Skip to main content

Κερδίζει τους πελάτες το e-branch της Πειραιώς – Νέα καινοτομία

Αύξηση συναλλαγών και κατάθεσης μετρητών στο e-branch της Πειραιώς επί της Τσιμισκή – Σχέδια για τέσσερα ακόμη καταστήματα, παρουσιάστηκε νέο εργαλείο

Μεγάλη είναι η ανταπόκριση των Θεσσαλονικέων στο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς, το πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα που λειτουργεί από τον Νοέμβριο επί της Τσιμισκή 80.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του τελευταίου τριμήνου για τα πρώτα έξι e-branch που λειτουργούν στην Αττική, την Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη καταγράφεται αύξηση 30% σε συναλλαγές και καταθέσεις μετρητών, σε σχέση με τα αντίστοιχα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα. Ειδικά στο e-branch της Θεσσαλονίκης πραγματοποιούνται περισσότερες από 40.000 συναλλαγές το μήνα.

Οι πελάτες του e-branch της Πειραιώς ανήκουν σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, καθώς ακόμη και οι ηλικιωμένοι που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία μπορούν εύκολα και απλά να πραγματοποιήσουν συναλλαγές με τη βοήθεια του εξειδικευμένου προσωπικού της τράπεζας.

«O απώτερος στόχος δημιουργίας των e-branch δεν είναι ούτε ο εντυπωσιασμός, ούτε η καινοτομία χωρίς σκοπό. Είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης εμπειρίας τραπεζικής εξυπηρέτησης που θα προσαρμόζει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη μας», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας της Τράπεζας Πειραιώς, Στέφανος Μυτιληναίος.

Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, επικεφαλής Δικτύου Β. Ελλάδος της Τράπεζας Πειραιώς, Γιώργος Γεωργόπουλος, δήλωσε ότι «η δημιουργία του πρώτου e-branch της Θεσσαλονίκης στο κέντρο της πόλης, στην “καρδιά” της αγοράς, διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το απόγευμα και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα. Η ανταπόκριση που υπάρχει στη λειτουργία των e-branch –μόνο στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιούνται περισσότερες από 40.000 συναλλαγές το μήνα- αποδεικνύει ότι η επιλογή της Τράπεζας Πειραιώς να επενδύσει στη νέα γενιά καταστημάτων γίνεται στην κατάλληλη συγκυρία».

Το e-branch, συστεγάζεται με υφιστάμενο κατάστημα Τράπεζας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα του e-branch με τις υπηρεσίες του παραδοσιακού καταστήματος. Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύονται στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να υποστηρίζονται σε κάθε τους συναλλαγή. Μάλιστα, το παραδοσιακό κατάστημα έχει προσαρμοστεί στη νέα εποχή, με την ανάπτυξη meeting rooms, κάτι που ανταποκρίνεται στη νέα τάση της διαπροσωπικής εξυπηρέτησης του πελάτη και της εκπαίδευσής του στα νέα εργαλεία τραπεζικής. 

Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:

- Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης, πληθώρα συναλλαγών σε διευρυμένο ωράριο.

- Κατάθεση κερμάτων στο ειδικό μηχάνημα

- οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)

- Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου

- Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).

- Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area).

Επίσης στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

- Για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων. Στο «Ταμείο από Απόσταση» υπάρχει αρίθμηση για κάθε εντολή, καθώς και σύστημα μπράιγ.

- Για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου.

- Για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».

Στόχος της Τράπεζας Πειραιώς είναι να ανοίξουν τέσσερα ακόμη e-branches εντός του 2019 στην Αθήνα, τα Χανιά, τα Ιωάννινα και τη Λάρισα.

Το e-branch της Πειραιώς λειτουργεί καθημερινά από τις 8:30 έως τις 20:00 και το Σάββατο από τις 10:00 έως τις 17:00.

Νέο καινοτόμο εργαλείο

Ο κ. Γεωργόπουλος παρουσίασε σήμερα σε δημοσιογράφους το νέο εργαλείο οικονομικού προγραμματισμού (PFM – Personal Financial Management) για ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες μέσω της Winbank.

Όπως είπε, στη νέα winbank ο πελάτης βρίσκει εύκολα και γρήγορα, αμέσως μετά το login, όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να έχει σε διαρκή έλεγχο την οικονομική του διαχείριση:

- Όλες τις πρόσφατες συναλλαγές του συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, από όλους τους καταθετικούς λογαριασμούς και τις κάρτες του.

- Αυτόματη ένταξη όλων των συναλλαγών σε κατηγορίες, ανάλογα με την φύση τους (Μετρητά, Υγεία, Σπίτι, Ψυχαγωγία, Υποχρεώσεις, Ψώνια, Μετακίνηση και Έσοδα).

- Παρακολούθηση κάθε κατηγορίας δαπανών διακριτά, τόσο για τον τρέχοντα μήνα, αλλά και για προηγούμενους μήνες

- Δυνατότητα ορισμού επιθυμητού προϋπολογισμού για κάθε κατηγορία δαπάνης.

- Δυνατότητα δημιουργίας προσωπικών στόχων αποταμίευσης, και παρακολούθησης της πορείας τους.