Skip to main content

Υψηλάντης (Ηρακλής): Άρεσε στον κόσμο η καμπάνια για το ΡΕΤΟ

«Θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας και γενικά να περάσουμε το μήνυμα πως η ζωή θέλει χιούμορ», είπε ο διοικητικός υπ. Επικοινωνίας του «Γηραιού».

Για την πρωτότυπη ιδέα του ποδοσφαιρικού τμήματος του Ηρακλή αναφορικά με τα εισιτήρια διαρκείας στηρίζοντας την ΜΚΟ, ΡΕΤΟ μίλησε στον ρ/σ «Metropolis», ο Νίκος Υψηλάντης.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο διοικητικός υπεύθυνος Επικοινωνίας του «Γηραιού»:

Για το σποτ: «Χαίρομαι πολύ που άρεσε στον κόσμο. Ο σκοπός μας ήταν αυτός. Διότι πολύ μαυρίλα έπεσε τον τελευταίο καιρό. Θέλαμε κάτι για να ευχαριστήσουμε τον δικό μας κόσμο και γενικά να περάσουμε το μήνυμα πως η ζωή θέλει χιούμορ. Είναι κρίμα που μιλάω εγώ και όχι οι άνθρωποι που το σκέφτηκαν. Η καμπάνια είναι μια ακολουθία από σποτ, τα οποία από εβδομάδα θα υποστηριχθούν από ηχητικά σποτ για να υπάρχει η επικοινωνία και στο ραδιόφωνο».

Για την ανταπόκριση του κόσμου: «Πιάνει τόπο. Χθες ήρθε και ο πρώτος καναπές στη Μίκρα. Υπήρξε άνθρωπος που έφερε τον καναπέ του! Αναρτήθηκε και στο instagram η σχετική φωτογραφία. Δεν είναι στημένο! Περιμέναμε ότι κάποιος θα έφερνε κάτι και πράγματι χθες προς το απόγευμα ήρθε ο πρώτος καναπές. Κάποιος μας ρώτησε αν δεχόμαστε πολυθρόνα που αναδιπλώνεται. Χαιρόμαστε πολύ διότι πέρα από την καμπάνια για τα διαρκείας, οι καναπέδες θα πάνε για καλό σκοπό. Η απάντηση σε όλους είναι φέρτε οτιδήποτε πάνω στο οποίο κάθεστε και βλέπετε τον Ηρακλή».