Skip to main content

Η νέα BMW Σειρά 8 Gran Coupe ξεχωρίζει με τον ανεξάρτητο χαρακτήρα της

Οι σπορ επιδόσεις της νέας BMW Σειράς 8 συνδυάζονται με αναβαθμισμένη καθημερινή χρηστικότητα και την άνεση στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων

του Νίκου Χριστόπουλου

Ένα τετράθυρο σπορ μοντέλο προστέθηκε στη νέα οικογένεια της BMW Σειράς 8. Με ανεξάρτητη φιλοσοφία αμαξώματος και τεχνολογία κινητήρα/πλαισίου που υποστηρίζει τον άκρως δυναμικό χαρακτήρα της, η νέα BMW Σειρά 8 Gran Coupe ενσαρκώνει ένα μοναδικό είδος σπορ αυτοκινήτου στην πολυτελή κατηγορία.

⦁    Η νέα BMW Σειρά 8 διευρύνει τη γκάμα της με την άφιξη ενός τετραθέσιου, σπορ πολυτελούς μοντέλου. Η νέα BMW Σειρά 8 Gran Coupe ξεχωρίζει με τον ανεξάρτητο χαρακτήρα της, τη συναρπαστική δυναμική συμπεριφορά, την γεμάτη συναίσθημα σχεδίαση, την αύρα πολυτέλειας που αποπνέει και την ευρυχωρία στο πίσω τμήμα της καμπίνας. Οι σπορ επιδόσεις της νέας BMW Σειράς 8 συνδυάζονται με αναβαθμισμένη καθημερινή χρηστικότητα και την άνεση στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
 
⦁    Το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας που προέρχεται απευθείας από ένα δίθυρο σπορ αυτοκίνητο. Έχει εξελιχθεί μαζί με την BMW Σειρά 8 Coupe και την αγωνιστική BMW M8 GTE. Δομή αμαξώματος, κινητήρας και πλαίσιο προσαρμοσμένα για μέγιστες δυνατότητες επιδόσεων. Χαμηλό κέντρο βάρους, ομοιόμορφη κατανομή βάρους, ελαφριά δομή με χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και πλαστικού ενισχυμένου από ανθρακονήματα (CFRP), αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμα.

 
⦁    Εξεζητημένο στυλ, στοιχεία της νέας σχεδιαστικής γλώσσας BMW με γραμμές σχεδιασμένες με ακρίβεια και εκτεταμένες επιφάνειες. Διαφορετικές αναλογίες, μεταξόνιο 201 mm μακρύτερο από της BMW Σειράς 8  Coupe. Κομψή, ρέουσα γραμμή οροφής ‘σβήνει’ σταδιακά στο πίσω τμήμα, αεροδυναμική, επιμήκης σιλουέτα. Έντονα ανάγλυφοι ώμοι γύρω από τις κολόνες C, πολύ φαρδιά μετατρόχια, και σχεδίαση που τονίζει το πλάτος του πίσω τμήματος και επιτείνει τη σπορ γοητεία και παρουσία του αυτοκινήτου.
 
⦁    Αίσθηση σπορ πολυτέλειας σε όλα τα καθίσματα. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει σπορ καθίσματα και δερμάτινη επένδυση Vernasca, shift paddles στο τιμόνι, κρυφό φωτισμό, και πλήρως δερμάτινη επένδυση για τον πίνακα οργάνων και τους ‘ώμους’ των θυρών. Τα πίσω εξωτερικά  καθίσματα υιοθετούν ατομική σχεδίαση με ενσωματωμένα προσκέφαλα. Το τρίτο πίσω κάθισμα είναι κατάλληλο για χρήση σε σύντομες διαδρομές.
 
⦁    Αξιοσημείωτη ευρυχωρία πίσω, πρωτοφανής για μοντέλο BMW coupe. Μεγάλα ανοίγματα θυρών διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα. Αισθητά μεγαλύτερη η περιοχή των ώμων πίσω, περισσότερος χώρος για το κεφάλι σε όλα τα καθίσματα συγκριτικά με τις δίθυρες εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 8.
⦁    Πανοραμική ηλιοροφή, αποκλειστική για το μοντέλο. Κρυστάλλινη επιφάνεια περίπου 1,5 m2 για ένα φωτεινό και ευάερο περιβάλλον καθώς εκτείνεται συνεχόμενα από το εμπρός μέχρι το πίσω παρμπρίζ. Άλλες επιλογές που διατίθενται αποκλειστικά για την τετράθυρη έκδοση της BMW Σειράς 8 περιλαμβάνουν αυτόματο έλεγχο κλιματισμού 4 ζωνών και σκιάδια για τα πίσω παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ.
 Εκδόσεις μοντέλου στο λανσάρισμα:
 

BMW  840 i Gran Coupe :
Εξακύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.
Κυβισμός: 2.998 cc, ισχύς: 250 kW/340 hp στις 5.000 – 6.500 rpm,
μέγ. ροπή: 500 Nm στις 1.600 – 4.500 rpm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h)]: 5,2 δλ.,
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7,5 – 7,4 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 170 – 168 g/km, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d‑TEMP.

BMW  840 i xDrive Gran Coupe :
Εξακύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic , BMW xDrive.
Κυβισμός: 2.998 cc, ισχύς: 250 kW/340 hp στις 5.000 – 6.500 rpm,
μέγ. ροπή: 500 Nm στις 1,600 – 4,500 rpm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,9 δλ.,
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7,8 – 7,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 179 – 176 g/km, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d‑TEMP.
 
BMW M 850 i xDrive Gran Coupe :
V8 βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic , BMW xDrive.
Κυβισμός: 4.395 cc, ισχύς: 390 kW/530 hp στις 5.500 – 6.000 rpm,
μέγ. ροπή: 750 Nm στις 1.800 – 4.600 rpm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 3,9 δλ.,
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10.0 – 9.9 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 229 – 226 g/km, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d‑TEMP.

BMW 840d xDrive Gran Coupe:
Εξακύλινδρος σε σειρά diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic , BMW xDrive.
Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 235 kW/320 hp στις 4.400 rpm,
μέγ. ροπή: 680 Nm στις 1.750 – 2.250 rpm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,1 δλ.,
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,3 – 6,2 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 166 – 162 g/km, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d‑TEMP.

Σε συνεργασία με το GOnews