Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2021
x

ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ: ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Ο αναπληρωτής Τομεάρχης σχολιάζει τις δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕΘ περί «τέλους του μονοπωλείου του ΟΑΣΘ».

Αιχμές κατά της κυβέρνησης αφήνει ο αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών της ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης Χρήστος Γιαννούλης αναφορικά με τις δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕΘ περί «τέλους του μονοπωλείου του ΟΑΣΘ».

Σε χθεσινές του δηλώσεις ο κ. Γιάννης Τόσκας τόνισε πως τελειώνει το μονοπώλιο του Οργανισμού στη Θεσσαλονίκη έως το 2025 αφού ο ΟΣΕΘ ήδη έχει ξεκινήσει την επεξεργασία προδιαγραφών για έναν διαγωνισμό «ανοίγματος» της Αστικής Συγκοινωνίας του νομού, σε ιδιώτες παρόχους που θα λειτουργούν ανταγωνιστικά στον ΟΑΣΘ.

Διαβάστε σχετικά Τόσκας: Τέλος το μονοπώλιο του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη ως το 2025

Την εξαγγελία αυτή σχολιάζει ο κ. Γιαννούλης κάνοντας λόγο για ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών. Αφού «ρημάξανε τον ΟΑΣΘ, τώρα στρώνουν το χαλί του ανταγωνισμού και της αγοράς που λύνει τα προβλήματα», λέει.

Ο αναπληρωτής τομεάρχης σημειώνει πως «αφαιρώντας και το φύλλο συκής μιας και οι μάσκες είχανε πέσει εδώ και μήνες από τον ανεκδιήγητο πολυεπικεφαλής του ΟΑΣΘ (πρόεδρος, διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής) , ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ επιβεβαιώνει ότι μπαίνει ταφόπλακα στις δημόσιες και με κοινωνικό χαρακτήρα Αστικές Συγκοινωνίες. Δηλώνει χαρακτηριστικά: «Νομίζω ότι το μέλλον μας κατευθύνει στην εφαρμογή του Ευρωπαϊκού κανονισμού 370 του 2007  που μιλά για διαγωνιστικές διαδικασίες, μιλάει για ξεκάθαρες και διαφανείς διαδικασίες ανάθεσης και ανταγωνισμού».

Με βάση λοιπόν τα όσα δήλωσε ο επικεφαλής του ΟΣΕΘ κ. Τόσκας, ο κ. Γιαννούλης υποστηρίζει πως επιβεβαιώνεται ότι:

«-Το 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί το «πλιάτσικο» στον υπό εκκαθάριση ακόμη ΟΑΣΘ, ουσιαστικά το κλείσιμο του με ότι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό.

»-Μέσω διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας…(σαν αυτές που μας έχει συνηθίσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη – Καραμανλή και με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον διαγωνισμό για νέα λεωφορεία που σέρνεται εδώ και δυό χρόνια) θα αναζητηθούν ιδιώτες πάροχοι συγκοινωνιακού έργου έτσι ώστε ο ανταγωνισμός και η αγορά να «ρυθμίσουν» το χώρο των Αστικών Συγκοινωνιών.

»-Όλα τα παραπάνω με βάση τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό του 2007 ο οποίος δεν εφαρμόστηκε, συνδεόμενος με την ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ αλλά κυρίως λόγω της προκλητικής κακοδιαχείρισης του ΟΑΣΘ μέχρι το 2017 που είχε οδηγήσει τον οργανισμό σε κατάσταση «λουκέτου» και απόλυτης χρεωκοπίας».

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών κλείνει λέγοντας πως το «σχέδιο Μητσοτάκη – Καραμανλή που πρόθυμα εκτελούν τα πολιτικά τους εξαπτέρυγα στην Θεσσαλονίκη, είναι ένα: Οι δημόσιες συγκοινωνίες, Αστικές Υπεραστικές και σταθερής Τροχιάς (ΜΕΤΡΟ) θα ολοκληρωθούν με χρήματα των Ελλήνων Πολιτών και στην συνέχεια θα παραδοθούν στα χέρια ιδιωτών. Τυχαία, οι ιδιώτες επενδυτές συμπίπτει συνήθως  να είναι και πολιτικοί φίλοι ή «πολιτικοί» χορηγοί αυτής της Κυβέρνησης».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ