Skip to main content

Νοτοπούλου: Η Θεσσαλονίκη δεν θα είχε ούτε πατίνι αν δεν απο-ιδιωτικοποιούσαμε τον ΟΑΣΘ

Η Θεσσαλονίκη δεν θα είχε ούτε πατίνι αν δεν είχαμε προχωρήσει στην απο-ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, αναφέρει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

Η Θεσσαλονίκη δεν θα είχε ούτε πατίνι αν δεν είχαμε προχωρήσει στην απο-ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, επισημαίνει σε δήλωσή της η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Κατερίνα Νοτοπούλου, σχολιάζοντας την έκθεση αποτίμησης των περιουσιακών στοιχείων του Οργανισμού τον Ιούλιο του 2017, που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Μακεδονία της Κυριακής.

Σύμφωνα με την κ. Νοτοπούλου, «επιβεβαιώνεται πως τα χρέη του οργανισμού και το πάρτι κατασπατάλησης των χρημάτων του ελληνικού λαού ήταν τόσο μεγάλα που ο ΟΑΣΘ δεν θα μπορούσε να συνεχίσει τη λειτουργία του». «Αποδεικνύεται ταυτόχρονα ότι το πάρτι καλά κρατεί...», προσθέτει.

Και συνεχίζει: «Η έκθεση ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2020 και ορίζει εκτός των υπολοίπων εκατοντάδων εκατομμυρίων που διεκδικεί το ελληνικό δημόσιο ότι οι παλαιοί μέτοχοι χρωστούν 3.507.029 ευρώ!

» Το γιατί δυόμισι χρόνια η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ο κ. Καραμανλής και η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν τα απαιτούν και κρατούσαν μυστική την έκθεση στα μπαούλα της ΝΔ, αποδεικνύει όχι μόνο ποιους εξυπηρετούσαν αλλά και ποιους συνεχίζουν να εξυπηρετούν.

» Κύριοι της κυβέρνησης, ήρθε η ώρα να πείτε την αλήθεια και να απολογηθείτε στον λαό της Θεσσαλονίκης!

» Εκτός από τα 3.507.029 ευρώ, πόσα ακόμη διεκδικεί ο δημόσιος ΟΑΣΘ, από τους παλαιούς μετόχους και από τον συνεταιρισμό «ΗΡΑΚΛΗΣ»;

» Πόσα χρήματα έχετε σπαταλήσει για τα μεταχειρισμένα λεωφορεία σαπάκια που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης και πόσα για τα μεταχειρισμένα που νοικιάζονται από τα ΚΤΕΛ;

» Πόσα καινούργια λεωφορεία θα είχαμε αγοράσει με όσα έπρεπε να πάρετε από τους παλιούς μετόχους του ΟΑΣΘ και με όσα δίνετε σε ενοικιάσεις μεταχειρισμένων, αν είχατε ολοκληρώσει τον διαγωνισμό που ξεκίνησε ο ΣΥΡΙΖΑ και ακυρώσατε;

» Με 1.500.000 εκατομμύριο το μήνα σε αποζημιώσεις που δίνετε αδικαιολόγητα στο ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης, θα είχαμε αγοράσει καινούργια λεωφορεία για όλη τη Β. Ελλάδα.

» Αλλά καταδικάσατε τους Θεσσαλονικείς σε καθημερινό Γολγοθά για τις μετακινήσεις τους. Αυτή είναι η... καταπληκτική ποιότητα ζωής με τον Κυριάκο Μητσοτάκη!

» Περιμένοντας τις απαντήσεις σας, μάλλον μάταια,

» την πληρωμή όσων χρωστούν οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ και την ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ το 2023, σίγουρα μάταια και

» διαγωνισμό για νέα ηλεκτροκίνητα και νέας τεχνολογίας λεωφορεία, σιγουρότατα μάταια,

» σας ευχόμαστε γρήγορη αναχώρηση από την διακυβέρνηση της χώρας...

» Η επόμενη προοδευτική διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ θα υλοποιήσει τα παραπάνω για μετακινήσεις με αξιοπρέπεια!».