Skip to main content

ΟΕΕΘ: Να στολιστεί η Θεσσαλονίκη για να ανακάμψει η ψυχολογία των πολιτών

Δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε τις μίζερες απόψεις όσων αντιτίθενται στην πρωτοβουλία του δήμου, επισημαίνει η Ομοσπονδία σχετικά με τον στολισμό

Να στολιστεί η Θεσσαλονίκη όσο περισσότερο γίνεται και σε όλες τις δημοτικές κοινότητες ώστε να ανέβει η ψυχολογία του κόσμου, ζητεί εν όψει Χριστουγέννων η Ομοσπονδία Επαγγελματιών και Εμπόρων Θεσσαλονίκης (ΟΕΕΘ).

«Πραγματικά, δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε τις μίζερες απόψεις όσων αντιτίθενται στην πρωτοβουλία του Δήμου Θεσσαλονίκης η πόλη να αποκτήσει εορταστικό χρώμα και διάθεση», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΟΕΕΘ και επισημαίνει ότι η περίοδος των εορτών είναι «μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ζήσουμε μιας μορφής κανονικότητα, έστω με τα απαραίτητα μέτρα».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Είναι γνωστό ότι η λειτουργία της αγοράς εξαρτάται από την ψυχολογία των καταναλωτών.

Ειδικότερα, σε μια χρονιά, όπου τα καταστήματα παρέμειναν και παραμένουν κλειστά για περισσότερο από τέσσερις μήνες, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι το κλίμα είναι κάθε άλλο παρά θετικό.

Είναι γεγονός ότι η υγειονομική κρίση συρρίκνωσε ακόμα περισσότερο το εισόδημα επαγγελματιών και εμπόρων, λόγω της οικονομικής δυσπραγίας που επέφεραν τα δύο lockdown.

Από την άλλη, τα Χριστούγεννα, εκτός από γιορτή χαράς, λόγω της έλευσης του Θεανθρώπου, είναι και γιορτή των παιδιών αλλά και της αγοράς.

Στο ζοφερό κλίμα της πανδημίας, λοιπόν, ο στολισμός της πόλης και της αγοράς με εορταστικό διάκοσμο αποτελεί μια νότα αισιοδοξίας και χαράς.

Πραγματικά, δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε τις μίζερες απόψεις όσων αντιτίθενται στην πρωτοβουλία του Δήμου Θεσσαλονίκης η πόλη να αποκτήσει εορταστικό χρώμα και διάθεση.

Ως Ομοσπονδία Επαγγελματιών και Εμπόρων Νομού Θεσσαλονίκης, ζητούμε, ειδικά φέτος, η πόλη να στολιστεί όσο περισσότερο γίνεται και σε όλες τις δημοτικές κοινότητες ώστε να ανέβει η ψυχολογία του κόσμου.

Η περίοδος των εορτών είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ζήσουμε μιας μορφής κανονικότητα, έστω με τα απαραίτητα μέτρα.

Οι πολίτες-καταναλωτές έχουν ανάγκη από όμορφες εικόνες και οικογενειακές στιγμές. Αυτή την ανάγκη ας την αξιοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε ένα κλίμα αισιοδοξίας και προσδοκιών ενόψει της νέας χρονιάς».