Skip to main content

Το ξενοδοχείο Monasty ανοίγει την αγορά της Θεσσαλονίκης για Αμερικανούς τουρίστες (φωτο)

Πρόκειται για το πρώτο ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης που λειτουργεί κάτω από το brand της Marriot, Autograph Collection.

Αμερικάνοι τουρίστες είναι η δεύτερη εθνικότητα που καταλύει στο νέο πολυτελές Monasty Autograph Collection που άνοιξε τις πύλες του στη Θεσσαλονίκη πριν από περίπου έναν μήνα και αποτελεί το πρώτο ξενοδοχείο που λειτουργεί στο κέντρο της πόλης κάτω από την ομπρέλα της Marriott International. Η Marriott International διαθέτει 8.000 ξενοδοχεία σε 135 χώρες.

Όπως τόνισε κατά τη διάρκεια παρουσίασης του ξενοδοχείου σε δημοσιογράφους ο γενικός διευθυντής του Monasty, Αθανάσιος Πανταζής, «οι Αμερικάνοι που επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη είναι άνθρωποι που ταξιδεύουν στην Ευρώπη και η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν νέο προορισμό για αυτούς». Παράλληλα ο κ. Πανταζής σημείωσε πως το εν λόγω ξενοδοχείο που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Marriott International -η οποία διαθέτει ένα loyalty club 146 εκατομμυρίων ατόμων που μετά το καλοκαίρι αυξάνεται κατά 1 εκατ. τον μήνα-, εκτιμάται πως θα αποτελέσει μοχλό για το άνοιγμα της αγοράς της πόλης για τους Αμερικανούς τουρίστες. Όπως είπε, «πιστεύουμε στην αγορά της Θεσσαλονίκης, η οποία αναμένεται να ενισχυθεί και από την απευθείας πτήση με Αμερική».

Σύμφωνα με τον ίδιο η πληρότητα για τον πρώτο μήνα λειτουργίας του ξενοδοχείου είναι στο 67% ενώ οι κριτικές είναι άκρως θετικές.

Εκτός από τους Έλληνες, οι οποίοι είναι οι πρώτοι στην κατάταξη των τουριστών που επιλέγουν το Monasty, και τους Αμερικάνους που ακολουθούν, ψήφο εμπιστοσύνης ρίχνουν Γερμανοί, Σέρβοι, Βούλγαροι και Κύπριοι.

Η φιλοσοφία του Monasty

Το ξενοδοχείο διαθέτει 100 δωμάτια και σουίτες ενώ το ύψος της επένδυσης άγγιξε περί τα 17 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί πως η ολοκλήρωση του ξενοδοχείου καθυστέρησε ιδιαίτερα καθώς κατά την εκσκαφή βρέθηκαν αρχαιότητες από διάφορες χρονικές περιόδους, από την αρχαϊκή εποχή, την πρώιμη βυζαντινή και τη μεσοβυζαντινή περίοδο.

Κομψό και πολυτελές, το Monasty έχει έντονη βυζαντινή επιρροή που αντικατοπτρίζεται στο όνομά του ξενοδοχείου: "Mon" από το μοναστήρι, και "Asty" που σημαίνει πόλη, ενώ αποτέλεσε τη βάση για την εσωτερική του διακόσμηση με μοναδικά στοιχεία μοναστηριακού σχεδιασμού, εικόνες και χρωματικές παλέτες.

Τα 100 δωμάτια υψηλού design αποπνέουν ατμόσφαιρα με βυζαντινό χαρακτήρα. Tοξωτές πόρτες, ανάγλυφες λεπτομέρειες και μια σειρά έργων τέχνης που δημιουργήθηκαν από τοπικούς καλλιτέχνες και τεχνίτες, εμποτίζουν το κάθε δωμάτιο με μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα που είναι ταυτόχρονα παραδοσιακή αλλά και σύγχρονη.

Γαστρονομικές εμπειρίες αλλά και διασκέδαση υπόσχονται το restaurant Bortago, το Samite lounge για καφέ και ποτό αλλά και το rooftop bar του ξενοδοχείου. Όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου, στόχος είναι οι προαναφερθέντες χώροι να αποτελέσουν πόλος έλξης και για τους Θεσσαλονικείς αλλά και για τους επισκέπτες της πόλης. Μάλιστα στο Samite lounge θα φιλοξενεί dj’ s.

Eπιπλέον οι εγκαταστάσεις του Monasty προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών για επαγγελματικές συναντήσεις και κοινωνικές εκδηλώσεις περιλαμβάνοντας private dinning επιλογές, lounge events, αίθουσες συσκέψεων και συνεδριάσεων. Παράλληλα προσφέρει ένα υπερσύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο το οποίο θα ωθήσει τον κάθε επισκέπτη να βιώσει μια αίσθηση βαθιάς ευεξίας με εξαιρετική άνεση.

Το MonAsty, Autograph Collection ανήκει στην εταιρεία Μηχανική Περιβάλλοντος ΑΕ και τελεί υπό τη διαχείριση της SWOT Hospitality.

Όπως τόνισε η διευθύντρια marketing της SWOT Hospitality, Έφη Παρτσόλη, η εταιρεία διαχειρίζεται 25 ξενοδοχεία στην Ελλάδα για τα 14 από τα οποία έχει το full management. Μάλιστα η ανάπτυξη της εταιρείας, που μετρά εννέα χρόνια ζωής, πραγματοποιήθηκε την τελευταία τριετία καθώς όπως είπε η κα. Παρτσόλη «οι μεγάλες αναπτύξεις έρχονται όταν το τολμάς».