Skip to main content

Η Black Friday απογείωσε τις διαδικτυακές αγορές - Τι αγόρασαν οι Θεσσαλονικείς

Οι παραγγελίες πήραν φωτιά σκορπίζοντας χαμόγελα - Ο τζίρος της Black Friday θα ξεπεράσει το 1,5 δις ευρώ κάνουν λόγο οι πρώτες εκτιμήσεις

Με το στοίχημα της Black Friday, να είναι σε εξέλιξη, κάποιοι επιχειρηματίες και δη μεγάλων αλυσίδων μόνο χαμογελαστοί μπορούν να είναι. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για τζίρο που θα ξεπεράσει το 1,5 δις. ευρώ, που αποτελούσε τον αρχικό φετινό στόχο για τη Black Friday.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις φαίνεται να δίνουν ανάσα στο λιανεμπόριο που βρίσκεται στη μέγγενη του κορωνοϊού, με τους καταναλωτές να αισθάνονται περισσότερο ασφαλείς κρατώντας ανά χείρας το ποντίκι του υπολογιστή και αποφεύγοντας την οποία επαφή, ή συγχρωτισμό για τις αγορές τους.

Είναι χαρακτηριστικό πως από νωρίς, το πρωί της Παρασκευής δεν ήταν λίγοι οι καταναλωτές, οι οποίοι ξεκινώντας να κάνουν τις διαδικτυακές τους αγορές αντίκριζαν πολλά από τα προϊόντα που επιθυμούσαν να αγοράσουν, να είναι, ήδη, εξαντλημένα.

Τα καλλυντικά και τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη έγιναν ανάρπαστα από την αρχή της εβδομάδας καθώς για μια ακόμη χρονιά η Black Friday στη χώρα μας, ο αμερικανικός καταναλωτικός... θεσμός, επιμηκύνθηκε από τη μια μέρα σε δεκαήμερο.

Οι αλυσίδες βομβάρδιζαν καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας που διανύουμε, για τη Μαύρη Παρασκευή, που στη χώρα μας έκανε την εμφάνιση της για πρώτη φορά το 2015.

Σήμερα, μάλιστα, τα μηνύματα ήταν αλλεπάλληλα παρακινώντας τους καταναλωτές για αγορές, με αποτέλεσμα τα πληκτρολόγια να έχουν πάρει φωτιά. Είναι χαρακτηριστικό πως αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών ενημέρωνε, ανά τακτά χρονικά διαστήματα για τα νέα... deals που έρχονται στα επόμενα λεπτά, ενώ αλυσίδα ένδυσης, υπενθύμιζε πως οι προσφορές της  φτάνουν το 40%.

Ανάρπαστες οι τηλεοράσεις

«Η ζήτηση ξεπέρασε τις προσδοκίες μας, με τις τηλεοράσεις να είναι οι πρωταγωνιστές της φετινής Black Friday. Κατά κύριο λόγο επιλέχθηκαν οικονομικά και μεσαίας τιμής μοντέλα. Οι μειώσεις τιμών άγγιξαν και το 50%, γεγονός που ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά των καταναλωτών, που φέτος λόγω του lockdown, θέλουν να έχουν όσο το δυνατόν καλύτερη οικιακή διασκέδαση» αναφέρει εκπρόσωπος μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών.

Ενδεικτικό πάντως της φρενίτιδας για τις τηλεοράσεις που επικράτησε είναι πως εμφανίζονταν εξαντλημένες, από νωρίς το πρωί της Παρασκευής,  τηλεοράσεις που οι τιμές τους άγγιζαν τις 3.000 ευρώ με την έκπτωση.

Εκτός από τις τηλεοράσεις και τις παιχνιδομηχανές, την τιμητική τους είχαν τα παιδικά παιχνίδια, καθώς τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών, τα γυναικεία ενδύματα, τα καλλυντικά, τα υποδήματα και οι τσάντες.

Φέτος μάλιστα οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να κάνουν τις παραγγελίες τους και τηλεφωνικά, καθώς κάποιοι δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές αγορές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά μέσο όρο ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών είναι από επτά έως δέκα ημέρες, ενώ και την επόμενη εβδομάδα κάποιες επιχειρήσεις θα συνεχίσουν τις μειώσεις τιμών, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης των τζίρων τους.

Πάντως από τις προσδοκίες που καλλιεργεί η Black Friday, δεν απείχε και δημοφιλής  πλατφόρμα αναζήτησης καταλυμάτων, η οποία προσέφερε μειωμένες τιμές έως και 30% για κρατήσεις που θα γίνουν πριν την 1η Δεκεμβρίου και θα αφορούν χρονικό διάστημα μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου του 2021.