Skip to main content

Ενημέρωση, εκπαίδευση και διασκέδαση στο συνέδριο της ΜΕΒΓΑΛ

H ΜΕΒΓΑΛ φιλοξένησε στην έδρα της, στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης τους εμπορικούς της συνεργάτες- αντιπροσώπους και στελέχη της από όλη την Ελλάδα.

Ένα πολυθεματικό συνέδριο διοργάνωσε το περασμένο Σαββατοκύριακο, 23 και 24 Φεβρουαρίου, η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ, το οποίο συνδύασε ενημέρωση, εκπαίδευση αλλά και διασκέδαση.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ΜΕΒΓΑΛ, έχοντας διαγράψει μία ανοδική πορεία στα οικονομικά της μεγέθη την τελευταία διετία, φιλοξένησε στην έδρα της, στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης, όπου έλαβε χώρα το συνέδριο, τους εμπορικούς της συνεργάτες- αντιπροσώπους και στελέχη της από όλη την Ελλάδα.

Η διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο «Κωνσταντίνος Χατζάκος» των Κουφαλίων, περιελάμβανε διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με εισηγητή τον Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Δημήτρη Μπουραντά, και θέμα «Ηγεσία διαρκούς επιτυχίας – Κρίσιμοι παράγοντες», το οποίο παρακολούθησαν στελέχη της εταιρείας από όλα τα τμήματα και διαφορετικά επίπεδα ιεραρχίας, αλλά και οι αντιπρόσωποί της.

Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, με τον τίτλο «Η ΜΕΒΓΑΛ που θέλουμε», η Αντιπρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, κα Μαίρη Χατζάκου, έκανε παρουσίαση του οράματος της ΜΕΒΓΑΛ, σκιαγραφώντας τη θέση και την εικόνα της εταιρείας στο σήμερα και με ποιους τρόπους μπορεί να βελτιωθεί  μελλοντικά.

Ο Αναπληρωτής Οικονομικός Δ/ντής, κ. Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος Χατζάκος, μίλησε  για το υφιστάμενο οικονομικό περιβάλλον της εταιρείας αλλά και το αντίστοιχο οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα.  Παρουσίασε τα αποτελέσματα του 2018, που έκλεισαν με αύξηση στα 112 εκ. €, και το πλάνο του 2019, έτος στο οποίο αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη τζίρου. Επίσης περιέγραψε αναλυτικά τις επενδύσεις ύψους 5,3 εκ. € που ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη διετία και ανακοίνωσε ότι για το 2019 έχει ήδη σχεδιαστεί επενδυτικό πλάνο 4 εκ.€.
Η παρουσίαση του κ. Δημήτρη Τσιμούλα, Διευθυντή Πωλήσεων Ελλάδας, κινήθηκε στα νούμερα που σημείωσαν οι πωλήσεις της ΜΕΒΓΑΛ σε βάθος 10ετίας, υπογράμμισε τα δυνατά και αδύνατα σημεία και τις βελτιωτικές κινήσεις που έχουν σχεδιαστεί για αύξηση των μεριδίων, ενώ η Marketing Director, κα. Αθηνά Καλδή, παρουσίασε το πλήρες φάσμα ενεργειών υποστήριξης των προϊόντων με διαφημιστικές ενέργειες στο σύνολο των μέσων, καθώς και τις επικείμενες κυκλοφορίες νέων προϊόντων και στις τρεις κατηγορίες γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι, τυροκομικά).

Ακόμη, για θέματα διασφάλισης ποιότητας και ψυκτικής αλυσίδας μίλησε η Διευθύντρια Διαχείρισης Ποιότητας και R&D, κα Μαίρη Γουγουλή,  τονίζοντας τους πολλαπλούς και πολυάριθμούς ποιοτικούς ελέγχους που η ΜΕΒΓΑΛ υλοποιεί καθημερινά σε όλα τα στάδια των προϊόντων, από τη φάρμα ως το ράφι.

Η κα. Χρύσα Παπαστογιαννίδου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας, παρουσίασε το πρόγραμμα «Αγάπης Έργα ΜΕΒΓΑΛ», που περιλαμβάνει 9 βασικούς άξονες πρακτικών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, υπενθυμίζοντας ότι στη ΜΕΒΓΑΛ επιχειρηματική δράση και βιώσιμη ανάπτυξη συμβαδίζουν από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης της εταιρείας.