Skip to main content

ΟΑΣΘ: Επιβεβαίωση της Voria από τον πρόεδρο των ΚΤΕΛ

Ο ΟΑΣΘ δε μπορεί να ανταποκριθεί σωστά στο έργο που του έχει ανατεθεί από το 2003, υπογράμμισε ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ, Στέφανος Τσώλης.

Την εκχώρηση μέρους του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ προς το ιδιωτικό ΚΤΕΛ, ανακοίνωσε ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ, Στέφανος Τσώλης, επιβεβαιώνοντας την είδηση που αποκάλυψε η Voria.gr σε σχετικό δημοσίευμα.

 Όπως τόνισε μιλώντας στον RealFm, η ανάθεση του συγκοινωνιακού αυτού έργου στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ, θα σημαίνει για τον ΟΑΣΘ εξοικονόμηση κατά 50% των χρημάτων, καθώς τα λεωφορεία που μέχρι τώρα πραγματοποιούσαν γραμμές της υπαίθρου του νομού Θεσσαλονίκης, κάνοντας χιλιάδες χιλιόμετρα καθημερινά, τώρα θα μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες του πολεοδομικού συγκροτήματος, στις οποίες δεν μπορεί να ανταποκριθεί ο ΟΑΣΘ.

«Ο ΟΑΣΘ δε μπορεί να ανταποκριθεί σωστά στο έργο που του έχει ανατεθεί από το 2003. Μιλάμε για δρομολόγια της τάξεως ακόμη και 80 χλμ όπως η Ευαγγελίστρια και χωριά της επαρχίας Λαγκαδά που θεωρούνται αστικές συγκοινωνίες. Λογω εμπειρίας θα κάνουμε το έργο καλύτερα», εξήγησε ο κ. Τσώλης.

Ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ τόνισε ότι η τιμή των εισιτηρίων δεν πρόκειται να αλλάξει και θα παραμείνει στο 1 ευρώ, ενώ ίδιες θα παραμείνουν και οι ώρες των δρομολογίων.

Σύμφωνα με το προσχέδιο (καθώς οι συζητήσεις είναι ακόμη σε εξέλιξη) οι λεωφορειακές γραμμές οι οποίες θα εκχωρηθούν στο ΚΤΕΛ είναι, σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, οι ακόλουθες:

• Γραμμή Νο 85 (Θεσσαλονίκη - Ευαγγελίστρια).
• Γραμμή Νο 86 (Θεσσαλονίκη, Λαγκαδίκια).
• Γραμμές Νο 91 (Α, Χ, Κ, Τ, Η, Ε) οι οποίες εξυπηρετούν τα χωριά Χρυσαυγή, Ανάληψη, Καβαλάρι, Λαγυνά, Περιβολάκι, Ηράκλειο, Άσσηρος κ.λπ.). Στον ΟΑΣΘ θα παραμείνει η γραμμή κορμού Λαγκαδάς – πλατεία Αριστοτέλους.
• Γραμμή Νο 92 (Κουφάλια, Άθυρα, Ραχώνα, Εργατικές Κατοικίες).
• Γραμμή Νο 90 (Κουφάλια, Λουδία, Μάλγαρα και Ακροπόταμο).
• Γραμμή Νο 89 (Αγχίαλο, Νέα Μεσήμβρια, Ξηροχώρι, Άγιο Αθανάσιο, Γέφυρα, Βαθύλακο, Πρόχωμα, Καστανά και Ακροπόταμο). Στον ΟΑΣΘ θα παραμείνει η γραμμή Νο 81 ΚΤΕΛ Μακεδονία – Κουφάλια.
• Γραμμή Νο 80 (ΚΤΕΛ Μακεδονία – Μάλγαρα): Εδώ εξετάζονται δύο σενάρια. Το πρώτο είναι η γραμμή αυτή να συρρικνωθεί και να παρέχει μόνον τοπική εξυπηρέτηση (Μάλγαρα – Σίνδο). Το δεύτερο είναι να εκχωρηθεί και αυτή στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
• Στη συζήτηση για εκχώρηση προς τα ΚΤΕΛ μπαίνουν και ορισμένες γραμμές της ανατολικής Θεσσαλονίκης (αφορά κυρίως χωριά του δήμου Θέρμης όπως Βασιλικά, Περιστερά, Μεσημέρι κ.λπ.). Όμως γι’ αυτές τις γραμμές το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης δεν δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς θα πρέπει να βρει χώρο για τη λειτουργία σταθμού στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Γι’ αυτό και ο ΟΑΣΘ έχει στραφεί και προς το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής το οποίο διαθέτει ήδη χώρο και ενδεχομένως θα το ενδιέφερε να αναλάβει τις γραμμές από τις οποίες θέλει να απαλλαγεί ο ΟΑΣΘ.