Skip to main content

Νέος κλεφτοπόλεμος για τα πλευρικά διόδια των Μαλγάρων

Συνεργείο επιχείρησε να προβεί σε προπαρασκευαστικές εργασίες για την κατασκευή πλευρικών διοδίων - Η νέα απόπειρα ματαιώθηκε από τη δημοτική αρχή

Ένα ακόμη επεισόδιο στον κλεφτοπόλεμο που εξελίσσεται εδώ και πολύ καιρό, μεταξύ της Εγνατίας Οδού Α.Ε. και του δήμου Δέλτα, με αφορμή τα πλευρικά διόδια των Μαλγάρων και της Χαλάστρας, έλαβε χώρα χθες. Για ακόμη μία φορά συνεργείο της Εγνατίας Οδού επιχείρησε να προβεί σε προπαρασκευαστικές εργασίες για την κατασκευή των πλευρικών διοδίων στο ύψος της αερογέφυρας των Μαλγάρων. Ωστόσο και αυτή η νέα απόπειρα ματαιώθηκε καθώς μερικές δεκάδες κάτοικοι της περιοχής, έπειτα από κινητοποίηση της δημοτικής αρχής, συγκεντρώθηκαν στο σημείο και απέτρεψαν την πραγματοποίηση κάθε εργασίας.

Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που η Εγνατία Οδός επιχειρεί να προχωρήσει στην κατασκευή των συγκεκριμένων πλευρικών διοδίων τα οποία αποτελούν μέρος του συνολικού δικτύου των διοδίων του αυτοκινητόδρομου. Τα συγκεκριμένα διόδια είναι μία από τις τελευταίες εκκρεμότητες οι οποίες πρέπει να κλείσουν πριν από την ανάληψη του αυτοκινητόδρομου από ιδιώτη καθώς λίγο πριν από το Πάσχα άρχισε η λειτουργία των πλευρικών διοδίων στο Λαγκαδά, ενώ πριν από περίπου δύο εβδομάδες τέθηκαν σε λειτουργία και τα πλευρικά διόδια στο Δερβένι.

Η χθεσινή απόπειρα του συνεργείου της Εγνατίας Οδού Α.Ε. έγινε στο ύψος της αερογέφυρας των Μαλγάρων. “Είναι το ίδιο σημείο στο οποίο επιχείρησαν και παλαιότερα, παρότι τους εξηγήσαμε ότι αυτό το οποίο πάνε να κάνουν είναι καταστροφικό για τους αγρότες της περιοχής”, αναφέρει στην Voria.gr ο δήμαρχος Δέλτα Γιάννης Ιωαννίδης. Όπως εξηγεί “πριν από ακριβώς έναν χρόνο είχαμε εξηγήσει στον διευθύνοντα σύμβουλο της Εγνατίας Οδού ότι η χωροθέτηση των διοδίων είναι τελείως εσφαλμένη. Αφενός υπάρχει κίνδυνος να καταστραφεί ο κεντρικός αρδευτικός αγωγός ο οποίος βρίσκεται στην περιοχή και αφετέρου καταργείται ουσιαστικά η αερογέφυρα των Μαλγάρων με αποτέλεσμα οι εκατοντάδες αγρότες της περιοχής να μην μπορούν να προσεγγίσουν τα χωράφια τους”.

Ο αντιδήμαρχος Αγροτικής Ανάπτυξης, Αξιού, Κυμίνων και Μαλγάρων, Φάνης Αλμπάνης ο οποίος ήταν στη χθεσινή κινητοποίηση αναφέρει ότι “εάν γίνουν τα διόδια εκεί που έχουν σχεδιαστεί οι αγρότες θα πρέπει να κάνουμε καθημερινά δεκαπέντε με είκοσι χιλιόμετρα για να πηγαίνουμε στα χωράφια μας. Τους είχαμε εξηγήσει και πέρυσι ότι η χωροθέτηση ήταν λάθος και είχαν δεσμευτεί ότι θα το ξαναδούν, αλλά ήρθαν μετά ένα χρόνο για να υλοποιήσουν ακριβώς το ίδιο σχέδιο”.

Ο δήμαρχος Δέλτα αναφέρει ότι και τα άλλα πλευρικά διόδια, εντός των ορίων του δήμου του, στην έξοδο προς Χαλάστρα, τα οποία είχε επίσης επιχειρήσει να κατασκευάσει η Εγνατία Οδός, χωρίς επιτυχία, “είναι κι αυτά τελείως λάθος χωροθετημένα. Τους το έχουμε εξηγήσει πολλές φορές, αλλά αρνούνται να το καταλάβουν”. Μάλιστα, το σημείο εκείνο, η έξοδος δηλαδή προς Χαλάστρα, παρέμενε αποκλεισμένο για πολλούς μήνες έως ότου πριν από λίγο καιρό, ο δήμος αποκατέστησε την κυκλοφορία.