Skip to main content

Νέο DS 3 Crossback: Η πολυτέλεια και το στυλ στα B SUV!

Το μοντέλο ξεχωρίζει ως πρόδρομος της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας λόγω του καινοτόμου στυλ του και της πρωτοφανούς τεχνολογίας του.

Του Νίκου Χριστόπουλου

Μετά το DS 7 CROSSBACK, που έδωσε νέα ώθηση στη Mάρκα ορίζοντας πολύ υψηλά στάνταρ στην άνεση, την τεχνολογία, και την τελειοποίηση, το DS 3 CROSSBACK και DS 3 CROSSBACK E-TENSE, η 100% ηλεκτρική εκδοχή του που θα έρθει το φθινόπωρο, συγκεντρώνουν όλη την τεχνογνωσία των DS AUTOMOBILES σε συμπυκνωμένη μορφή.

Το μοντέλο ξεχωρίζει ως πρόδρομος της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας τόσο λόγω του καινοτόμου και avant – garde στυλ του, όσο και εξαιτίας της πρωτοφανούς - για ένα όχημα αυτής της κατηγορίας - επιπέδου της τεχνολογίας του.

Στην καρδιά της κατηγορίας, αλλά μοναδικό!



Έχοντας μήκος 4,12 μέτρων, πλάτος 1,79 μ. και όντας 1,53 μέτρα ψηλό, το DS 3 CROSSBACK προσφέρει συμπαγείς διαστάσεις, ενώ παραλλήλως διαθέτει μία ισχυρή προσωπικότητα την οποία διαμορφώνουν οι μυώδεις γραμμές του. Μπροστά, η εξαιρετικά σμιλεμένη μάσκα DS WINGS, τα φώτα LED που εμπνέονται από το πρωτότυπο DS E-TENSE - και οι εκτεταμένοι προβολείς DS MATRIX LED VISION δημιουργούν την αίσθηση ενός ιδιαίτερα χαρισματικού συνόλου, ενώ, ταυτόχρονα, προβάλλουν προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Τα κορυφαία χαρακτηριστικά του DS 3 CROSSBACK ενισχύονται από πολυάριθμες λεπτομέρειες που το καθιστούν μοναδικό, όπως για παράδειγμα οι αόρατες τσιμούχες των παραθύρων, οι «κρυφές» χειρολαβές - που ενσωματώνονται την επιφάνεια των θυρών - και η κομψή γραμμή οροφής από την οποία απουσιάζει η κεραία. Στο πίσω μέρος συναντάμε εντυπωσιακά φώτα, τα οποία τονίζονται από μια κομψή ράβδο χρωμίου και διπλές χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης . Το DS 3 CROSSBACK είναι ένα εξαιρετικά πρωτοποριακό μοντέλο που ενθουσιάζει τις αισθήσεις με τα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, αλλά και το ίδιο το στιλ σχεδίασης - από μπροστά μέχρι πίσω - που το χαρακτηρίζει.

Οι θεαματικές κρυφές χειρολαβές

Το DS 3 CROSSBACK είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας του που θα είναι εξοπλισμένο με «κρυφές» (flush-fitting) χειρολαβές. Πρωτοπαρουσιασμένη στο Dream - Car DSX E-TENSE στις αρχές του καλοκαιριού, αυτή η αποκλειστική τεχνολογία διατηρεί το κομψό ύφος του αυτοκινήτου, δίνοντάς του έναν avant-garde αέρα. Οι χειρολαβές εμφανίζονται μόνο όταν οι χρήστες τις χρειάζονται, παραμένοντας ενσωματωμένες στην επιφάνεια των θυρών στο υπόλοιπο της ώρας, ανεξάρτητα από το αν το αυτοκίνητο έχει σταματήσει ή βρίσκεται σε κίνηση. Επιπλέον, με το σύστημα πρόσβασης και εκκίνησης χωρίς κλειδί (ADML PROXIMITY), πρέπει απλώς να περπατήσετε προς το αυτοκίνητο (φτάνοντας στο 1,5 μέτρο περίπου) για να ξεκλειδώσουν οι πόρτες και να κάνετε τις τέσσερις χειρολαβές να ξεπροβάλλουν αυτόματα. Το αυτοκίνητο κλειδώνει και πάλι με ένα επιβεβαιωτικό «άγγιγμα». Είναι τόσο απλό.



Ένας “high-end” χώρος επιβατών

Διαθέτοντας ένα απαράμιλλο επίπεδο φινιρίσματος, το ταμπλό μπορεί να είναι επικαλυμμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, όπως δέρμα alcantara® ή το δέρμα Nappa. Τέλεια αντανάκλαση της σημασίας στη λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει τη Μάρκα, αυτή η διαμόρφωση επιφάνειας και όγκου μπορεί να βρεθεί σε κάθε γραφική λεπτομέρεια- όπως ακριβώς και η τεχνογνωσία της DS - αλλά επίσης και στην καρδιά των χαρακτηριστικών του εσωτερικού στυλ. Έτσι, η εντυπωσιακή κεντρική κονσόλα, τα κομψά χειριστήρια, οι κεντρικοί και πλευρικοί αεραγωγοί (που είναι ενσωματωμένοι στις πόρτες για να αφήσουν να δημιουργηθεί ένα κομψό ταμπλό και να τονίσουν τη σχεδίασή του) και οι εντυπωσιακές οθόνες οδηγούν τους επιβάτες σε έναν κόσμο τεχνολογίας, αλλά και πολυτέλειας, όπου κυριαρχεί η καλή ζωή. Ο χώρος των επιβατών είναι τεράστιος και καλά σχεδιασμένος, προσφέροντας μια ποικιλία επιλογών αποθήκευσης, ένα χώρο για να φορτίσετε το κινητό σας τηλέφωνο, ποτηροθήκες και ένα συρόμενο υποβραχιόνιο. Και μπροστά, και πίσω, η ευρυχωρία είναι εξαιρετική, με μεγάλο εσωτερικό πλάτος και άφθονο «αέρα» τόσο για το κεφάλι όσο και για τα πόδια. Ενώ το πίσω διαιρούμενο και ανακλινόμενο κάθισμα σας επιτρέπει να αυξήσετε τον όγκο του πορτμπαγκάζ των 350 λίτρων και να δημιουργήσετε ένα ενιαίο χώρο φόρτωσης 1.050 λίτρων, αξιοποιώντας πλήρως το μεγέθος του οχήματος.

Τέλος, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το DS3 CROSSBACK βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια “multi-energy” (CMP) πλατφόρμα, κατάλληλη για διαφορετικά συστήματα κίνησης, με την έκδοση E-TENSE να διαθέτει τις μπαταρίες τοποθετημένες στο πάτωμά της. Έτσι, η 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση (E-TENSE) δεν απαιτεί κανέναν συμβιβασμό στον τομέα των χώρων για επιβάτες και αποσκευές.

Όλοι οι κινητήρες - 3 κυλίνδρων βενζίνης και 4 κυλίνδρων ντίζελ - είναι υπερτροφοδοτούμενοι. Εξελίχθηκαν για να καθορίσουν υψηλά πρότυπα στην απόδοση με περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρεις βενζινοκινητήρες PureTech 1.2 και δύο ντίζελ BlueHDi. Στους κινητήρες βενζίνης, η πιο αδύναμη έκδοση των 100 ίππων συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο. Ενώ οι ισχυρότερες, αυτή των 130 και η εντελώς νέα των 155 ίππων, μεταφέρουν την κίνηση στους τροχούς μέσα από ένα 8άρι αυτόματο. Ο «μικρός» ντίζελ των 100 PS επίσης συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι, καθώς το αυτόματο είναι προνόμιο της πιο δυνατής έκδοσης των 130 ίππων. Η τελευταία αυτή θα είναι διαθέσιμη τον Σεπτέμβριο. Το φθινόπωρο θα λανσαριστεί και το αμιγώς ηλεκτρικό E-TENSE DS 3 Crossback. Στον δρόμο, ο οδηγός αντιλαμβάνεται αμέσως το πνεύμα αυτών των σύγχρονων κινητήρων, καθώς και την εξαιρετική ηχομόνωση του DS3 CROSSBACK, που δημιουργεί ένα νέο πρότυπο στην κατηγορία του.

Οι τιμές του νέου DS3 Crossback

Κινητήρες από 1.2 λίτρα

Η έκδοση βενζίνης με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων με τους 100 ίππους και μηχανικό κιβώτιο ξεκινά από τα 21.800 ευρώ, αυτή με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο από τα 26.850 ευρώ και, τέλος, η κορυφαία έκδοση βενζίνης 1.2 με τους 155 ίππους πωλείται έναντι του ποσού των 31.800 ευρώ.

Και εκδόσεις diesel

Στις εκδόσεις πετρελαίου, προς το παρόν, διαθέσιμη είναι η 1.5 με τους 100 ίππους και με μηχανικό κιβώτιο, σε τιμή 25.900 ευρώ. Τον Σεπτέμβριο αναμένεται και η έκδοση 1.5 diesel με τους 130 ίππους.

Σε συνεργασία με το GOnews.gr