Skip to main content

Εξαρχουλάκος: Στη ΖeniΘ δεν εφησυχάζουμε ποτέ - 24/7 δίπλα στους πελάτες μας

Συνέντευξη του Μάνου Εξαρχουλάκου, Διευθυντή Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ για την ανάπτυξη των ψηφιακών υπηρεσιών της εταιρείας

Για την ανάπτυξη του κλάδου εξυπηρέτησης των ψηφιακών υπηρεσιών μιλάει ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, Μάνος Εξαρχουλάκος τονίζοντας ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει μια σειρά από έξυπνες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ειδικά εν μέσω της πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες της.

Παράλληλα, αναφέρεται στη νέα εφαρμογή της ZeniΘ, την προσφορά της εταιρείας στο πλαίσιο της Red Week, ενώ αποκαλύπτει και το τι έχει να περιμένει ο καταναλωτής στο μέλλον.

- Κ. Εξαρχουλάκο, είδαμε ότι η πανδημία βοήθησε στο να αναπτυχθεί ο κλάδος εξυπηρέτησης των ψηφιακών υπηρεσιών. Πώς αντιμετωπίσατε τα νέα δεδομένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη;

H ZeniΘ και προσαρμόστηκε αμέσως στις νέες συνθήκες και εμπλούτισε τις υπηρεσίες της προκειμένου να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες της. Έτσι ανέπτυξε μια βεντάλια από «έξυπνες» ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ειδικά εν μέσω της πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες και να τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια. Πρόκειται για μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες στις οποίες πρωτοπορεί και μας μεταλαμπαδεύει ο μέτοχός μας ΕΝΙ εδώ και χρόνια.

Δημιουργήσαμε το e-contract, χάρη στο οποίο όλοι πλέον μπορούν να πραγματοποιήσουν, εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι τους, συμβόλαιο σε φυσικό αέριο και ρεύμα online μέσα από απλά βήματα. Παράλληλα, δημιουργήσαμε την υπηρεσία e-bill, με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Με την εγγραφή τους επίσης σ’ αυτήν την υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.

Παρουσιάσαμε και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της ZeniΘ, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή κατανάλωσή τους, το κόστος, τις συναλλαγές και τους λογαριασμούς τους.

Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης της ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά μας, όπως για παράδειγμα να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online.

Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες μας που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, λανσάραμε μόλις επίσης την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξουμε τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματά μας αυτή την εποχή, για να τους εξοικονομήσουμε χρόνο αναμονής και για να τους δώσουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Με το e-ticket οι πελάτες μας μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

- Αυτές τις ημέρες βλέπουμε ότι υπάρχει μια μεγάλη προσφορά ενέργειας στο πλαίσιο της Red Week της ZeniΘ; Τι έχει να κερδίσει ο καταναλωτής;

H Red Week είναι μια κορυφαία προσφορά ενέργειας, μια προσφορά «στο κόκκινο» από τη ZeniΘ, γιατί προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ ρεύμα για 3 ολόκληρους μήνες σε όσους κάνουν συμβόλαιο σε ρεύμα ηλεκτρονικά από τη σελίδα της ZeniΘ.

Η Red Week ωστόσο φέτος συνδυάζεται με το online συμβόλαιο, καθώς η ΖeniΘ δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία, να το κάνουν ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα και με ασφάλεια, από το σπίτι τους, και για φυσικό αέριο και για ρεύμα. Το online συμβόλαιο είναι ένα σημαντικό βήμα για να διευκολύνουμε τα πράγματα για τους καταναλωτές που θέλουν μόνοι τους να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και ταυτόχρονα να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους.

Δυο είναι λοιπόν τα οφέλη για τον καταναλωτή - η ευκολία, η ελευθερία επιλογής του χώρου και του χρόνου για το συμβόλαιό του και η κορυφαία προσφορά ενέργειας, 3 μήνες δωρεάν ρεύμα, δηλαδή δωρεάν πάγιο και δωρεάν κατανάλωση - έως 250kwh ανά μήνα για 3 μήνες του συμβολαίου – για όποιον κάνει ηλεκτρονικά το συμβόλαιό του στο zenith.gr μέχρι τις 25 Οκτώβρη!

Είδαμε και τον Παναγιώτη Γιαννάκη και πολλά γνωστά ονόματα να μιλούν για την κορυφαία ομάδα ενέργειας. Ποια είναι αυτή η ομάδα;
 
Είναι μεγάλη τιμή για μας όλοι αυτοί οι άνθρωποι να μιλούν για μας και να μας δείχνουν την εμπιστοσύνη τους. Πράγματι, η «Κορυφαία Ομάδα», με ιστορία και εκατοντάδες χιλιάδες φίλους σε όλη την Ελλάδα, κερδίζει και μεγαλώνει συνεχώς, δεχόμενη στους κόλπους της ανθρώπους καταξιωμένους σαν τον Παναγιώτη Γιαννάκη, τον Άκη Πετρετζίκη, τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, την Πόπη Τσαπανίδου, που είναι κορυφαίοι κι οι ίδιοι στους τομείς που δραστηριοποιούνται.

Η Κορυφαία Ομάδα ωστόσο δεν είναι μόνο οι διάσημοι. Γιατί κάθε πελάτης είναι σημαντικός για μας, ανεξαρτήτως του ποιος είναι και πόσο διάσημος ή μη είναι. Για μας μέλος της ομάδας μας είναι κάθε πελάτης μας, υφιστάμενος ή νέος που μας εμπιστεύεται. Γι’ αυτό θέλουμε να στεκόμαστε δίπλα του, ανταποδίδοντας έμπρακτα αυτή την εμπιστοσύνη.

Τι άλλο να περιμένουμε;  

Δεν εφησυχάζουμε, όπως έχουμε αποδείξει. Εκτός από τα ψηφιακά, συνεχίζουμε να δημιουργούμε και φυσικά σημεία επαφής με τον πελάτη, ερχόμαστε πιο κοντά του, προκειμένου να καλύπτουμε καλύτερα τις ανάγκες του. Ήδη φέτος εγκαινιάσαμε τα γραφεία μας και το δεύτερο κατάστημά μας στην Αθήνα, στο Orbit, το πιο «πράσινο» κτήριο της πόλης και το δεύτερο κατάστημά μας στο κέντρο της Λάρισας, φτάνοντας τα 10 φυσικά καταστήματα πανελλαδικά.  

Ανακοινώσαμε και μια πολύ σημαντική συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα, το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Εγκατάστασης Θέρμανσης, για να προσφέρουμε τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ακινήτων να πάρουν χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους για την κατασκευή νέας εγκατάστασης θέρμανσης φυσικού αερίου, ή για την αντικατάσταση του υφιστάμενου λέβητα φυσικού αερίου, μια σημαντική διευκόλυνση για τον οικονομικό προϋπολογισμό.

Επίσης, συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες που δίνουν μεγαλύτερη αξία στον πελάτη, στηρίζοντάς τον έμπρακτα στα οικογενειακά του έξοδα. Έτσι παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας τη δωρεάν Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, μέσω της οποίας ο καταναλωτής αποκτά πρόσβαση σε 3.000 παρόχους υγείας πανελλαδικά με δωρεάν check-up και υπηρεσίες υγείας σε προνομιακές τιμές, για έναν ολόκληρο χρόνο.

Στο φάσμα των επιπρόσθετων δωρεάν υπηρεσιών μας προσφέρουμε επίσης, σε συνεργασία με την AXA, τη δωρεάν υπηρεσία 24/7 Home Emergency για την κάλυψη τεχνικών αναγκών του σπιτιού και της επιχείρησης όλων των πελατών μας με όφελος έως και 600€.

Και συνεχίζουμε.