Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022
x

ΕΡΕΥΝΑ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ BLACK FRIDAY

Έρευνα για το πού περιμένουν μεγαλύτερες εκπτώσεις οι καταναλωτές αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο θα πληρώσουν φέτος.

Μία διαφορετική Black Friday θα βιώσουν φέτος οι καταναλωτές, καθώς πέραν των δύσκολων συναισθημάτων από την πανδημία και την οικονομική αβεβαιότητα για το μέλλον, το βασικότερο που επηρεάζει την εν λόγω ημέρα είναι η απαγόρευση κυκλοφορίας και τα κλειστά καταστήματα.

Το βάρος θα πέσει στα eshop των εταιρειών και ήδη οι περισσότεροι επιχειρηματίες έχουν ξεκινήσει τις διαδικτυακές τους καμπάνιες.

Η έρευνα της ierax analytix σε 936 άτομα, έδειξε πως η μεγάλη αλλαγή φέτος είναι ο τρόπος πληρωμής. Ενώ παλαιότερα, η αντικαταβολή ήταν το βασικό εργαλείο πληρωμών για διαδικτυακές αγορές, πλέον 2/3 επιλέγουν ηλεκτρονικές πληρωμές.

Διαβάστε σχετικά: Από τη Black Friday στη Cyber Week η αγορά της Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με την έρευνα, η αλλαγή αυτή σημαίνει περισσότερη ανάγκη για κυβερνοασφάλεια αλλά και υποστήριξη σε καταναλωτές που ίσως κάνουν τώρα τις πρώτες τους ηλεκτρονικές αγορές.



Περίπου οι μισοί ερωτώμενοι σκοπεύουν να κάνουν κάποια αγορά στη Black Friday 2020 και 22% περιμένει να δει τις μεγαλύτερες εκπτώσεις στα κινητά τηλέφωνα.

Εντυπωσιακό το ποσοστό των ατόμων που θέλουν Black Friday και από τα σούπερ μάρκετ (77%) καθώς τα τρόφιμα είναι το μεγαλύτερο (και ανελαστικό) έξοδο για τα περισσότερα νοικοκυριά αυτή την περίοδο.

Τέλος, οι περισσότεροι καταναλωτές (50%) θέλουν οι διαφημίσεις εταιρειών αυτή την περίοδο να έχουν θετικές εικόνες και μηνύματα (όπως η αντίστοιχη έρευνα μας Απρίλιο 2020) ενώ πλέον η επιθυμητή ΕΚΕ των εταιρειών μετακινείται από δωρεές στο δημόσιο σύστημα υγείας (26%) και στρέφεται σε διατήρηση των θέσεων εργασίας (58%) και μείωση τιμών προϊόντων (37%).

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα έγινε διαδικτυακά από την ierax analytix 19-22 Νοεμβρίου και συμμετείχαν 936 άτομα 17-50 ετών.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ