Skip to main content

Νοτοπούλου: Ομολογία αποτυχίας της κυβέρνησης της ΝΔ η καρατόμηση Σκόδρα απο τον ΟΑΣΘ

Η βουλευτής εξαπολύει πυρά κατά της κυβέρνησης διότι όπως αναφέρει αποκρύπτει την αλήθεια για 2,5 χρόνια για την σπατάλη χρημάτων του λαού.

Για «ομολογία αποτυχίας της κυβέρνησης της ΝΔ» κάνει λόγο η βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης με τον ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου αναφορικά με την αποχώρηση του Γιώργου Σκόδρα από τον ΟΑΣΘ.

Η βουλευτής εξαπολύει πυρά κατά της κυβέρνησης διότι όπως αναφέρει αποκρύπτει την αλήθεια για 2,5 χρόνια «για την σπατάλη των χρημάτων του ελληνικού λαού».

«Πρέπει να απολογηθούν γιατί ακύρωσαν τον διαγωνισμό των 300 καινούριων λεωφορείων για τον ΟΑΣΘ. Πρέπει να μας ενημερώσουν πόσο στοιχίζουν οι ενοικιάσεις άθλιων επικίνδυνων λεωφορείων και πόσο θα κόστιζε κάθε καινούργιο λεωφορείο αν είχαν ολοκληρώσει τον διαγωνισμό», αναφέρει η βουλευτής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της κ. Νοτοπούλου:

«Ομολογία αποτυχίας της κυβέρνησης της ΝΔ η καρατόμηση Σκόδρα απο τον ΟΑΣΘ

Η καρατόμηση του κυρίου Σκόδρα από τη θέση του προέδρου του ΟΑΣΘ είναι ακόμα μια τρανταχτή ομολογία της απόκρυψης για 2,5 χρόνια της αλήθειας για την σπατάλη των χρημάτων του ελληνικού λαού, όπως αποκαλύφθηκε απο την ΜτΚ, σύμφωνα με την έκθεση εκτίμησης της αξίας του ΟΑΣΘ.

Ταυτόχρονα αποτελεί ομολογία της αποτυχίας της κυβέρνησης Μητσοτάκη τόσο στον ΟΑΣΘ όσο και στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης.

Μπροστά στην οργή των Θεσσαλονικέων για την κατάντια των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, παρά τη συνέχιση της κατασπατάλησης των χρημάτων του ελληνικού δημοσίου, ο κύριος Μητσοτάκης και ο κύριος Καραμανλής προσπαθούν να φορτώσουν όλες τις ευθύνες της κυβέρνησης στον πρώην εκλεκτό τους ,καρατομημένο πια πρόεδρο.

Όμως δεν θα τα καταφέρουν. Οι Θεσσαλονικείς πλέον γνωρίζουν και έχουν βιώσει με οδυνηρό τρόπο τις συνέπειες της πολιτικής τους στον ΟΑΣΘ.

Πρέπει να απολογηθούν γιατί ακύρωσαν τον διαγωνισμό των 300 καινούριων λεωφορείων για τον ΟΑΣΘ. Πρέπει να μας ενημερώσουν πόσο στοιχίζουν οι ενοικιάσεις άθλιων επικίνδυνων λεωφορείων και πόσο θα κόστιζε κάθε καινούργιο λεωφορείο αν είχαν ολοκληρώσει τον διαγωνισμό.

Πρέπει να απολογηθούν γιατί ακύρωσαν τον προγραμματισμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για το ΜΕΤΡΟ.

Σήμερα η Θεσσαλονίκη θα είχε ΜΕΤΡΟ και 300 καινούρια λεωφορεία σε κυκλοφορία.

Ήταν απόφαση και επιλογή του κυρίου Μητσοτάκη να μην έχει τίποτα από δύο, με αποτέλεσμα την καθημερινή ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων.

Δεν θα κρύψουν τις ευθύνες τους πίσω από την καρατόμηση του πρώην εκλεκτού τους».