Skip to main content

Στα τέλη του 2021 τα εργοτάξια για την επέκταση της 6ης προβλήτας του ΟΛΘ

Τι είπε στη σημερινή Γενική Συνέλευση της ΟΛΘ ΑΕ η διοίκηση της εταιρείας σχετικά με το έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας του λιμανιού

Στα τέλη του έτους ή στις αρχές του 2022 θα ξεκινήσει το έργο της επέκτασης της 6ης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, το οποίο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το 2025. Όπως είπε σήμερα ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ Θάνος Λιάγκος, κατά τη διάρκεια της τακτικής Γενικής Συνέλευσης της εταιρείας, ο ανάδοχος αυτού του μεγάλου πρότζεκτ θα έχει επιλεγεί στα τέλη του καλοκαιριού. Κάτι που σημαίνει ότι η υλοποίηση του έργου θα δρομολογηθεί με ολιγόμηνη καθυστέρηση σε σχέση με τις αρχικές εξαγγελίες.

Μιλώντας στους μετόχους ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Φράνκο Κούπολο σημείωσε ότι με την ολοκλήρωση των υποχρεωτικών επενδύσεων, δηλαδή με την επέκταση της 6ης προβλήτας, η παραγωγική δυναμικότητα του λιμένα θα ξεπεράσει τα δύο εκατ. TEUs το χρόνο, από τα περίπου 500.000 που εξυπηρετεί σήμερα. Αναφορικά με το διεθνές περιβάλλον και την κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα, ο Ιταλός μάνατζερ σχολίασε πως δεν υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις, διευκρινίζοντας παράλληλα ότι στον Σταθμό εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΘ ΑΕ καταγράφεται αύξηση της αποδοτικότητας κατά 20% σε ετήσια βάση. Στο ίδιο πλαίσιο, ο CFO του ΟΛΘ, Χένρικ Γιένσεν αποκάλυψε ότι τα διακινούμενα από τις προβλήτες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης φορτία κινούνται το πρώτο εξάμηνο ανοδικά, τόσο στα κοντέινερς, όσο και στο συμβατικό φορτίο.

Με αυτά τα δεδομένα το ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ πρότεινε και οι μέτοχοι αποδέχθηκαν τη διανομή υψηλού μερίσματος της τάξεως του 1,349 ευρώ ανά μετοχή, το οποίο θα καταβληθεί στις 7 Ιουλίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μιλώντας στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ επιβεβαίωσε ότι το γεγονός ότι ο μεγαλομέτοχος, η Belterra Investments, συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη, θα υποβάλλει όπως υποχρεούται Δημόσια πρόταση, αλλά οι μετοχές της ΟΛΘ δεν θα βγουν από το Χρηματιστήριο Αθηνών.