Skip to main content

Παπαϊωάννου: Ο Άρης πάντα πρωτοπόρος στα κοινωνικά θέματα

Ο υπεύθυνος της εταιρείας «Stabomania» μίλησε για τα μπλουζάκια που φόρεσαν οι παίκτες των «κιτρινόμαυρων» με το μήνυμα «I can't breathe».

Για τα μπλουζάκια που φόρεσαν οι παίκτες του Άρη με το μήνυμα «I can't breathe», το μήνυμα με την φανέλα που σήκωσε ο Μπρούνο Γκάμα μετά το γκολ του και για την γενικότερη λειτουργία του οργανισμού σε τέτοια θέματα αναφέρθηκε μιλώντας στον ρ/σ «Yellow», ο Στέλιος Παπαϊωάννου.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε ο υπεύθυνος της εταιρείας «Stabomania»:

«Περπατήσαμε σε δύο πρότζεκτ. Το ένα ήταν φυσικά ο άδικος θάνατος του Τζορτζ Φλόιντ, θεωρήσαμε σαν ομάδα της Stabomania ότι επειδή ο Άρης μας έχει εμπιστευτεί τόσο χρόνια τα τυπώματα θα κάναμε κάτι τέτοιο. Η στάση του Άρη ως οργανισμού κατά του ρατσισμού είναι δεδομένη.

Κάναμε οπότε αυτά τα μπλουζάκια, τα προετοιμάσαμε, τα προτείναμε, άρεσε στους ανθρώπους του Άρη και το υλοποιήσαμε. Στείλαμε το e-mail, έστειλε ο Άρης επίσημα το πως θα φαίνονται οι παίκτες του Άρη, οι παίκτες του ΟΦΗ και οι διαιτητές. Οι υπεύθυνοι της λίγκας μας έστειλαν το ok το μεσημέρι του Σαββάτου».

Για τον σχεδιασμό: «Πατήσαμε πάνω στα t-shirt που φορούσαν κορυφαίοι αθλητές της Αμερικής όπως ο Λεμπρόν Τζέιμς. Το ζήτημα ήταν όμως να περάσουμε κάποια μηνύματα, στα οποία ο Άρης ήταν πρωτοπόρος».

Για την φανέλα με το ευχαριστήριο μήνυμα προς τους ανθρώπους που ήταν στην πρώτη γραμμή όλο αυτό το διάστημα: «Ήταν μία κίνηση του κ. Ζουμπούλη που είπε ότι καλό θα ήταν να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους που βοήθησαν όλο αυτό το διάστημα.

Να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ. Το κάναμε με τον δικό μας τρόπο και νομίζω ότι η αθλητική και κοινή γνώμη είχε να πει κάτι για αυτό. Εμείς ουσιαστικά σαν Άρης έχουμε να παίζουμε ποδόσφαιρο επειδή κάποιοι άνθρωποι βοήθησαν».

Για το πώς υποδέχτηκαν οι παίκτες του Άρη τις συγκεκριμένες μπλούζες: «Οι παίκτες του Άρη μάλιστα ζήτησαν και παρέλαβαν και άλλες τέτοιες μπλούζες, ήθελε πολύ και ο προπονητής της ομάδας, ο κ. Ένινγκ».

Για τις μάσκες «Άρης»: Είναι υπεύθυνο το τμήμα μάρκετινγκ, με τον κ. Στύλα να δίνει εντολή να βγάλουμε μάσκες ''Άρης'' πριν καν κυκλοφορήσουν στην αγορά.

Ενώ κλείνοντας ανέφερε: «Αυτό είναι ο Άρης, ένα κοινωνικό μήνυμα, ένα σύνθημα, μία στιγμή».