Skip to main content

Κρι Κρι: Διψήφια αύξηση στις πωλήσεις στο εξάμηνο του 2018

Η Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία πραγματοποιεί πλέον το 33% των πωλήσεών της στο εξωτερικό. Μεγάλη άνοδος στο γιαούρτι αλλά και στο παγωτό.

H βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις εξαμήνου 2018. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 51 εκ. ευρώ, έναντι 41,19 εκ. ευρώ το 2017, αυξημένος κατά 23,8%.

Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:

- Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 21,43 εκ. ευρώ, έναντι 16,26  εκ.ευρώ το εξάμηνο 2017.

-  Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 11,71 εκ. ευρώ, έναντι 8,22 εκ. ευρώ το εξάμηνο 2017.

- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,17 εκ. ευρώ, έναντι 6,81 εκ. ευρώ, το εξάμηνο 2017.

- Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 7,36 εκ., έναντι 4,90 εκ. το εξάμηνο 2017.

 Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε 13,58 εκ., αυξημένες κατά 15,2%. Στην επιτυχία αυτή συνέβαλε, καθοριστικά, η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής  διανομής σε συνδυασμό με την δυνατή επικοινωνία των προϊόντων . Όπως ενημερώνει η εταιρεία, προστέθηκαν στο δίκτυό της περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε η παρουσία της στο κανάλι των super markets.

Επίσης, σημαντική επιτυχία σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού , τα οποία λανσαρίστηκαν στη φετινή σεζόν. Έτσι, το brand Κρι Κρι διατηρεί τη 2η θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5%  (Nielsen, Ιούλιος 2018).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε 20,31 εκ. , αυξημένες κατά 16,3%  εστιάζοντας  στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών.

Το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς των στραγγιστών γιαουρτιών με το νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο» συνοδεύτηκε από έντονη διαφημιστική επικοινωνία και παράλληλες στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.

Διψήφια όμως ανάπτυξη παρουσίασε η Σερραϊκή βιομηχανία και στις υπόλοιπες  κατηγορίες. Έτσι η Κρι Κρι αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού σε  15,2% διατηρώντας τη 2η θέση, ενώ συνεχίζει να κατέχει την 1η θέση στα παιδικά με μερίδιο 39% (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2018).

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση 37,2%).

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας: «Αξιοποιούμε τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και επεκτείνουμε τις υπάρχουσες συνεργασίες.  Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 33% των συνολικών πωλήσεων».