Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Ποια σήματα έκαναν… πρεμιέρα το 2021 στην Τσιμισκή

Ανακατατάξεις στον πιο εμπορικό δρόμο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης - Ποια brands ήρθαν και ποια ετοιμάζουν την είσοδό τους

 

Με ανακατατάξεις, νέες εισόδους και ενίσχυση της παρουσίας εμπορικών σημάτων κλείνει η φετινή χρονιά για τη δημοφιλή, στο αγοραστικό κοινό, οδό Τσιμισκή.

Ο πιο εμπορικός δρόμος της Θεσσαλονίκης, που δεν χάνει ποτέ την αίγλη του, αποτελεί τον πιο ελκυστικό προορισμό για τις επιχειρήσεις που θέλουν να τοποθετηθούν στην καρδιά της πόλης και να κερδίσουν μερίδιο των καταναλωτών.

Το 2021 κλείνει με τις εισόδους δυο καταστημάτων ένδυσης, εκ των οποίων το ένα ειδικεύεται στα εσώρουχα και προέρχεται από την Τουρκία, ένα κατάστημα ελληνικών υποδημάτων και μιας ελληνικής εταιρείας καλλυντικών.

Παράλληλα γνωστό πολυκατάστημα που ήδη διατηρεί πολυώροφο χώρο στην οδό Τσιμισκή, τοποθετήθηκε με έτερο κατάστημα στην αγαπημένη οδό των καταναλωτών, με ανδρικά ρούχα των σημάτων που διαθέτει.

Ποιοι ήρθαν τους τελευταίους μήνες

Στο πλαίσιο των ανακατατάξεων, τη δική της... γωνιά στην οδό Τσιμισκή απέκτησε η WABI Beauty, εταιρεία προϊόντων make up, καλλυντικών και αρωμάτων σε προσιτές τιμές, που διαθέτει καταστήματα στην Τούμπα και στη Νεάπολη.

Η εταιρεία, που έχει αναπτύξει ένα πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων λιανικής με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising) σε επιλεγμένες γεωγραφικές περιοχές, μίσθωσε κατάστημα στην Τσιμισκή στον αριθμό 51, χώρο που μέχρι πρότινος στέγαζε την αγγλική αλυσίδα αξεσουάρ Accessorize.

Η τουρκική Penti, που θεωρείται leader στα γυναικεία εσώρουχα και στα beachwear στην Τουρκία με 400 καταστήματα, 100 εκ των οποίων είναι σε 29 διαφορετικές χώρες ενώ εξάγει σε 43 χώρες, έκανε την είσοδο της ελληνική αγορά ξεκινώντας από την Αλεξανδρούπολη. Τον Οκτώβριο κατηφόρισε στο νούμερο 29 της οδού Τσιμισκή με στόχο να γίνει γνωστή και στο αγοραστικό κοινό της Θεσσαλονίκης έτσι ώστε την επόμενη χρόνια να τοποθετηθεί και στην Αθήνα με την ανάπτυξη τουλάχιστον τριών καταστημάτων.

Στη διαδικασία διαμόρφωσης του καταστήματος της, στο νούμερο 56 της οδού Τσιμισκή, βρίσκεται η Envie, η ελληνική εταιρεία υποδημάτων. Η εταιρεία που είναι γνωστή και λόγω της συνεργασίας της με τη δημοφιλή παρουσιάστρια και influencer, Μαίρη Συνατσάκη, που σχεδιάζει τη δική της σειρά (Mairiboo for Envie Shoes), αποκτά το πρώτο της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, καθώς μέχρι σήμερα τα υποδήματα της διατίθενται σε μια σειρά καταστημάτων της πόλης.

Τη θέση της στην οδό Τσιμισκή, όπου ήδη διαθέτει παρουσία, ενισχύει η αλυσίδα πολυκαταστημάτων Κανελλόπουλος, αυτή τη φορά λανσάροντας τα εμπορικά σήματα που διαθέτει και αφορούν την ανδρική ένδυση. Το νέο κατάστημα βρίσκεται στο νούμερο 77, όπου μέχρι πρότινος λειτουργούσε το ιταλικό brand ενδυμάτων OVS, το οποίο μετακόμισε στην απέναντι πλευρά της οδού Τσιμισκή.

Στο νούμερο 59 της οδού Τσιμισκή άνοιξε πρόσφατα κατάστημα η ελληνική εταιρεία Mind Matter, που δημιουργεί ενδύματα με στυλ για τις σύγχρονες δυναμικές γυναίκες. Το εν λόγω κατάστημα αποτελεί το τρίτο της εταιρείας, τα άλλα δυο βρίσκονται σε Αθήνα και Λάρισα. Η συλλογή της Mind Matter διατίθεται σε επιλεγμένα καταστήματα ανά την Ελλάδα και την Κύπρο.

Το κατάστημα που φιλοξενούσε, μέχρι πρότινος την αλυσίδα Bershka, στο ύψος της οδού Κούσκουρα, φαίνεται να παραμένει, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στον ισπανικό όμιλο Inditex προκειμένου να μεταφέρει κάποιο από τα έτερα σήματα του. Οι εξελίξεις δρομολογούνται για το επόμενο διάστημα με το κατάστημα επί του παρόντος να παραμένει κενό.

Το βέβαιο είναι πως η οδός Τσιμισκή δεν θα σταματήσει να αποτελεί ελκυστικό επενδυτικό προορισμό για τα διεθνή brands και όχι μόνον, που δεν έχουν ανοιχτές τις κεραίες του και αναζητούν τον ιδανικό χώρο για τις ανάγκες τους σε περίπτωση που κάποιο κατάστημα μείνει κενό και αναζητήσει τον νέο του μισθωτή.