Skip to main content

Γρηγόρης: Ο leader στο franchise - Δυναμική επέκταση, 11 σημεία στη Θεσσαλονίκη

Ο Γρηγόρης αποτελεί έναν από τους πρωτοπόρους στον χώρο του franchise, με 360 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό - Δυναμική παρουσία στη Θεσσαλονίκη

Οι διαφορετικές γεύσεις, η ποικιλία, τα αρώματα, οι ιδιαίτερες συνταγές, τα γνήσια υλικά αποτελούν τα κύρια συστατικά για την επιτυχημένη 48χρονη πορεία του Γρηγόρη. Το όραμα της εταιρείας είναι να μεταδίδει καθημερινά το χαμόγελο σε όλον τον κόσμο, με τον καφέ, τις γεύσεις και τη φιλοξενία της.

Η μεγαλύτερη εταιρεία καφεστίασης στην Ελλάδα και η 9η μεγαλύτερη στην Ευρώπη υποδέχεται καθημερινά περισσότερους από 250.000 πελάτες.

Με μεγάλη εμπειρία στο franchise, αποτελώντας έναν από τους πρωτοπόρους στον ελληνικό χώρο, επεκτείνεται συνεχώς αριθμώντας πλέον τα 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία.

Το 1994 υπογράφει τα πρώτα συμβόλαια franchise - η εταιρεία ήταν από τις πρώτες που υιοθέτησαν το σύστημα franchise στην Ελλάδα - γεγονός που συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη του δικτύου, το οποίο μεγαλώνει με ταχείς ρυθμούς μέχρι και σήμερα, με όλο και περισσότερους franchisees να εμπιστεύονται το σήμα για την επένδυσή τους.

Ο Γρηγόρης δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην επέκταση της σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, ανοίγοντας μάλιστα το 2019, πέντε επιπλέον καταστήματα στη Ρουμανία και τρία ακόμη στη Γερμανία, όπου μπήκε για πρώτη φορά με νέα σημεία σε Νυρεμβέργη και Ντίσελντορφ.

Ποιο είναι όμως το μυστικό της επιτυχίας; Η προσήλωση της εταιρείας στην ποιότητα, στα υψηλά πρότυπα λειτουργίας, στο σεβασμό στον καταναλωτή, αλλά και στον συνεργάτη που την επιλέγει.

Τα νούμερα, άλλωστε, είναι αποκαλυπτικά. Ο Γρηγόρης απασχολεί 2.500 εργαζομένους και πάνω από 200 ικανοποιημένους franchisees, που πίστεψαν σε αυτό και του έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης επιλέγοντας το. Το 25% των franchisee βρίσκονται πάνω από 10 χρόνια στο δίκτυο της εταιρείας, ενώ το 35% διαθέτει περισσότερα από ένα καταστήματα.

Δυναμικά στη Θεσσαλονίκη

Δυναμική είναι η παρουσία της Γρηγόρης στη Θεσσαλονίκη, στην οποία διευρύνει συνεχώς την παρουσία της με το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε περιοχές κλειδιά, ώστε να βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στους πελάτες της.

Σήμερα λειτουργούν 11 καταστήματα Γρηγόρης στη Θεσσαλονίκη εκ των οποίων τα 5 άνοιξαν την περίοδο της πανδημίας, και συγκεκριμένα από τον Μάιο και μετά. Τα τρία που άνοιξαν πιο πρόσφατα είναι στην Καρδία, στη Μητροπόλεως και στη Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Τα υπόλοιπα καταστήματα της αλυσίδας βρίσκονται σε στρατηγικά σημεία της Θεσσαλονίκης και έχουν κερδίσει τους δικούς τους φανατικούς πελάτες τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για τα καταστήματα στην οδό Μαρίνου Αντύπα (εντός του Praktiker), στη Μοναστηρίου 28 (εντός του ΣΣ Θεσσαλονίκης), στην 26ης Οκτωβρίου 16, στη συμβολή των οδών Εγνατία με Αγίας Σοφίας 73, στη Δωδεκανήσου 19, στην Αγγελάκη 35, Αριστοτέλους 2 σε πρατήριο ΕΚΟ και Τέρμα Μοναστηρίου σε πρατήριο ΕΚΟ επίσης.

Δίπλα στους συνεργάτες από την πρώτη στιγμή

Ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Γρηγόρης είναι η συνεχής υποστήριξη στον συνεργάτη σε όλα τα στάδια, πριν, κατά το άνοιγμα και μετά ως προς την υποστήριξη λειτουργίας μέσω της ανάπτυξης καταστήματος, του συστήματος προμηθειών, της διασφάλισης ποιότητας, αλλά και ενός συστήματος πολιτικής επιβράβευσης.

Τα εξειδικευμένα στελέχη της ομάδας του Γρηγόρη, βρίσκονται από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του επενδυτή ώστε να του παρέχουν υποστήριξη και καθοδήγηση.

Καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας ενός τέτοιου επενδυτικού εγχειρήματος είναι η τοποθεσία των καταστημάτων, η οποία καθορίζεται σε συνεργασία με τους επιχειρηματικούς συμβούλους του Γρηγόρη.

Το τμήμα ανάπτυξης διαθέτει πλήρη τεχνογνωσία για την εξέταση, αξιολόγηση και έγκριση των σημείων και αφού επιλεγεί το νέο σημείο, συνεχίζουμε με τη διαδικασία διαμόρφωσης του χώρου. Έμπειροι αρχιτέκτονες και εξειδικευμένα στελέχη αναλαμβάνουν τις απαιτούμενες κατασκευαστικές εργασίες ενώ εγκεκριμένοι προμηθευτές είναι στη διάθεση των συνεργατών για την αγορά του απαραίτητου εξοπλισμού.

Για την εξασφάλιση της άριστης λειτουργίας του καταστήματος αλλά και την υψηλή ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες, η αλυσίδα έχει δημιουργήσει ένα πλήρες πρόγραμμα εκπαίδευσηςπλήρες πρόγραμμα εκπαίδευσης για τους συνεργάτες της και τους υπαλλήλους των καταστημάτων. Μέσω του πρωτοποριακού συστήματος εκπαίδευσης e-learning, τα καταστήματα που έχουν προσωπικό από την τοπική αγορά, εκπαιδεύονται στις μεθόδους παρασκευής ροφημάτων, ψησίματος ή κρύων παρασκευών.

Παράλληλα, γίνεται η απαραίτητη προετοιμασία τοπικών ενεργειών marketing έτσι ώστε από την πρώτη μέρα λειτουργίας, το νέο κατάστημα να έχει την κατάλληλη διαφημιστική υποστήριξη στην περιοχή εμβέλειάς του. Εγκαίνια, διαφήμιση στα social media, αλλά και διάφορες άλλες προωθητικές ενέργειες βρίσκονται στη διάθεσή του συνεργάτη.

Με το άνοιγμα του καταστήματος, ο Σύμβουλος Λειτουργίας αναλαμβάνει να καθοδηγεί και να αναπτύσσει το κατάστημα προκειμένου να πετύχει τη βέλτιστη απόδοση. Όλοι οι συνεργάτες έχουν δίπλα τους το Σύμβουλο, αλλά και όλη την ομάδα του Γρηγόρη, έτσι ώστε να υπάρχει εύρυθμη λειτουργία και κερδοφορία της επιχείρησής τους.

Τακτική αξιολόγηση του καταστήματος

Ένα ακόμη όπλο που διαθέτουν στη φαρέτρα τους οι συνεργάτες της Γρηγόρης είναι η τακτική αξιολόγηση των καταστημάτων τους ώστε να διασφαλίζεται ο έλεγχος της εύρυθμης λειτουργίας τους. Μέσω αυτής της αξιολόγησης διασφαλίζεται η ομοιογένεια στην ποιότητα, η οποία φυσικά αυξάνει την πελατεία των καταστημάτων.

Η παραγγελία γίνεται μέσω του ανανεωμένου portal της εταιρίας σε ένα ειδικά διαμορφωμένο περιβάλλον, φιλικό προς το χρήστη.

Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρείας φροντίζει να αναπτυχθεί κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης και φροντίζει όλες οι λειτουργίες σε όλη την αλυσίδα αξίας να είναι πλήρως ευθυγραμμισμένες με τις στρατηγικές κατευθύνσεις.

Στο πλαίσιο αυτό ο Γρηγόρης έχει εγκαταστήσει, εφαρμόζει και βελτιώνει συνεχώς ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων, καθώς και Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ISO 9000:2015, ISO 22000:2018 & ISO 14001:2015, πιστοποιημένο από τον διεθνώς αναγνωρισμένο και διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης TUV HELLAS.

Για όσους συνεργάτες πετύχουν την αριστεία λειτουργίας των καταστημάτων τους, εφαρμόζεται σύστημα πολιτικής επιβράβευσης, δίνοντας με τον τρόπο αυτό κίνητρο για καλύτερα αποτελέσματα της κάθε επιχείρησης.

Εισιτήριο για την πορεία προς την επιτυχία είναι το προϊοντικό μείγμα, που μέσα από συνεχή έρευνα και ανάπτυξη, ανανεώνεται και εξελίσσεται διαρκώς με βάση τις τάσεις της αγοράς και τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών σε διατροφή.

All day προορισμός

Το συγκριτικό πλεονέκτημα του Γρηγόρη είναι πως αποτελεί έναν all day προορισμό. Έχει καταφέρει να συνδυάζει ένα ανώτερο ποιοτικά προϊόν, σε μια ευρεία γκάμα επιλογών για όλες τις ανάγκες, τις τάσεις, τις προτιμήσεις και σε μια λογική τιμή. Και όλα αυτά σερβιρισμένα με το πιο ζεστό χαμόγελο.

Τα νέα προϊόντα προωθούνται με δυναμικά πλάνα επικοινωνίας, ενώ χρησιμοποιείται πληθώρα μέσων ενημέρωσης όπως το ραδιόφωνο, η τηλεόραση και τα ψηφιακά μέσα. Παράλληλα, διενεργούνται συνεχώς τοπικές ενέργειες προώθησης προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του κάθε καταστήματος.

Η εταιρεία, μέσα στην μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία της δημιουργεί το μέλλον στην καφεστίαση γιατί μπορεί και γιατί… είναι ο Γρηγόρης.