Skip to main content

Μέσα στο 2020 ΣΔΙΤ για ηλεκτροφωτισμό στους δρόμους της Κ.Μακεδονίας

Εντός του 2020 το μεγάλο έργο ΣΔΙΤ για αλλαγή του ηλεκτροφωτισμού σε όλο το οδικό δίκτυο της Κεντρικής Μακεδονίας, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη

Άμεση εκκίνηση διαδικασιών για νέα αντιπλημμυρικά έργα σε ευάλωτες περιοχές και για αναβάθμιση των οδικών αξόνων Θεσσαλονίκης-Κιλκίς και Θεσσαλονίκης-Σιθωνίας Χαλκιδικής μέσω Πολυγύρου, προανήγγειλε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Πάρις Μπίλλιας, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Radio North 98.

Ο κ. Μπίλλιας ανακοίνωσε, μάλιστα, ότι «εντός του 2020 θα υλοποιηθεί μεγάλο έργο ανανέωσης και αντικατάστασης του ηλεκτροφωτισμού σε όλο το οδικό δίκτυο της Κεντρικής Μακεδονίας», διευκρινίζοντας: «Θα υλοποιηθεί με ΣΔΙΤ και θα αφορά την αντικατάσταση του φωτισμού με φώτα τύπου LED, που εκτός από την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, θα συμβάλλουν και στην εξοικονόμηση ενέργειας και οικονομικών πόρων».

«Το 2020 το υποδεχόμαστε με πολλή δουλειά στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», σημείωσε ο κ. Μπίλλιας και πρόσθεσε ότι «έχουμε καταστρώσει ένα σχέδιο το οποίο πρέπει να ξεκινήσει να υλοποιείται.»

«Έχει αρκετά σκέλη και το πρώτο έχει να κάνει με την καθημερινότητα των πολιτών που έχει σχέση με τη συντήρηση των υποδομών της Περιφέρειας και μέσα στις υποδομές συμπεριλαμβάνεται και το οδικό δίκτυο το οποίο δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι για πολλά χρόνια το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων στο τομέα της συντήρησης είχε κυριολεκτικά μηδενικά κονδύλια», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Όσον αφορά στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής και τη σύνδεσή του με τη Θεσσαλονίκη, έκανε λόγο για ένα μεγάλο έργο με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης δεκαετίας, που βρίσκεται στο στάδιο των μελετών και «γίνονται αυτή την περίοδο κάποιες αξιολογήσεις, ώστε να δούμε ποια θα είναι η βέλτιστη λύση και να αρχίσουμε να την υλοποιούμε».

Χαρακτήρισε σημαντικό το γεγονός ότι η κυβέρνηση ενέκρινε προ τριμήνου ένα μεγάλο ποσό 12,5 εκατομμυρίων ευρώ για εκπόνηση μελετών και ωρίμανση έργων για την επόμενη προγραμματική περίοδο.

Μικρότερο χρόνο υλοποίησης, βάθος διετίας, προβλέπει η εκτίμησή του για την αναβάθμιση του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης-Κιλκίς, ενώ επίσης με ταχύ ρυθμό, όπως είπε, θα προωθηθούν τα αντιπλημμυρικά έργα που λόγω της συχνότητας και της έντασης των ακραίων καιρικών φαινομένων, «καθίστανται απολύτως αναγκαία για την προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών».