Skip to main content

Τα Black Weekends δίνουν ώθηση στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης θα διαθέσει 20.000 ευρώ σε πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Marketing Greece - Τα στοιχεία για τα Black Weekends

Ηχηρό «ναι» στη συμμαχία για τον τουρισμό που επιχειρεί το Marketing Greece, αποφάσισε να πει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συνεισφέροντας το ποσό των 20.000 ευρώ σε εν εξελίξει project προβολής για τη «νύμφη του Θερμαϊκού».

Αυτό έκανε γνωστό κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο πλαίσιο κοπής της πίτας της ΕΞΘ, ο πρόεδρος της Ένωσης, Ανδρέας Μανδρίνος.

Όπως τόνισε ο κ. Μανδρίνος η απόφαση για τη διάθεση του συγκεκριμένου κονδυλίου αποτελεί απάντηση σε όσους «έπαιξαν με τη φήμη μας όταν αποχωρίσαμε από τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης».

Αξίζει να σημειωθεί πως η ΕΞΘ είχε αποχωρήσει από τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης τον Οκτώβριο του 2019, διαφωνώντας όπως είχε τονίσει, με την έλλειψη στρατηγικού σχεδίου δράσεων για την προβολή της πόλης στο εξωτερικό.

Στο πρόγραμμα προβολής που υλοποιεί το Marketing Greece για τη Θεσσαλονίκη συμμετέχουν εκτός από την ΕΞΘ, ο δήμος Θεσσαλονίκης, το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και η Fraport.

Να βάλει δυναμικότερα τη Χαλκιδική στον τουριστικό χάρτη τον Μάϊο και τον Οκτώβριο θα επιχειρήσει η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής υπογράμμισε ο πρόεδρος της Ένωσης και πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Γρηγόρης Τάσιος τονίζοντας πως η ΠΟΞ είναι δυναμικά παρούσα για την προβολή της χώρας.

Ο κ. Τάσιος υπενθύμισε πως τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές της ΠΟΞ κατά τις οποίες θα διεκδικήσει εκ νέου την προεδρία.



Ανέβασαν στροφές τα Black Weekends στα ξενοδοχεία  


Ικανοποίηση δημιούργησε στους ξενοδόχους της Θεσσαλονίκης η νέα δράση Black Weekends.  Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΕΞΘ, η δράση θα επαναλαμβάνεται κάθε περίοδο που θεωρείται περισσότερο νεκρή τουριστικά η πόλη, προκειμένου να ενισχυθούν τα ξενοδοχεία της πόλης.

Μάλιστα εκτιμάται πως στην παρθενική της εμφάνιση η δράση ενίσχυσε κατά 20 έως 30% την πληρότητα των ξενοδοχείων της πόλης.

Σημειώνεται πως για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται το www.blackweekends.com και να κάνουν κράτηση για το δεύτερο Black Weekend της δράσης που διαρκεί από 24/01 – 27/01.

Σημειώνεται πως οι εκπτώσεις ξεκινούν από 30% και φτάνουν έως 60%.