση στον καταναλωτή. Σήμερα στην ίδια πλατφόρμα υπάρχουν τιμές των καυσίμων για ολόκληρη την Ελλάδα.

«Πρώτα πρέπει να βελτιστοποιήσουμε τα υπάρχοντα (σ.σ. καλάθι νοικοκυριού) και μετά να δούμε και τα καύσιμα που η αγορά είναι λίγο πιο...φαρ ουέστ και έχουμε μεγάλα περιθώρια να το βελτιώσουμε. Όταν δούμε ότι ομαλοποιείται η πλατφόρμα για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, θα δούμε τα καύσιμα όπου ήδη έχουμε τιμές. αλλά πρέπει να κάνουμε καλύτερη αποτύπωση» κατέληξε ο κ. Δοξαράς.