Skip to main content

Φως στο τραγικό δυστύχημα στη Θήβα δίνει ένα δεύτερο βίντεο

Πιθανή αιτία της απώλειας στήριξης της μοιραίας Porsche στο πρόσφατο τροχαίο που συγκλόνισε το πανελλήνιο ήταν το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού

Μια μαύρη Mercedes κινείται με ταχύτητα γύρω στα 160 χιλιόμετρα. Η μαύρη Porsche, με οδηγό τον Γιώργο Βακάκη και συνοδηγό τον Ανδρέα Γεωργακόπουλο που ταξίδευαν για την Αράχωβα, εμφανίζεται τρία δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα.

Προσπερνάει από αριστερά τη Mercedes και αμέσως μετά φαίνεται να αστοχεί το πίσω δεξιά λάστιχο, να κάνει μικρό ελιγμό προς τα αριστερά και ακολούθως να χάνεται ο έλεγχος και να παίρνει απότομα δεξιά κλίση. Βρίσκεται σε θέση πλάγια και ολισθαίνει προς το πάρκινγκ, όπου και τελικώς καρφώνεται με το ουραίο τμήμα στο γκρι Honda του Υπάτιου Πατμανόγλου, που είχε σταθμεύσει σε πάρκινγκ της Εθνικής.

Είναι μια σκηνή που διαρκεί μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Αυτό δείχνει δεύτερο βίντεο που δείχνει το σημείο της Εθνικής πριν από το πάρκινγκ και έχουν στην κατοχή τους οι αρχές, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «Έθνους».

Όπως προκύπτει, πιθανή αιτία της απώλειας στήριξης της μοιραίας Porsche στο πρόσφατο τροχαίο που συγκλόνισε το πανελλήνιο ήταν το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού, μέρος του οποίου βρέθηκε σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από τη σύγκρουση, αναφέρει η εφημερίδα.

Ακόμη, σημάδια ολίσθησης στην άσφαλτο έχουν βρεθεί στα περίπου 100 μέτρα πριν από το σημείο της σύγκρουσης, στοιχείο που επιβεβαιώνει πως το λάστιχο έσκασε και πιθανόν από τη μέσα πλευρά. Ο 24χρονος οδηγός φέρεται να πρόλαβε να αντιδράσει όταν αντιλήφθηκε απώλεια ελέγχου, πατώντας φρένο, ωστόσο το όχημα άρχισε να πλαγιολισθαίνει.

Βάσει των ερευνών το επίμαχο ελαστικό είχε ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007, τη στιγμή που τα άλλα τρία είχαν την 48η εβδομάδα του 2006.

Ο εγκέφαλος της Porsche έχει καταστραφεί, ωστόσο οι πραγματογνώμονες φέρονται να αποκλείουν ότι οι εκρήξεις προκλήθηκαν από τον κινητήρα.